Ο Creative Director εξηγεί γιατί η ιστορία θα ολοκληρωθεί σε δύο games
Το God of War: Ragnarok είναι η δεύτερη και τελευταία προσθήκη του σκανδιναβικού έπους της Sony Santa Monica, και τώρα ο Creative Director του Franchise Cory Barlog έχει ρίξει λίγο φως στο γιατί η ομάδα ανάπτυξης σχεδιάζει να ολοκληρώσει την ιστορία με το God of War: Ragnarok. Μιλώντας στον Kaptain Kuba, ο Barlog είπε ότι υπάρχουν "πολλοί λόγοι" για αυτό, ο πρώτος από τους οποίους είναι ότι τα games αυτού του μεγέθους και κλίμακας χρειάζονται πολύ χρόνο για να γίνουν και ο Barlog δεν θέλει το έπος να παρατείνεται πολύ. Επίσης στη συνέντευξη, ο Barlog συνέκρινε το έπος του God of War Norse με το εκτεταμένο box set του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών.
Ο Barlog αναφέρει: "Νομίζω ότι ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους είναι ότι το πρώτο παιχνίδι μας πήρε πέντε χρόνια για να ολοκληρωθεί. Το δεύτερο παιχνίδι, δεν ξέρω πόσο καιρό θα πάρει, αλλά πιστεύω ότι θα είναι περίπου το ίδιο χρονικό διάστημα. Και μετά σκέφτεσαι: Ουάου, θα χρειαστεί και τρίτο; Μιλάμε για ένα διάστημα σχεδόν 15 ετών μιας ενιαίας ιστορίας. Και αισθάνομαι ότι είναι πολύ απλωμένο ήδη. Το να καθυστερήσουμε τόσο πολύ να ολοκληρώσουμε την ιστορία, απλά φαντάζει… πάρα πολύ".
Ο Barlog συνέχισε λέγοντας τα εξής: “Και δεδομένου του πού βρίσκεται η ομάδα και πού βρίσκεται ο σκηνοθέτης, ο Eric Williams, με αυτό που ήθελε να κάνει, νομίζω ότι μπορούμε πραγματικά να ολοκληρώσουν την ιστορία σε αυτό το δεύτερο παιχνίδι”. Από την αρχή, ο Barlog ήθελε να πει μια ιστορία με τον Kratos και τον Ατρέα να είναι ο «πυρήνας της ιστορίας», όπως το είπε. Οι πολυπλοκότητες που απορρέουν από αυτήν τη σχέση έχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης, αλλά ο Barlog δεν ήθελε να τεντώσει τα πράγματα πάρα πολύ. Συγκεκριμένα είπε: "Η πολυπλοκότητα επεκτείνεται, όπως οι κυματισμοί σε μια λίμνη. Θα μπορούσαμε να την κάνουμε ωκεανό και να κάνουμε αυτούς τους κυματισμούς να εκτείνονται για χιλιάδες χιλιόμετρα. Αλλά είναι όλο αυτό απαραίτητο; είναι τόσο ωφέλιμο; Οι κυματισμοί απομακρύνονται πάρα πολύ και χάνεις λίγο την πλοκή".
Το να μπορέσετε να συμπυκνώσετε την ιστορία του God of War Norse σε δύο παιχνίδια είναι παρόμοιο με το να καθίσετε και να παρακολουθήσετε όλες τις ταινίες του Lord of the Rings και να αισθανθείτε ότι σας είπαν μια ολοκληρωμένη ιστορία που είχε αυστηρή αρχή και τέλος, σύμφωνα με τον Barlog. Συγκεκριμένα είπε: "Το να μπορώ να το συμπυκνώσω και να νιώσω αυτή την εμπειρία που είχα όταν πήρα το σετ εκτεταμένης έκδοσης του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών και ήμουν σε θέση να πω, μπορώ να καθίσω και να έχω περίπου 13,5 ώρες αυτής της εμπειρίας. Καταπληκτικό. Κάτι παρόμοιο θα μπορέσετε να πείτε αν ξεκινήσετε το God of War του 2018 και στη συνέχεια παίξετε τον God of War: Ragnarok και να νιώσετε ότι είχατε ολόκληρη την ιστορία. Και θέλω να συμβεί αυτό πριν το παιδί μου πάει στο κολέγιο". Ο Barlog είπε επίσης ότι το να ολοκληρωθεί η ιστορία του God of War Norse Saga φάνηκε σωστό και στον Eric Williams που είναι ο νέος σκηνοθέτης.
Μπορεί το God of War: Ragnarok να είναι η τελευταία προσθήκη στη σειρά αλλά ο Barlog έχει μεγάλα σχέδια για τη συνέχεια, με άλλα, διαφορετικά projects για τα οποία όμως δεν έδωσε καμία παραπάνω πληροφορία.
Το God of War: Ragnarok θα κυκλοφορήσει το 2022 για PS5 και PS4.