Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Project Athia

More
12 Nov 2022 10:37 #267556 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Project Athia
Παρουσίαση του κόσμου του Athia



Το νέο Deep Dive του Forspoken μας παρουσιάζει τον κόσμο του Athia και την εξερεύνηση σε αυτόν, πέρα από τη βασική ιστορία.
Όσο εξερευνάτε και ελευθερώνετε μνημεία από το Corruption θα μπορείτε να ανεβάζετε τα stats της Frey. Ορισμένα θα βρίσκονται σε σημεία που θα απαιτούν αρκετό parkour.
Επιπλέον θα υπάρχουν τα flashback challenges, όπου θα πρέπει να σκοτώνετε εχθρούς σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, να προστατεύετε τους ανθρώπους η να κάνετε parkour challenges. Ως ανταμοιβή θα λαμβάνετε Mana, το οποίο θα χρησιμοποιείτε για ξεκλειδώνετε νέα spells. Τέλος θα μπορείτε να εξερευνήσετε τα Locked Labyrinths, δηλαδή λαβυρίνθους με μεγάλα δωμάτια και διαδρόμους όπου θα αντιμετωπίζετε εχθρούς και θα λαμβάνετε items και υλικά κατασκευής.



Το Forspoken θα κυκλοφορήσει στις 24 Ιανουαρίου 2023 για PC και PS5 και δύο χρόνια αργότερα στο Xbox Series X.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2022 02:34 #267956 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Project Athia
Forspoken demo




Θα ανακοινωθεί αύριο μαζί με νέο βίντεο.

Το Twitter account PlayStation Japan έκανε ανάρτηση στην οποία ενημέρωσε σχετικά με το demo του Forspoken. Το tweet μετά από λίγο σβήστηκε, ωστόσο ο κόσμος πρόλαβε να δει ότι το Twitter έγραψε πως η Square Enix θα παρουσιάσει ένα νέο βίντεο για το Forspoken αύριο Παρασκευή στις 20:00.

Το βίντεο που θα δούμε αναφέρεται ως "Demo Announcement Trailer", άρα μαζί με το gameplay video θα ανακοινωθεί και ένα demo.

Βέβαια απόψε από τις 02:30 και μετά έχει The Game Awards και θα είχε μεγαλύτερη λογική η Sony να ανακοινώσει το demo και το 


海外では発表済なんですが、何で日本のこのツイートは削除されたんでしょう? t.co/e95xHrHjLi pic.twitter.com/adx4JwWWrr

— れんか (@Renka_schedule) December 8, 2022

Το Forspoken θα κυκλοφορήσει στις 24 Ιανουαρίου 2023 για PC και PS5.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Dec 2022 19:58 #268115 by Στυλιανός Αλμπανίδης
H εταιρεία ανάπτυξης του Forspoken δήλωσε πως δεν γίνεται να κυκλοφορήσει στο PS4.


 


Το Forspoken είναι ίσως από το πιο αναμενόμενα παιχνίδι της χρονιάς και παρόλο που θα κυκλοφορήσει και για PC, όλα τα βλέφαρα έχουν στραφεί στην έκδοση για PlayStation 5. Γιατί; Επειδή δεν αποτελεί first-party τίτλο της Sony αλλά παρόλα αυτά θεωρείται τεχνικώς ως αποκλειστική κυκλοφορία για την νέα γενιά, έχοντας της δυνατότητες να δείξει τι μπορεί να κάνει το hardware του PS5.





