H εταιρεία ανάπτυξης του Forspoken δήλωσε πως δεν γίνεται να κυκλοφορήσει στο PS4.
Το Forspoken είναι ίσως από το πιο αναμενόμενα παιχνίδι της χρονιάς και παρόλο που θα κυκλοφορήσει και για PC, όλα τα βλέφαρα έχουν στραφεί στην έκδοση για PlayStation 5. Γιατί; Επειδή δεν αποτελεί first-party τίτλο της Sony αλλά παρόλα αυτά θεωρείται τεχνικώς ως αποκλειστική κυκλοφορία για την νέα γενιά, έχοντας της δυνατότητες να δείξει τι μπορεί να κάνει το hardware του PS5.
To Forspoken αποτελεί μια μορφή εξιλέωσης στα μάτια των παικτών και για αυτό τον λόγο δημιουργήθηκε meme για χάρη ενός εμπορικού βίντεο το οποίο προσπαθεί να συσπειρώσει κάθε παίκτη που δυσαρεστήθηκε από το συγκεκριμένη εταιρεία παραγωγής. Και υπάρχει λόγος γι΄ αυτό. Η Luminous Studios προσπαθεί να κάνει ξεκάθαρο ότι το Forspoken θα μπορεί να έχει άριστη απόδοση μόνο στο PS5 μιας και αποτελεί ένα γνήσιο next-gen RPG τίτλο.
Ο Takeshi Aramaki, επικεφαλής της Luminous Studios είπε πώς “ Από τα πρώτα κιόλας στάδια της παραγωγής σκεφτόμασταν να κάνουμε κάτι που θα αφορά άμεσα το PS5. Από την πρώτη κιόλας μέρα σκεφτόμασταν πως πρέπει να εκμεταλλευτούμε την δύναμη που προσφέρεται από το hardware της κονσόλας. Οπότε δεν ξέρω αν είναι εύκολο, όσον αφορά την μηχανή γραφικών, να έχουμε το Forspoken στο PS4, σε ίδιο βαθμό γραφικών και gameplay.
Η Luminous studios ήτανε τόσο σίγουρη για το εγχείρημα της που παραχώρησε demo του Forspoken στο PlayStation Network χρησιμοποιώντας την τελετή των The Game Awards 2022 ως “πάτημα” για να πείσει τον κόσμο πως το Forspoken βρίσκεται σε καλό στάδιο και το πόσο όμορφο φαίνεται. Η αυτοπεποίθησή τους βγήκε σε καλό και όλος δικαίως – η έκδοση για PS5 κρύβει αρκετά ενδιαφέρον πράγματα.
Ο Aramaki συμπλήρωσε χαριτολογώντας πως “ Το χρώμα του DualSense controller αλλάζει χρώμα ανάλογα με τον τύπο μαγείας που χρησιμοποιείς, αλλά και η απτική ανάδραση επίσης συμμορφώνεται ανάλογα με το είδος μαγείας. Όσον αφορά τα διάφορα lighting effects, είναι προσθήκη της τελευταίας στιγμής”.
Η Luminous χρησιμοποίησε με έξυπνο τρόπο το DualSense ώστε να υπάρχει αντίστοιχο feedback που να σας ενημερώνει αν κινείστε σωστά. Το Forspoken θέλει να είστε ευκίνητοι, ταχείς και επιθετικοί. Ίσως πελαγώσετε με την χρήση και την αλλαγή των διαφόρων spells και το parkour πάνω στους αντιπάλους σας προκειμένου να τους κατατροπώσετε. Το χειριστήριο, όπως και οι πληροφορίες που θα βρίσκονται στην οθόνη, σας δίνει πληροφορίες για το πώς να κινηθείτε και αυτό είναι κάτι πρωτότυπο.
Ο Aramaki δήλωσε πώς “ η απτική ανάδραση του PS5, ήταν κάτι με το οποίο θέλαμε να πειραματιστούμε- πιστεύαμε πως είναι ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της κονσόλας και θέλαμε να δούμε πώς θα αποδώσει μέσα στο gameplay. Αυτό ισχύει και για τα οπτικά εφέ, θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι μοναδικό όσον αφορά τα ξόρκια, κάτι το οποίο δεν έχει ξαναγίνει. Έτσι, αφήσαμε τα ξόρκια στα χέρια των παικτών, ώστε να μπορούν να τα νιώσουν το ίδιο καλά όπως τα βλέπουν.
Ο Aramaki ισχυρίζεται πως το κάθε ξόρκι του Forspoken έχει κάτι το μοναδικό και τροποποιήθηκε με τέτοιο τρόπο όπου να έχει την αντίστοιχη αίσθηση στο χειριστήριο όπως και στο gameplay. O Aramaki δηλώνει εξαιρετικά σίγουρος και αισθάνεται μια θετική κατάληξη και μαζί με την υπόλοιπη ομάδα, όσον αφορά τον προγραμματισμό στο DualSense περιμένει να δει τις αντιδράσεις των παικτών.
Ο Raio Mitsuno, creative producer της ομάδας, είπες πως “ σε γενικές γραμμές, το Forspoken δημιουργεί όλο και μεγαλύτερη πώρωση. Στο gameplay η Frey έχει Cuff στο δεξί της χέρι. Χρησιμοποιεί μαγεία που προέρχεται από την άκρη των δαχτύλων της. Και εσείς ως παίκτες, έχετε το ταίριασμα των χρωμάτων από τα ξόρκια που χρησιμοποιείται μέσω του DualSense. Οπότε υπάρχει μια αλληλεπίδραση μεταξύ χειριστηρίου και DualSense.
Όλα τα παραπάνω καταλήγουν στο συμπέρασμα για ποιόν λόγο το Forspoken μπορεί να σταθεί καλύτερα στο PS5 και για ποιόν λόγο δεν μπορεί να γίνει το ίδιο στο PS4. Το Forspoken θα κυκλοφορήσει και για PC, αλλά και εκεί είναι δύσκολα τα πράγματα.
O Takefumi Terada, συμπαραγωγός της εταιρίας ανάπτυξης, είπε πως “ σε όρους πλατφόρμας, το Forspoken θα αφορά το PS5 και το PC, παρόλο που δημιουργήθηκε με την προοπτική των δυνατοτήτων του PS5. O Terada συμπλήρωσε επίσης πως οι σκληροί δίσκοι των PC gamers δημιουργεί ένα είδους bottleneck για τους δημιουργούς, οι οποίοι βασίζονται στον εξέχοντα SSD του PS5 που είναι σε θέση να αποδώσει τους μηχανισμούς του Forspoken στο έπακρο.
Οπότε εάν θέλετε να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στο Fospoken θα πρέπει να δοκιμάστε την έκδοση για PS5. Φτιάχτηκε με τρόπο που μπορεί να δείξει τις δυνατότητες του PS5 και τις next-gen καινοτομίες της Sony, ειδικά αφού δείτε την ατμόσφαιρα που προσφέρουν τα μαγικά σε συνδυασμό με parkour, θα πιστέψετε πως η ομάδα ανάπτυξης ενδιαφέρεται για την τεχνολογία.
Τέλος, ο Aramaki δήλωσε πως μια μέρα θα ήθελε το Forspoken να αντιμετωπιστεί με την ίδια αγάπη και θαυμασμό όπως συμβαίνει στην σειρά Final Fantasy. Ας ελπίσουμε πως τα όνειρα της Luminous θα πραγματοποιηθούνε.
Για περισσότερες πληροφορίες για το Forspoken διαβάστε την ακόλουθη είδηση και για περαιτέρω συζήτηση επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.