Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ghostwire Tokyo

More
05 Feb 2022 17:56 #261109 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Ghostwire Tokyo
Shinji Mikami, δημιουργός Resident Evil: "Θέλω να φτιάξω ένα ακόμη παιχνίδι πριν αποσυρθώ"




Το project θα αργήσει σύμφωνα με τον ίδιο.

Ο Shinji Mikami, δημιουργός των Resident Evil, Dino Crysis και άλλων, δήλωσε στο VG247 ότι θέλει να φτιάξει ένα ακόμη παιχνίδι πριν αποσυρθεί.

Το οποίο όμως δεν αναμένεται σύντομα. Ο Mikami στα 56 του φτιάχνει video games για πάνω από τρεις δεκαετίες και εξήγησε ότι ίδρυσε την Tango Gameworks, με το όραμα της δημιουργίας μία εταιρείας ανάπτυξης η οποία θα δίνει ευκαιρίες σε νέους και ταλαντούχους δημιουργούς. Στη συνέντευξή του δήλωσε ότι έχει σκοπό να σκηνοθετήσει ο ίδιος ένα ακόμη παιχνίδι πριν αποσυρθεί. Ο παραγωγός της Zenimax, Masato Kimura, δήλωσε: Δεν θέλουμε να πει ότι θα είναι το τελευταίο του παιχνίδι. Στη συνέχεια ο Kimura δήλωσε ότι ούτε με το επόμενο project της Tango Gameworks θα ασχοληθεί ο Mikami. Στο επερχόμενο Ghostwire: Tokyo ο Mikami έχει τον ρόλο του εκτελεστικού παραγωγού, δηλαδή απλώς επιβλέπει το project.

Στην ίδια συνέντευξη ο Mikami μίλησε για το φημολογούμενο remake του Resident Evil 4 και δήλωσε: Ο κόσμος πιθανότατα θα το θέλει και αυτό είναι καλό. Θα ήταν πολύ καλό αν η Capcom έκανε καλή δουλειά στο να βελτιώσει την ιστορία και να βγάλει ένα καλό προϊόν. Ο Mikami εξήγησε ότι η ιστορία του Resident Evil 4 επιδέχεται βελτιώσεις καθώς ο ίδιος την έγραψε μέσα σε μόλις τρεις εβδομάδες, επειδή δεν είχε περισσότερο χρόνο.



Στα πρόσφατα remakes των Resident Evil 2 και Resident Evil 3 η Capcom έχει κάνει μικρές αλλαγές στα σενάριά τους, αφήνοντας όμως τις βασικές ιστορίες ίδιες. Προς το παρόν η Ιαπωνική εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει επίσημα το remake του Resident Evil 4.

Το Ghostwire: Tokyo θα κυκλοφορήσει στις 25 Μαρτίου για PC και PS5.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Feb 2022 22:39 #261232 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Ghostwire Tokyo
Ghostwire: Tokyo: Οι απαιτήσεις στα PC




Θα απαιτεί μόλις 20GB.

Η Tango Gameworks ανακοίνωσε τις ελάχιστες και τις προτεινόμενες απαιτήσεις για το Action Horror Ghostwire: Tokyo, το οποίο θα ζητάει μόλις 20GB χώρο στο σκληρό σας δίσκο.

Στις προτεινόμενες θα χρειαστείτε επίσης μόλις μία GTX 1080.

Ελάχιστες απαιτήσεις:
ΛΣ: 64-bit Windows 10 version 1909 ή ανώτερη
Επεξεργαστής: Core I7 4770K @ 3.5GHZ or AMD Ryzen 5 2600
Μνήμη: 12 GB RAM
Κάρτα γραφικών: Nvidia GTX 1060 or AMD RX 5500 XT (VRAM 6 GB or higher)
DirectX: Version 12
Χώρος στο σκληρό δίσκο: 20 GB

Προτεινόμενες απαιτήσεις:
ΛΣ: 64-bit Windows 10 version 1909 ή ανώτερη
Επεξεργαστής: Core I7 6700 @ 3.4GHZ or AMD Ryzen 5 2600
Μνήμη: 16 GB RAM
Κάρτα γραφικών: Nvidia GTX 1080 or AMD RX 5600 XT (VRAM 6 GB or higher)
DirectX: Version 12
Χώρος στο σκληρό δίσκο: 20 GB

Το Ghostwire: Tokyo θα κυκλοφορήσει στις 25 Μαρτίου για PC και PS5. Θα είναι timed console exclusive, συνεπώς μετά από ένα χρόνο, θα έρθει και στο Xbox Series X.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Mar 2022 00:26 #261903 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Ghostwire Tokyo
Το Ghostwire: Tokyo διαθέτει prequel σε μορφή visual novel




Είναι ήδη διαθέσιμο δωρεάν.