To Forspoken αποτελεί μια μορφή εξιλέωσης στα μάτια των παικτών και για αυτό τον λόγο δημιουργήθηκε meme για χάρη ενός εμπορικού βίντεο το οποίο προσπαθεί να συσπειρώσει κάθε παίκτη που δυσαρεστήθηκε από το συγκεκριμένη εταιρεία παραγωγής. Και υπάρχει λόγος γι΄ αυτό. Η Luminous Studios προσπαθεί να κάνει ξεκάθαρο ότι το Forspoken θα μπορεί να έχει άριστη απόδοση μόνο στο PS5 μιας και αποτελεί ένα γνήσιο next-gen RPG τίτλο.
Ο Takeshi Aramaki, επικεφαλής της Luminous Studios είπε πώς “ Από τα πρώτα κιόλας στάδια της παραγωγής  σκεφτόμασταν να κάνουμε κάτι που θα αφορά άμεσα το PS5. Από την πρώτη κιόλας μέρα σκεφτόμασταν πως πρέπει να εκμεταλλευτούμε την δύναμη που προσφέρεται από το hardware της κονσόλας. Οπότε δεν ξέρω αν είναι εύκολο, όσον αφορά την μηχανή γραφικών, να έχουμε το Forspoken στο PS4, σε ίδιο βαθμό γραφικών και gameplay.
 Η Luminous studios ήτανε τόσο σίγουρη για το εγχείρημα της που παραχώρησε demo του Forspoken στο PlayStation Network χρησιμοποιώντας την τελετή των The Game Awards 2022 ως “πάτημα” για να πείσει τον κόσμο πως το Forspoken βρίσκεται σε καλό στάδιο και το πόσο όμορφο φαίνεται. Η αυτοπεποίθησή τους βγήκε σε καλό και όλος δικαίως – η έκδοση για PS5 κρύβει αρκετά ενδιαφέρον πράγματα.


Ο Aramaki συμπλήρωσε χαριτολογώντας  πως “ Το χρώμα του DualSense controller αλλάζει χρώμα ανάλογα με τον τύπο μαγείας που χρησιμοποιείς, αλλά και η απτική ανάδραση επίσης συμμορφώνεται ανάλογα με το είδος μαγείας. Όσον αφορά τα διάφορα lighting effects, είναι προσθήκη της τελευταίας στιγμής”.
Η Luminous χρησιμοποίησε με έξυπνο τρόπο το DualSense  ώστε να υπάρχει αντίστοιχο feedback που να σας ενημερώνει αν κινείστε σωστά. Το Forspoken θέλει να είστε ευκίνητοι, ταχείς και επιθετικοί. Ίσως πελαγώσετε με την χρήση και την αλλαγή των διαφόρων spells και το parkour πάνω στους αντιπάλους σας προκειμένου να τους κατατροπώσετε. Το χειριστήριο, όπως και οι πληροφορίες που θα βρίσκονται στην οθόνη, σας δίνει πληροφορίες για το πώς να κινηθείτε και αυτό είναι κάτι πρωτότυπο.

Ο Aramaki δήλωσε πώς “ η απτική ανάδραση του PS5, ήταν κάτι με το οποίο θέλαμε να πειραματιστούμε- πιστεύαμε πως είναι ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της κονσόλας και θέλαμε να δούμε πώς θα αποδώσει μέσα στο gameplay. Αυτό ισχύει και για τα οπτικά εφέ, θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι μοναδικό όσον αφορά τα ξόρκια, κάτι το οποίο δεν έχει ξαναγίνει. Έτσι, αφήσαμε τα ξόρκια στα χέρια των παικτών, ώστε να μπορούν να τα νιώσουν το ίδιο καλά όπως τα βλέπουν.
Ο Aramaki ισχυρίζεται πως το κάθε ξόρκι του Forspoken έχει κάτι το μοναδικό και τροποποιήθηκε με τέτοιο τρόπο όπου να έχει την αντίστοιχη αίσθηση στο χειριστήριο όπως και στο gameplay. O Aramaki δηλώνει εξαιρετικά σίγουρος και αισθάνεται μια θετική κατάληξη και μαζί με την υπόλοιπη ομάδα, όσον αφορά τον προγραμματισμό στο DualSense περιμένει να δει τις αντιδράσεις των παικτών. 

