Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Grand Theft Auto: The Trilogy

More
20 Jan 2022 18:55 #260407 by Nikos Georgopoulos
CEO της Take-Two: "Το GTA Trilogy είχε ένα glitch που λύσαμε, αλλά τα πήγε καλά σε πωλήσεις"




"Η Rockstar έχει ένα εκπληκτικό σύστημα ανάπτυξης των games".

Ο Straus Zelnick, δευθύνων σύμβουλος της Take Two, μίλησε για την εξαγορά της Zynga από την Activision και παράλληλα ρωτήθηκε και για το GTA Trilogy.

Σχετικά με την τριλογία του Grand Theft Auto, η οποία σημείωσε ρεκόρ αρνητικών reviews στο Steam και το Metacritic, η Rockstar υπέστη πανωλεθρία στη φήμη της, ενώ η Grove Street Games, θυγατρική της που ανέλαβε τα ports , έκανε πολύ χοντρά λάθη σε θέματα απόδοσης, bugs στα γραφικά, glitches κ.α.

Το παιχνίδι αρχικά αφαιρέθηκε από την Rockstar και επανήλθε με τις διορθώσεις, ενώ επανήλθαν και τα αρχικά games. Όσοι αγόρασαν το GTA Trilogy έλαβαν δωρεάν video game και συγγνώμη από την Take-Two. Επίσης, η κυκλοφορία των retail εκδόσεων αναβλήθηκε.

Κατά τα άλλα, ο Strauss Zelnick δήλωσε στο CNBC: "Σχετικά με το GTA Trilogy που δεν ήταν κατά βάση νέο παιχνίδι αλλά remaster ήδη υπάρχοντων τίτλων, είχαμε ένα glitch στην αρχή και το glitch λύθηκε. Το παιχνίδι τα πήγε καλά σε πωλήσεις για την εταιρεία και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι. Έχουμε ένα εκπληκτικό σύστημα ανάπτυξης των games".

Το θέμα είναι ότι το GTA Trilogy δεν είχε απλά "ένα'" glitch αλλά δεκάδες glitches! Συν τις άλλοις, dataminers ανακάλυψαν μέχρι και διαλόγους μεταξύ των developers , οι οποίοι αφαιρούσαν περιεχόμενο και έκαναν προχειροδουλειές, προκειμένου το παιχνίδι να προλάβει να βγει στην ώρα του. Λογικά ο Zelnick προσπαθεί να προσπεράσει το θέμα και να δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις, αλλά όσοι gamers το έχουμε παίξει, πραγματικά έχουμε απογοητευτεί. 

Δείτε τα χειρότερα games του 2021, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται για πρώτη φορά και παιχνίδι της Rockstar (το GTA Trilogy)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Feb 2022 22:44 #261254 by Nikos Georgopoulos
Το Grand Theft Auto Trilogy: The Definitive Edition έχει πουλήσει 10 εκατομμύρια αντίτυπα




Αριθμός που δεν ανακοινώθηκε επίσημα.

Μετά την α νακοίνωση των κερδών του τρίτου οικονομικού τριμήνου της Take-Two, ο διευθύνων σύμβουλος Strauss Zelnick ανακοίνωσε μονοψήφια (%) αύξηση πωλήσεων που ξεπέρασε τις προβλέψεις της εταιρείας, αλλά τα καλά νέα είναι η συμφωνία 12,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εξαγορά της Zynga. Ο Zelnick έκανε επίσης δηλώσεις για τον λόγο που η Take-Two αναπτύσσει το GTA 6 ενώ το GTA 5 τα πηγαίνει καλά.

Τα τριμηνιαία αποτελέσματα της Take-Two ήταν απόδειξη αυτού. Για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου, η Take-Two ανέφερε τις καθαρές κρατήσεις αυξημένες κατά 6% στα 866 εκατομμύρια δολάρια, τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 5% στα 903 εκατομμύρια δολάρια και τα καθαρά έσοδα μειώθηκαν κατά 21% στα 144 εκατομμύρια δολάρια. Ως συνήθως, το Grand Theft Auto 5 και το GTA Online ήταν ένας από τους κύριους συντελεστές στα αποτελέσματα της εταιρείας.

