CEO της Take-Two: "Το GTA Trilogy είχε ένα glitch που λύσαμε, αλλά τα πήγε καλά σε πωλήσεις"
"Η Rockstar έχει ένα εκπληκτικό σύστημα ανάπτυξης των games".
Ο Straus Zelnick, δευθύνων σύμβουλος της Take Two,
μίλησε
για την εξαγορά της Zynga από την Activision και παράλληλα ρωτήθηκε και για το GTA Trilogy.
Σχετικά με την τριλογία του Grand Theft Auto, η οποία σημείωσε ρεκόρ αρνητικών reviews στο Steam και το Metacritic, η Rockstar υπέστη πανωλεθρία στη φήμη της, ενώ η Grove Street Games, θυγατρική της που ανέλαβε τα
ports
, έκανε πολύ χοντρά λάθη σε θέματα απόδοσης,
bugs
στα γραφικά, glitches κ.α.
Το παιχνίδι αρχικά αφαιρέθηκε από την Rockstar και επανήλθε με τις διορθώσεις, ενώ επανήλθαν και τα αρχικά games. Όσοι αγόρασαν το GTA Trilogy έλαβαν δωρεάν video game και συγγνώμη από την Take-Two. Επίσης, η κυκλοφορία των retail εκδόσεων αναβλήθηκε.
Κατά τα άλλα, ο Strauss Zelnick δήλωσε στο CNBC: "Σχετικά με το GTA Trilogy που δεν ήταν κατά βάση νέο παιχνίδι αλλά remaster ήδη υπάρχοντων τίτλων, είχαμε ένα glitch στην αρχή και το glitch λύθηκε. Το παιχνίδι τα πήγε καλά σε πωλήσεις για την εταιρεία και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι. Έχουμε ένα εκπληκτικό σύστημα ανάπτυξης των games".
Το θέμα είναι ότι το GTA Trilogy δεν είχε απλά "ένα'" glitch αλλά δεκάδες glitches! Συν τις άλλοις, dataminers ανακάλυψαν μέχρι και διαλόγους μεταξύ των
developers
, οι οποίοι αφαιρούσαν περιεχόμενο και έκαναν προχειροδουλειές, προκειμένου το παιχνίδι να προλάβει να βγει στην ώρα του. Λογικά ο Zelnick προσπαθεί να προσπεράσει το θέμα και να δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις, αλλά όσοι gamers το έχουμε παίξει, πραγματικά έχουμε απογοητευτεί.
Δείτε τα χειρότερα games του 2021, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται για πρώτη φορά και παιχνίδι της Rockstar (το GTA Trilogy)