Ο Raio Mitsuno, creative producer της ομάδας, είπες πως “ σε γενικές γραμμές, το Forspoken δημιουργεί όλο και μεγαλύτερη πώρωση. Στο gameplay η Frey έχει Cuff στο δεξί της χέρι. Χρησιμοποιεί μαγεία που προέρχεται από την άκρη των δαχτύλων της. Και εσείς ως παίκτες, έχετε το ταίριασμα των χρωμάτων από τα ξόρκια που χρησιμοποιείται μέσω του DualSense. Οπότε υπάρχει μια αλληλεπίδραση μεταξύ χειριστηρίου και DualSense.
Όλα τα παραπάνω καταλήγουν στο συμπέρασμα για ποιόν λόγο το Forspoken μπορεί να σταθεί καλύτερα στο PS5 και για ποιόν λόγο δεν μπορεί να γίνει το ίδιο στο PS4. Το Forspoken θα κυκλοφορήσει και για PC, αλλά και εκεί είναι δύσκολα τα πράγματα.

O Takefumi Terada, συμπαραγωγός της εταιρίας ανάπτυξης, είπε πως “ σε όρους πλατφόρμας, το Forspoken θα αφορά το PS5 και το PC, παρόλο που δημιουργήθηκε με την προοπτική των δυνατοτήτων του PS5. O Terada συμπλήρωσε επίσης πως οι σκληροί δίσκοι των PC gamers δημιουργεί ένα είδους bottleneck για τους δημιουργούς, οι οποίοι βασίζονται στον εξέχοντα SSD του PS5 που είναι σε θέση να αποδώσει τους μηχανισμούς του Forspoken στο έπακρο.
Οπότε εάν θέλετε να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στο Fospoken θα πρέπει να δοκιμάστε την έκδοση για PS5. Φτιάχτηκε με τρόπο που μπορεί να δείξει τις δυνατότητες του PS5 και τις next-gen καινοτομίες της Sony, ειδικά αφού δείτε την ατμόσφαιρα που προσφέρουν τα μαγικά σε συνδυασμό με parkour, θα πιστέψετε πως η ομάδα ανάπτυξης ενδιαφέρεται για την τεχνολογία.
Τέλος, ο Aramaki δήλωσε πως μια μέρα θα ήθελε το Forspoken να αντιμετωπιστεί με την ίδια αγάπη και θαυμασμό όπως συμβαίνει στην σειρά Final Fantasy. Ας ελπίσουμε πως τα όνειρα της Luminous θα πραγματοποιηθούνε.

Για περισσότερες πληροφορίες για το Forspoken διαβάστε την ακόλουθη είδηση και για περαιτέρω συζήτηση επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.
 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Dec 2022 01:33 #268236 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Project Athia
H εταιρεία ανάπτυξης του Forspoken δεν το κυκλοφόρησε στο PS4 γιατί δεν μπορούσε να το τρέξει




Το demo είναι διαθέσιμο στο PlayStation Network.

Το Forspoken θα κυκλοφορήσει για PS5 και PS4. Στο PS5 θα είναι timed exclusive, έχοντας τις δυνατότητες να δείξει τι μπορεί να κάνει το hardware του PS5.

To Forspoken αποτελεί μια μορφή εξιλέωσης στα μάτια των παικτών και για αυτό τον λόγο δημιουργήθηκε meme για χάρη ενός εμπορικού βίντεο το οποίο προσπαθεί να συσπειρώσει κάθε παίκτη που δυσαρεστήθηκε από την συγκεκριμένη εταιρεία παραγωγής. Και υπάρχει λόγος γι΄ αυτό. Η Luminous Studios προσπαθεί να κάνει ξεκάθαρο ότι το Forspoken θα μπορεί να έχει άριστη απόδοση μόνο στο PS5 μιας και αποτελεί έναν γνήσιο next-gen RPG τίτλο.