Το Grand Theft Auto 5 και το GTA Online πούλησαν άλλα 5 εκατομμύρια μονάδες για το τρίμηνο, ανεβάζοντας τον αριθμό της σειράς στα 160 εκατομμύρια. Εν τω μεταξύ, το NBA 2K22 έφτασε σε πωλήσεις 8 εκατομμυρίων (αύξηση 3 εκατομμυρίων το τρίμηνο) ενώ το Red Dead Redemption 2 και το Red Dead Online έφτασαν τα 43 εκατομμύρια με την προσθήκη άλλων 4 εκατομμυρίων πωλήσεων κατά τη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων.

Το GTA Trilogy πούλησε 10 εκατομμύρια αντίτυπα
Ένας τίτλος για τον οποίο η Take-Two δεν έδωσε στοιχεία για τις πωλήσεις ήταν το Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition.

Παρότι η Take-Two δεν ανακοίνωσε τον επίσημο αριθμό πωλήσεων του GTA Trilogy, ο αριθμός αυτός προκύπτει εύκολα , μιας και η σειρά Grand Theft Auto από τα 355 εκατομμύρια αντίτυπα έχει πουλήσει πλέον 370 εκατομμύρια αντίτυπα. Επειδή ανακοινώθηκαν οι πωλήσεις του Grand Theft Auto V, που είναι πλέον 160 εκατομμύρια, δηλαδή 5 εκατομμύρια περισσότερα από τα 155 που ανακοινώθηκαν στα τέλη του 2021, κάνοντας μία αφαίρεση προκύπτει ότι από τα 15 εκατομμύρια αύξηση, τα 5 πηγαίνουν στο GTA V και τα υπόλοιπα 10 (περίπου) στο GTA Trilogy, αν αναλογιστούμε όμως ότι όλα τα άλλα GTA δεν πουλάνε καθόλου (ελάχιστοι θα αγοράζουν πλέον το GTA 4).

Ενώ η Take-Two είπε ότι το The Definitive Edition ξεπέρασε τις προσδοκίες πωλήσεών του και το απέδωσε (μαζί με το Red Dead Redemption 2 και το Online και το NBA 2K22) για τα καλύτερα από τα προβλεπόμενα αποτελέσματα, το παιχνίδι έλαβε αρνητικά reviews και το χαμηλότερο Metacritic score στην ιστορία της σειράς. Η Rockstar Games ζήτησε μάλιστα συγγνώμη και δεσμεύτηκε για μια σειρά από patches. 

Όσο για το GTA Trilogy, ο Zelnick κατέληξε λέγοντας: «Έχουμε κάποια ζητήματα ποιότητας. Προσπαθήσαμε να τα αντιμετωπίσουμε. Έρχονται κι άλλα και νιώθουμε πολύ καλά με την εμπορική απόδοση του τίτλου. Νομίζω ότι ήμασταν όλοι λίγο απογοητευμένοι με την ποιότητα αρχικά. Πλέον είμαστε πολύ ευγνώμονες». 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jan 2023 10:34 #269257 by Nikos Georgopoulos
Το Grand Theft Auto Trilogy ήρθε στο Steam, αλλά έχει ακόμα bugs




Ενδέχεται να κυκλοφορήσει και στο Epic Games Store.

Το Grand Theft Auto Trilogy - The Definitive Edition κυκλοφόρησε στο Steam και έχει υποστήριξη και για το Steam Deck.

Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη έκδοση έχει ακόμη κάποια bugs από την πρώτη κυκλοφορία κιόλας κυκλοφορία της, το 2021. Υπάρχει bundle που διαθέτει και τα 3 games αλλά μπορείτε να τα αποκτήσετε και μεμονωμένα, με 50% έκπτωση από την Rockstar. Θα πρέπει να μάθετε πως τα reviews από τους χρήστες του Steam είναι διφορούμενα.



Υπάρχουν πολλές αρνητικές κριτικές και για τους 3 τίτλους της συλλογής. Τα παράπονα αφορούν διάφορα bugs, κακή performance στα γραφικά και εν τέλει μια δυσαρέσκεια που έχει να κάνει με την έλλειψη patch που έπρεπε να είχανε βγει εδώ και καιρό. Μπορείτε να διαβάσετε σε διάφορες κριτικές πως “ολόκληρη η κοινότητα των PC gamers χαίρεται ιδιαίτερα με την έκδοση του GTA Trilogy και την κυκλοφορία του στο Steam, παρόλα αυτά θα έπρεπε να έχουνε βγει ήδη patches και η Steam κοινότητα δεν θα έπρεπε να παραμεληθεί με αυτόν τον τρόπο”.