Η Tango Gameworks και η Bethesda ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός visual novel με την ονομασία Ghostwire: Tokyo - Prelude, το οποίο λειτουργεί ως prequel του Ghostwire: Tokyo.

Η ιστορία του διαδραματίζεται έξι μήνες πριν τα γεγονότα του Ghostwire: Tokyo και ακολουθεί τον ΚΚ, την οντότητα που καταλαμβάνει το σώμα του πρωταγωνιστή Akito. Ο ΚΚ μαζί με την ομάδα του σε ανθρώπινες μορφές ερευνούν την εξαφάνιση ενός φίλου τους. Με κάθε playthrough του visual novel μαθαίνετε και περισσότερες πληροφορίες για τον ΚΚ και του δικούς του, πριν από τα γεγονότα της βασικής ιστορίας του Ghostwire: Tokyo. Ο game director Kenji Kimura δήλωσε ότι το visual novel θα βοηθήσει τους παίκτες να καταλάβουν καλύτερα το σύμπαν του Ghostwire: Tokyo. Ο σεναριογράφος Takahiro Kaji δήλωσε: "Ο ΚΚ είναι βετεράνος που προσαρμόζεται σε όλες τις καταστάσεις και δουλεύει τις ικανότητές του. Με το να καταλάβουν καλύτερα τον ΚΚ, οι παίκτες θα ακούν του διαλόγους του στο Ghostwire: Tokyo με άλλο νόημα".



Το Ghostwire: Tokyo – Prelude είναι διαθέσιμο δωρεάν για PS5 και PS4, ενώ στις 8 Μαρτίου θα έρθει και σε PC.

Το Ghostwire: Tokyo θα κυκλοφορήσει στις 25 Μαρτίου για PC και PS5, ενώ ένα χρόνο μετά θα έρθει και στο Xbox Series X.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Mar 2022 22:04 #262454 by Ερμής Δερβίσης
Έχω αναλάβει το review του Ghostwire: Tokyo και έχω ήδη ολοκληρώσει τα πρώτα 3 chapters του. Η open world δομή του είναι η γνωστή που ξέρουμε, όμως το σύστημα μάχης του είναι πρωτότυπο και όσο προχωράμε και αναβαθμίζονται τα skills γίνεται όλο και πιο διασκεδαστικό. Η ιστορία δεν προσφέρει κάτι ιδιαίτερα πρωτοποριακό, όμως το συνολικό σκηνικό έχει αρκετό ενδιαφέρον. Τα γραφικά είναι ικανοποιητικά χωρίς να είναι κάτι τρομερά εντυπωσιακό. Περισσότερα στο review σε λίγες μέρες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Mar 2022 23:30 #262594 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Ghostwire Tokyo
Ο Shin Mikami, director του Resident Evil, δήλωσε ότι θέλει να αναπτύξει και άλλα games που δεν θα είναι Horror




Η νέα του δήλωση τον δείχνει πρόθυμο για παραπάνω από ένα.

Ο Shin Mikami, director του Resident Evil, δήλωσε ότι θέλει να αναπτύξει και άλλα games που δεν θα είναι Horror.

Ο επικεφαλής της Tango Gameworks θέλει να γίνει γνωστός για την παραγωγή της "μεγαλύτερης ποικιλίας από games" και ελπίζει να είναι μέντορας για νεότερους developers . Το Ghostwire: Tokyo είναι ένα Action αλλά δεν ανήκει στα Survival Horror (διαθέτει μόνο κάποια ψεγάδια Horror).

Φαίνεται ότι η τάση μακριά από τα Horror games είναι πιθανό να συνεχιστεί στο μέλλον για την Tango GameWorld. Ο Mikami δήλωσε σε συνέντευξή του στο Famitsu ότι θέλει η εταιρεία ανάπτυξής του να γίνει γνωστή για κάτι περισσότερο από απλά Horror games και μάλιστα τουλάχιστον ένα άλλο video game που δεν είναι Horror είναι ήδη σε ανάπτυξη. Ο Mikami δήλωσε: «Ελπίζω να αλλάξω τελικά την εικόνα που έχει αυτή τη στιγμή η Tango Gameworks. Εξακολουθούμε να θεωρούμαστε ως ένα στούντιο που ειδικεύεται μόνο στα Survival Horror. Φυσικά, είναι ωραίο που οι fans μας θεωρούν ένα στούντιο με φήμη για την ανάπτυξη παιχνιδιών Survival Horror. Αλλά θέλουμε επίσης να μας θεωρούν μια εταιρεία ανάπτυξης που μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη ποικιλία από games. Θα κυκλοφορούμε όλο και περισσότερα νέα παιχνίδια στο μέλλον, ξεκινώντας με το Ghostwire: Tokyo, οπότε παρακαλούμε δώστε μας την υποστήριξή σας».