 


Ο Takeshi Aramaki, επικεφαλής της Luminous Studios είπε πώς “ Από τα πρώτα κιόλας στάδια της παραγωγής σκεφτόμασταν να κάνουμε κάτι που θα αφορά άμεσα το PS5. Από την πρώτη κιόλας μέρα σκεφτόμασταν πως πρέπει να εκμεταλλευτούμε την δύναμη που προσφέρεται από το hardware της κονσόλας. Οπότε δεν ξέρω αν είναι εύκολο, όσον αφορά την μηχανή γραφικών , να έχουμε το Forspoken στο PS4, σε ίδιο βαθμό γραφικών και gameplay.

Η Luminous studios ήταν τόσο σίγουρη για το εγχείρημα της που παραχώρησε demo του Forspoken στο PlayStation Network χρησιμοποιώντας την τελετή των The Game Awards 2022 ως “πάτημα” για να πείσει τον κόσμο πως το Forspoken βρίσκεται σε καλό στάδιο και το πόσο όμορφο φαίνεται. Η αυτοπεποίθησή τους βγήκε σε καλό και όλος δικαίως – η έκδοση για PS5 κρύβει αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα.


Ο Aramaki συμπλήρωσε χαριτολογώντας πως “ Το DualSense controller αλλάζει χρώμα ανάλογα με τον τύπο μαγείας που χρησιμοποιείς, αλλά και η απτική ανάδραση επίσης συμμορφώνεται ανάλογα με το είδος μαγείας. Όσον αφορά τα διάφορα lighting effects , είναι προσθήκη της τελευταίας στιγμής”.

Η Luminous χρησιμοποίησε με έξυπνο τρόπο το DualSense ώστε να υπάρχει αντίστοιχο feedback που να σας ενημερώνει αν κινείστε σωστά. Το Forspoken θέλει να είστε ευκίνητοι, ταχείς και επιθετικοί. Ίσως πελαγώσετε με την χρήση και την αλλαγή των διαφόρων spells και το parkour πάνω στους αντιπάλους σας προκειμένου να τους κατατροπώσετε. Το χειριστήριο, όπως και οι πληροφορίες που θα βρίσκονται στην οθόνη, σας δίνει πληροφορίες για το πώς να κινηθείτε και αυτό είναι κάτι πρωτότυπο.

Ο Aramaki δήλωσε πώς “η απτική ανάδραση του PS5, ήταν κάτι με το οποίο θέλαμε να πειραματιστούμε- πιστεύαμε πως είναι ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της κονσόλας και θέλαμε να δούμε πώς θα αποδώσει μέσα στο gameplay. Αυτό ισχύει και για τα οπτικά εφέ, θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι μοναδικό όσον αφορά τα spells, κάτι το οποίο δεν έχει ξαναγίνει. Έτσι, αφήσαμε τα spells στα χέρια των παικτών, ώστε να μπορούν να τα νιώσουν το ίδιο καλά όπως τα βλέπουν.

Ο Aramaki ισχυρίζεται πως το κάθε spell του Forspoken έχει κάτι το μοναδικό και τροποποιήθηκε με τέτοιο τρόπο όπου να έχει την αντίστοιχη αίσθηση στο χειριστήριο όπως και στο gameplay. O Aramaki δηλώνει εξαιρετικά σίγουρος και αισθάνεται μια θετική κατάληξη και μαζί με την υπόλοιπη ομάδα, όσον αφορά τον προγραμματισμό στο DualSense περιμένει να δει τις αντιδράσεις των παικτών.

Ο Raio Mitsuno, creative producer της ομάδας, είπες πως “ σε γενικές γραμμές, το Forspoken δημιουργεί όλο και μεγαλύτερη πώρωση. Στο gameplay η Frey έχει Cuff στο δεξί της χέρι. Χρησιμοποιεί μαγεία που προέρχεται από την άκρη των δαχτύλων της. Και εσείς ως παίκτες, έχετε το ταίριασμα των χρωμάτων από τα ξόρκια που χρησιμοποιείται μέσω του DualSense. Οπότε υπάρχει μια αλληλεπίδραση μεταξύ χειριστηρίου και DualSense.

