O νέος τίτλος Star Wars της Quantic Dream δεν θα είναι όπως οι άλλοι τίτλοι του στούντιο
Η Quantic Dream, η εταιρεία ανάπτυξης πίσω από τους αποκλειστικούς τίτλους για το PlayStation Heavy Rain και Detroit: Become Human, υποτίθεται ότι συνεργάζεται με τη Disney για ένα νέο παιχνίδι Star Wars και σύμφωνα με νέες πληροφορίες, το παιχνίδι θα είναι διαφορετικό από τα πράγματα που έχουμε δει μέχρι σήμερα από το γαλλικό στούντιο.
Ο τίτλος θα αποφύγει το QTE-heavy set-up που θα γνωρίζετε αν έχετε παίξει παιχνίδια όπως το Beyond: Two Souls ή τα άλλα προαναφερθέντα παιχνίδια, και αντ' αυτού το παιχνίδι θα έχει "πιο παραδοσιακό gameplay δράσης, και πιθανώς ακόμη και στοιχεία ανοιχτού κόσμου και multiplayer".
Το στούντιο της Quantic Dream στο Μόντρεαλ, σύμφωνα με το site
VG247
, θα παίξει προφανώς μεγάλο ρόλο στην ανάπτυξη του παιχνιδιού, και όλα αυτά τα νέα στοιχεία gameplay θα είναι το αποτέλεσμα μιας αρκετά ευρείας κλίμακας προσλήψεων που έχει κάνει η εταιρεία. Υπάλληλοι από τη Ubisoft, την Eidos και την WB Games Montreal έχουν ενταχθεί στην Quantic Dream το τελευταίο διάστημα.
Ο στόχος των προσλήψεων είναι, εν μέρει, "να παρέχει στην Quantic Dream περισσότερη τεχνογνωσία ανάπτυξης σε τομείς εκτός της διακλαδισμένης αφήγησης και των κινηματογραφικών αφηγήσεων που παρουσιάζονται σε παιχνίδια όπως το Heavy Rain" σύμφωνα με δύο πρώην
developers
της Qunatic Dream που επιθυμούν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους.
Η στροφή σε έναν νέο τύπο παιχνιδιού δεν ήταν όμως χωρίς προβλήματα: "Η ιδιόκτητη μηχανή παιχνιδιών και τα εργαλεία ανάπτυξης της Quantic Dream είναι ξεπερασμένα και δεν είναι κατάλληλα για τη δημιουργία παιχνιδιών με περισσότερο προσανατολισμό στη δράση και την εξερεύνηση", δήλωσε μια πηγή.