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Mikami αποκάλυψε ότι το τρέχον παιχνίδι που διευθύνεται από τον John Johanas, τον director του The Evil Within 2, «είναι το εντελώς αντίθετο του Horror». Πρότεινε επίσης ότι θα ήθελε η Tango Gameworks να δουλέψει σε μικρότερα games, παράλληλα με AAA budget games, εν μέρει επειδή θέλει το στούντιο "να έχει την πτυχή ενός σχολείου παιχνιδιών όπου το προσωπικό μπορεί να μάθει πώς να φτιάχνει games" και πιστεύει ότι αυτό γίνεται πιο εύκολα σε μικρότερες ομάδες. «Είναι αρκετά δύσκολο να εκπαιδεύεις νεοφερμένους σε μια μεγάλη ομάδα», είπε. «Νομίζω ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι να διευθύνεις πολλές ομάδες ανάπτυξης παιχνιδιών με πολλές δεκάδες άτομα».

Είναι ενδιαφέρον ότι ο Mikami είπε ότι δεν είναι η επιτυχία των παιχνιδιών The Evil Within που ανοίγει την πόρτα σε αυτή τη δυνατότητα, αλλά η άνοδος υπηρεσιών όπως το PC Game Pass. «Τα τελευταία χρόνια, εμπορικές εκτιμήσεις έδειξαμ ότι έπρεπε να αναπτυχθούμε σε μεγάλες ομάδες. Ωστόσο, χάρη στην εμφάνιση των συνδρομητικών υπηρεσιών παιχνιδιών τα τελευταία χρόνια, πιστεύουμε ότι είναι πλέον δυνατή η παραγωγή παιχνιδιών σε μικρότερη κλίμακα.»

Το Ghostwire: Tokyo κυκλοφορεί αύριο 25 Μαρτίου για PC, PS5 και PS4, ενώ μελλοντικά θα έρθει και σε κονσόλες Xbox.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Mar 2023 02:04 #270256 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Ghostwire Tokyo
Έρχεται και στο Xbox



Η Tango Gameworks ανακοίνωσε ότι το Ghostwire: Tokyo θα κυκλοφορήσει και στο Xbox Series X/S στις 12 Απριλίου. Επίσης, θα προστεθεί νέο περιεχόμενο για όλες τις πλατφόρμες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Oct 2023 08:46 #273324 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Ghostwire Tokyo
Το Ghostwire Tokyo φτάνει τους 6 εκατομμύρια παίκτες




Ένα μεγάλο επίτευγμα για τον τίτλο της Bethesda.

Έξι εκατομμύρια παίκτες έχουν πλέον παίξει το Ghostwire Tokyo.

Αυτό το επίτευγμα το ανακοίνωσε η εταιρία ανάπτυξης Tango Gameworks, η οποία πρόσφατα με ανάρτηση της στο X (πρώην Twitter) το μοιράστηκε με την κοινότητα.



Στην ανάρτηση της στο Twitter η Bethesda δήλωσε:’’ Έξι εκατομμύρια παίκτες έχουν εξερευνήσει τα στοιχειωμένα σοκάκια του Ghostwire Tokyo, αυτό βέβαια δεν κάνει τους στοιχειωμένους αυτούς δρόμους λιγότερους τρομακτικούς… Ευχαριστούμε όλους τους fans και το community.’’ Αυτή η άνοδος σε παίκτες ήρθε μετά την λήξη της αποκλειστικότητας που είχε ο τίτλος στο Playstation και μετά την κυκλοφορία του σε κονσόλες Xbox και την προσθήκη του στο Xbox Game Pass.

6 MILLION PLAYERS have explored #GhostwireTokyo 's spooky streets! That doesn't make those eerie alleyways any less haunted, of course...

Thank you again to all our fans! pic.twitter.com/jEXuZtp61K

— Ghostwire: Tokyo (@playGhostwire) September 15, 2023

Αυτό που σίγουρα καταλαβαίνουμε μετά την κυκλοφορία του τίτλου στο Xbox είναι ότι ναι μεν έγινε προσβάσιμο σε περισσότερο κόσμο αλλά βέβαια πρόσθεσε και άλλα προβλήματα στα ήδη υπάρχοντα του τίτλου. Αλλά βέβαια ο παρόν τίτλος έχει αγκαλιαστεί ένθερμα από την κοινότητα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.