Όλα τα παραπάνω καταλήγουν στο συμπέρασμα για ποιόν λόγο το Forspoken μπορεί να σταθεί καλύτερα στο PS5 και για ποιόν λόγο δεν μπορεί να γίνει το ίδιο στο PS4. Το Forspoken θα κυκλοφορήσει και για PC, αλλά και εκεί είναι δύσκολα τα πράγματα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jan 2023 10:49 #269212 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Forspoken
Forspoken: Οι απαιτήσεις στα PC




Θα χρειαστείτε...πάνω από 150GB!

Η Square Enix ανακοίνωσε τις ελάχιστες και τις προτεινόμενες απαιτήσεις του Forspoken στα PC.

Οι minimum απαιτήσεις σας επιτρέπουν να το τρέξετε σε 720p, ενώ υπάρχουν και απαιτήσεις για 1440p και 2160p. Το πρωτοφανές είναι ότι θα απαιτεί...150GB χώρο στο σκληρό δίσκο, δηλαδή κατά πολύ μεγαλύτερο σε σχέση με την έκδοση του PS5.




Ελάχιστες απαιτήσεις - 720p 30fps
CPU: AMD Ryzen 5 1600 / Intel Core i7 3770 (3.7GHz ή καλύτερο)
Κάρτα γραφικών: AMD Radeon RX 5500 XT 8GB / Nvidia Geforce GTX 1060 6GB
RAM: 16GB
Χώρος στο σκληρό δίσκο: 150GB

Προτεινόμενες απαιτήσεις - 1440p 30fps
CPU: AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7 8700k (3.7GHz ή καλύτερο)
Κάρτα γραφικών: AMD Radeon RX 6700 XT 12GB / Nvidia Geforce GTX 3070 8GB
RAM: 24GB
Χώρος στο σκληρό δίσκο: 150GB ή περισσότερα και SSD

Ultra απαιτήσεις - 2160p 60fps
CPU: AMD Ryzen 5 5800X / Intel Core i7 12700 (3.8GHz ή καλύτερο)
Κάρτα γραφικών: AMD Radeon RX 6800 XT 16GB / Nvidia Geforce GTX 4080 16GB
RAM: 32GB
Χώρος στο σκληρό δίσκο: 150GB ή περισσότερα και NVMe SSD

Το Forspoken θα κυκλοφορήσει στις 25 Ιανουαρίου για PC και PS5.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Jan 2023 10:54 #269305 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Forspoken
Διαθέσιμο και για PC



Το demo του Forspoken είναι πλέον διαθέσιμο και για PC.
Κατεβάστε το στο Steam .

Το Forspoken κυκλοφόρησε για PC και PS5.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Jan 2023 04:40 #269331 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Forspoken
Review bombing για το Forspoken στο Metacritic




Έχει φτάσει το 0,8.

Από το κακό στο χειρότερο πάνε τα λανσαρίσματα της Square Enix το τελευταίο χρονικό διάστημα, αφού μετά από το Babylon's Fall, το οποίο έμεινε κυριολεκτικά ένα άτομο να το παίζει και θα κλείσει τον Φεβρουάριο, σειρά έχει και το Forspoken, το οποίο είχε δείξει πολυαναμενόμενο από τα τρέιλερ.

Βέβαια όσοι παίξατε το demo στο PS5 δικαίως δεν ικανοποιηθήκατε, ενώ η έκδοση για PC είναι σε ακόμη χειρότερη μοίρα. Οι developers βιάστηκαν να κυκλοφορήσουν ένα απαιτητικό RPG σαν αυτό και εκτός από ορισμένες υψηλές απαιτήσεις έχει αρκετά θέματα. 