Σύμφωνα με άλλα σχόλια “ Πρόκειται για την ίδια ακριβώς έκδοση του GTA Trilogy που κυκλοφόρησε πέρυσι τον Οκτώβριο και τα updates που έγιναν δεν διόρθωσαν απολύτως τίποτα. Επίσης, παρόλο που ο συγκεκριμένος τίτλος είναι διαθέσιμος και για Steam Deck δεν έγινε ολοκληρωτικό optimised για να ανταπεξέλθει στην κονσόλα. Η Rockstar ζητά συγνώμη που η κυκλοφορία της δεν παραδόθηκε έτοιμη το 2021 και πολλά τεχνικά προβλήματα συνεχίζουν να υφίστανται. Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα διέρρευσαν φήμες πως πρόκειται να κυκλοφορήσει έκδοση του GTA Trilogy για τα PC μέσω του Epic Games Store.


Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition is now available to purchase on Steam and Playable on Steam Deck.

Get it on sale through February 2 as part of our Rockstar Games Publisher Sale: t.co/fpTp9UZ0ju pic.twitter.com/n1T7MlNXcD

— Rockstar Games (@RockstarGames) January 19, 2023

Το Grand Theft Auto Trilogy- The Definitive Edition κυκλοφορεί για PC, PS5, Xbox Series X, PS4, Xbox One και Switch.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Nov 2024 10:01 #279015 by Nikos Georgopoulos
Εταιρεία ανάπτυξης του GTA Trilogy: "Το να μας αφαιρέσει η Take-Two από τα credits είναι ΓΤΠ κίνηση"




Η Groove Games "τα έχωσε"!

Η Take-Two προσέλαβε την Groove Games για να βοηθήσει την Rockstar στην ανάπτυξη το Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition. Ωστόσο, δεν την συμπεριέλαβε στα credits, κάτι που εξόργισε τον CEO της εταιρείας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Groove Games φαίνεται ιδιαίτερα απογοητευμένος από την αφαίρεση του λογότυπου της ομάδας του--Grove Street Games--από την οθόνη εκκίνησης του παιχνιδιού. Μάλιστα, ο Thomas Williamson είπε για την Take-Two, «Είναι μια για τον π*υτσο κίνηση».

Η δήλωση έγινε στο X/Twitter ότι η Grove Street Games παρείχε τις διορθώσεις στα bugs στο Grand Theft Auto: The Trilogy πριν από λίγο καιρό. "Μιλώντας εντελώς υποθετικά: Είναι μια για τον π*uτσο κίνηση (Dick move) να αφαιρέσετε τους κύριους developers από τα credits με ένα update, ειδικά όταν το update περιλαμβάνει εκατοντάδες διορθώσεις", έγραψε ο Williamson.



Η Grove Street Games και οι υπάλληλοί της εξακολουθούν να βρίσκονται στα credits του τερματισμού στο Grand Theft Auto: The Trilogy μετά το πρόσφατο update. Η Rockstar Games κυκλοφόρησε αρκετά ασαφείς patch notes, αναφέροντας ότι υπάρχουν "πολλές διορθώσεις και βελτιώσεις" παράλληλα με την προσθήκη κλασικού φωτισμού. Όταν το Grand Theft Auto: The Trilogy κυκλοφόρησε το 2021, το παιχνίδι επικρίθηκε για τις επιλογές οπτικής αναβάθμισης και τα bugs.

Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο Williamson δημοσίευσε ξανά στο X/Twitter ένα post σχετικά με όλες τις θετικές αλλαγές στο Grand Theft Auto: The Trilogy. Εκτός από την εργασία σε αυτό το παιχνίδι, η Grove Street βοήθησε στην ανάπτυξη του Ark: Ultimate Survivor Edition στο Switch και του Ark: Survival Ascended σε PC, PS5 και Xbox Series X|S.

Please Log in or Create an account to join the conversation.