Η έκδοση για PC, την οποία παίζουμε αυτές τις μέρες, έχει θέματα στο optimization, αφού "ζορίζει" ακόμα και την RTX 3070 μας, ενώ έχουν αναφερθεί προβλήματα και σε ανώτερες κάρτες γραφικών. Το PC gamer αναφέρει ότι υπάρχουν αρκετά θέματα, κάτι που επιβεβαιώνουν και πολλοί gamers στο Metacritic που του έριξαν ένα ωραιότατο review bombing στο 0,8.



Πολλοί gamers αναφέρουν ότι η Square Enix τους εξαπάτησε στα τρέιλερ, αφού έδειξε άλλα γραφικά στα βίντεο και τελικά άλλα γραφικά είχε...το παιχνίδι. Υπάρχουν ανεξήγητα προβλήματα ακόμα και στο voice acting, όπως για παράδειγμα ότι οι voice actors μιμούνται τον ήχο μιας γάτας, αντί να βάλουν για τον σκοπό αυτό μία...κανονική γάτα! Ακόμα και η μετακίνηση ενός αντικειμένου επιφέρει πτώση στα frames, ακόμα και σε κάρτες γραφικών, όπως η RTX 3080.

Κάποιοι άλλοι χρήστες αναφέρουν ότι υπάρχει memory leak, αφού όσο παίζει κάποιος το παιχνίδι και περνούν οι ώρες, τόσο πέφτουν τα frames. Το χειρότερο όμως είναι ότι το Forspoken crashάρει! Ουσιαστικά το optimization είναι ένα από τα χειρότερα που έχουμε δει ποτέ, το PC port είναι κάκιστο και οι developers της Luminous αποδεικνύονται άσχετοι στη δουλειά τους. Όλα αυτά για μια κυκλοφορία που κλασικά έπρεπε να βγει...βιαστικά. Μέχρι και τα textures στα γραφικά είναι θωλά και υπάρχει πάγωμα της οθόνης σε διάφορα σημεία, αλλά και μέτριες εντυπώσεις για το περιεχόμενο του παιχνιδιού.

Παρακάτω θα δείτε έναν χρήστη που μαρτύρησε...13 crashes μέσα σε μία ώρα παιχνιδιού ! Σημαδιακός αριθμός.

Κατά τα άλλα έχουμε ένα παιχνίδι που ο κόσμος το πληρώνει full price και βέβαια τους μεγάλους publishers να ανεβάζουν τις τιμές στα 70 και τα 80 ευρώ. Στο Steam έχει 80 ευρώ! Ευτυχώς που υπάρχουν τα refunds...αν φυσικά προλάβετε το πρώτο δίωρο.

Η Square Enix δεν είναι η πρώτη φορά που εξαπατάει τους χρήστες, αφού είχε χρεώσει 80 ευρώ το Final Fantasy VII remake όταν είχε κυκλοφορήσει στα PC και μάλιστα...με καθυστέρηση σε σχέση με τις κονσόλες PlayStation. Είναι ο μεγαλύτερος publisher που χρεώνει 80 ευρώ τα games του και μάλιστα την στιγμή που -όπως βλέπουμε- απλά δημιουργεί ports με κακό optimization, άρα δεν ξοδεύει εύλογο χρόνο για μία έκδοση για PC.

Το Forspoken κυκλοφόρησε για PS5 και PC.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Jan 2023 02:53 #269375 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Forspoken
Το Forspoken δεν αναφέρει τους εργαζόμενους QA και localization στα credits




Κάποια αναγράφονται κανονικά στα opening credits.

To Forspoken, ο τελευταίος Action-Adventure της Luminous Productions, δέχθηκε επιθέσεις στο διαδίκτυο καθώς δεν αναφέρει πλήρως τις ομάδες localization και quality insurance στους τίτλους τέλους του Forspoken , παρόλο που τα ονόματα των υπαλλήλων φαίνεται να αναφέρονται στα opening credits.

H audiovisual και video game translator, Yasmina Casado Gonzalez, σε ένα tweet στις 24 Ιανουαρίου που πλέον έχει διαγραφθεί είπε αναφερόμενη στην Luminous Productions πως “στο Forspoken, μπορείτε να βρείτε τέρατα, μαγεία, ωραία abilities... αλλά όχι σωστά credits. Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν αποδώσατε τα εύσημα σε ολόκληρη την localization team; Βλέπω έναν τεράστιο κατάλογο από companies και subconstractors αλλά δεν αναφέρονται πουθενά ονόματα εργαζομένων”.



Αναρτήθηκε στο Twitter μια εικόνα από τους τίτλους τέλους του Forspoken, όπου εμφανίζονται subconstractors, όπως η Dynamo Pictures και η Opus Studio Inc., οι οποίοι κατονομάζονται μεταξύ μόλις τεσσάρων μεμονωμένων ατόμων (τρία για το τμήμα localization, ένα για το τμήμα QA). Αυτή η εκδοχή στους τίτλους τέλους είναι το σημείο όπου το Forspoken δέχτηκε τα πυρά κάποιων για το ότι δεν αναφέρει τις δύο αυτές ομάδες.

Ένας λογαριασμός στο Twitter που είναι ασχολείται με την παρακολούθηση και δημοσίευση του hashtag #TranslatorsInTheCredits, έγραψε πως “στο Forspoken των Luminous Productions και Square Enix, οι translators δεν βρίσκονται στους τίτλους τέλους. Οι Local Heroes εργάστηκαν στο κείμενο AR/PT-BR/RU σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους. Δεν ξέρω για τους άλλους και μπορεί να υπάρχουν ονόματα που μου ξέφυγαν στη λίστα”.

Ο χρήστης CWDGH, κοινοποίησε μια φωτογραφία των τεσσάρων ατόμων που κατονομάστηκαν στις localization team και quality assurance team, ανέφερε στο Twitter “πολλοί άνθρωποι που έχουν εργαστεί στο Forspoken δεν αναφέρονται στα credits. Τρία άτομα αναφέρονται για το localization, ένα άτομο για το quality assurance". 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2023 02:39 #269997 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Project Athia
Η εταιρεία ανάπτυξης του Forspoken (Luminous Productions) συγχωνεύεται με την Square Enix




Από την 1η Μαϊου.

Η Luminous Productions, εταιρεία ανάπτυξης του Forspoken, θα αποτελέσει...παρελθόν από τον 1η Μαϊου, καθώς συγχωνεύεται με την Square Enix.

Η είδηση αυτή προέρχεται λόγω των μέτριων reviews και πωλήσεων του Forspoken. Μέχρι την 1η Μαϊου οι developers της εταιρείας θα συνεχίσουν να είναι αφοσιωμένοι στο Forspoken. Ετοιμάζουν μάλιστα μέχρι και DLC, το "In Tanta We Trust", μέσα στο καλοκαίρι. Από τότε και έπειτα η Square Enix θα τους αναθέσει νέα καθήκοντα.

Η Luminous ιδρύθηκε το 2018 και έχει τις δυνατότητες να δημιουργήσει μέχρι και game engine , σύμφωνα με την Square Enix. Δυστυχώς με το Forspoken τα πράγματα δεν πήγαν όπως θα τα περίμεναν οι ιθύνοντες της εταιρείας.


An Update from Luminous Productions pic.twitter.com/fbDENflRhj

— Luminous Productions (@LumiPro_EN) February 28, 2023

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 May 2023 11:58 #271230 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Project Athia
Η οργάνωση Black Girl Gamers δήλωσε: "Οι λευκοί άνδρες νομίζουν ότι το gaming industry τους ανήκει και σαμποτάρουν games με μαύρους ήρωες"




"Οι μαύροι πρέπει να εκπροσωπούνται στα fantasy games".

Η Jay-Ann Lopez, εκπρόσωπος της οργάνωσης Black Girl Gamers (σ.σ. αριθμεί 10.000 μέλη), δήλωσε ότι είναι σημαντικό οι μαύροι να εκπροσωπούνται στα fantasy games.

O Lopez είπε μάλιστα: "Είπαμε στη Square Enix κάποιες προτάσεις για το Forspoken και είμαστε ικανοποιημένοι που μας άκουσε. Λόγω του συμβολαίου μας δεν μπορούμε να πούμε συγκεκριμένα ποιες. Πάντως κάποιες αφορούσαν το χρώμα του χαρακτήρα και το στυλ μαλλιών".

Σχετικά με το gaming η Lopez είπε: "Αποτελούμε μια φωνή για το gaming, το diversity και το inclusivity. Χαιρόμαστε που το Forspoken είναι ένα από τα πρώτα fantasy games με γυναίκα μαύρη πρωταγωνίστρια. Ήταν σημαντικό για εμάς και το community μας. Και το παιχνίδι έλαβε πολύ και άδικη κριτική για την ποιότητά του".

Η Black Girl Gamers είχε συνεισφορά ώστε να πει στη Square Enix πως πρέπει να παρουσιάζεται μια μαύρη ηρωίδα σε ένα video game. Πάντως υπήρξαν σχόλια online από gamers, μέχρι και memes, για τους κλισέ διαλόγους του παιχνιδιού. "Αν η Frey δεν ήταν μαύρη το παιχνίδι δεν θα είχε λάβει αυτή την κριτική. Υπάρχουν τύποι που κατακρίνουν ήρωες απλά επειδή είναι μαύροι. Νομίζουν ότι τους ανήκει το gaming industry και η gaming κουλτούρα κι αυτό γιατί τα gaming sites και οι publishers τους επέτρεπαν να νιώθουν έτσι για πολύ καιρό. Νιώθουν ότι έχουν την δύναμη να κάνουν σαμποτάζ σε ένα παιχνίδι. Με όσους μίλησα και το έπαιξαν τους άρεσε και θεωρούν ότι δεν του άξιζε τέτοια κριτική. Το κοινό δεν θέλει να δεχτεί μαύρες πρωταγωνίστριες και δεν εκπλήσσομαι".



Η Lopez είπε ότι αναγκάστηκαν ως Black Girl Gamers να μπλοκάρουν πολλά προφίλ στο Twitter τους που τους προσέβαλαν και κατέληξε: "Θα πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους game developers να επεκτείνουν την προοπτική τους για την Μεσαιωνική εποχή, όπου υπήρχαν μαύροι, ώστε να αναπαραστήσουν και να καταλάβουν την πραγματική ιστορία. Δεν υπάρχει δικαιολογία στο να αγνοούνται οι μαύροι, αν και δεν λέω ότι ήταν και η πλειοψηφία. Γι' αυτό πρέπει να υπάρχουν μαύροι και καφέ εργαζόμενοι σε μια εταιρεία, για να εισηγούνται τέτοιες αλλαγές".

Τέλος, η Lopez είπε για τις εταιρείες ανάπτυξης: "Θα πρέπει να καταλάβουν ότι δεν γνωρίζουν τα πάντα. Θα πρέπει να καταλάβουν ότι θα υπάρξει αλλαγή, ειδικά εφόσον το Internet και τα social media είναι δημοκρατικά. Δεν θα πρέπει να συνεχίζει να υπάρχει εστίαση σε λευκούς άνδρες χαρακτήρες γιατί έτσι υπάρχουν περιορισμοί και δεν θα δίνεται προσοχή στις αλλαγές που πρόκειται να γίνουν και που μπορεί η εταιρεία σου να επωφεληθεί από αυτές. Το Deathloop της Arkane είναι ένα πρωτεύον παράδειγμα. Είχε δύο μη λευκούς ήρωες.

Διαβάστε το review του Forspoken και δείτε τι έλλειμμα είχε η Square Enix από το παιχνίδι, το οποίο δεν πούλησε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.