Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Metal Gear Solid 2

More
23 Jun 2006 12:54 #15691 by Σπύρος Κλαουδάτος
Mετα το χαμο που εγινε με το mgs4 15 λεπτο τραιλερ στην Ε3, η πορωση μου για τη σειρα ξαναναψε τοσο πολυ που μετα απο 4 χρονια αποφασισα να ξαναπαιξω το mgs2, αφου ειχα παιξει το 3 ωστε να ξαναενταξω τον εαυτο μου στην ολη ατμοσφαιρα. θυμηθηκα και την ημερα που το πηρα, και το σοκ που επαθα τη στιγμη που ειδα τα γραφικα του και το gameplay του. ξερετε, ειναι η στιγμη που λογω του υπερτατου ενθουσιασμου σου, λες στον εαυτο σου οτι δεν γινεται να υπαρξει καλυτερο παιχνιδι απο αυτο. παλιες εκπληκτικες εποχες....
βεβαια, κατα τη γνωμη μου οσο φοβερο και να ηταν, δεν παυει να ειναι το πιο overhyped παιχνιδι ολων των εποχων μαζι με το halo 2. θυμαμαι, ενα μονο trailer του ηταν ικανο να κοψει τις πωλησεις του dreamcast κατα μερικες χιλιαδες...

Metal Gear Solid 2 review

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Jun 2006 14:34 #15697 by Μάνος Νικολόπουλος
Πραγματικα πολυ καλο για την εποχη του αλλα...οπως λεει και ο λαος..Πολυ καλο μεχρι το επομενο...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Jun 2006 00:14 #15723 by Σπύρος Κλαουδάτος
συμφωνω απολυτα φιλε μου....

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Nov 2006 01:48 #22814 by Μάνος Γρυπάρης
Όσοι θέλουν να μάθουν τι είναι το Metal Gear Solid 2 μπορούν να διαβάσουν αυτό το review το οποίο περιλαμβάνει και μία μικρή εισαγωγή για το πρώτο μέρος καθώς και στοιχεία για την υπόθεση του παιχνιδιού.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Dec 2022 23:18 #268569 by Nikos Georgopoulos
Kojima: "Το Metal Gear Solid 2 ήταν σχεδόν αδύνατο να κυκλοφορήσει μετά τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου"




Ο Ιάπωνας ήταν έτοιμος να τα παρατήσει.

Ο Hideo Kojima έκανε δηλώσεις για την κυκλοφορία του Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty, η οποία τέθηκε σε κίνδυνο, μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου στους δίδυμους πύργους της Αμερικής. Το πρόβλημα ήταν ότι το παιχνίδι περιείχε κάποια γεγονότα, όχι ακριβώς παρόμοια με αυτά των δίδυμων πύργων, αλλά παρεμφερή, τα οποία ίσως θα προκαλούσαν αντιδράσεις. Έτσι, θα έπρεπε να αλλάξει το σενάριο και το φινάλε.

Το Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2001. Ως σειρά που επικεντρώνεται στη «Δράση Τακτικής Κατασκοπείας», τα παιχνίδια δεν απέφευγαν ποτέ τα πολιτικά θέματα, είτε αποτελούν μέρος μιας φανταστικής ιστορίας, είτε σχολιάζουν έμμεσα παγκόσμια γεγονότα και ιστορία. Είναι γνωστό εδώ και αρκετό καιρό ότι στοιχεία του παιχνιδιού άλλαξαν την τελευταία στιγμή λόγω των επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου. Ωστόσο, ο Kojima είπε ότι τότε σκεφτόταν ακόμα και να τα παρατήσει και να εγκαταλείψει την Konami. χρόνος. Μια συζήτηση με τον πρόεδρο της Konami, Kagemasa Kozuki, ήταν αυτή που έπεισε τον Kojima να μείνει τότε.

Ο Hideo Kojima περιέγραψε μια άβολη και σκληρή κατάσταση αφού το Metal Gear Solid 2, που θα κυκλοφορούσε το φθινόπωρο του 2001, περιείχε εικόνες του World Trade Center και άλλων τοποθεσιών που δέχθηκαν επίθεση στις 9/11. Ο Kojima είπε: "Με κάλεσαν στο διοικητικό συμβούλιο και όλοι χλώμιασαν όταν εξήγησα την κατάσταση. Κανείς δεν θα μου έλεγε τι να κάνω, με εξαίρεση τον κ. Kozuki που καταπιάστηκε με το θέμα. Καθώς σκεφτόμουν τι να κάνω, πήγα να μιλήσω με τον κ. Kozuki για πιθανή έξοδο από την εταιρεία. Τότε μου είπε: «Όταν αυτό το παιχνίδι βγει και η κοινωνία πει τη γνώμη της γι' αυτό, θα μιλάνε για σένα, τον δημιουργό του και για μένα, το άτομο που το πούλησε. Αμφιβάλλω ότι θα πουν κάτι για κανέναν άλλο. Τι θα κάνεις; Είμαι έτοιμος για οτιδήποτε συμβεί». Όταν άκουσα πόσο μακριά ήταν διατεθειμένος να το πάει, πήρα τη σταθερή απόφαση να το κυκλοφορήσουμε μαζί. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία."



Μετά την αποστολή του MGS2, ο Kojima βρέθηκε σε απόλυτη ανάγκη για ανάκαμψη. «Έχω εξαντληθεί τελείως και πάντα καταλήγω σε απαίσια κατάσταση όταν τελειώνω την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού», είπε. «Μετά το πρώτο Metal Gear Solid, ακόμη και μετά την ολοκλήρωσή του, δεν ανάρρωσα καθόλου και κατέληξα να μεταφέρομαι από το ένα νοσοκομείο στο άλλο».

Η 11η Σεπτεμβρίου και τα θέματα του Metal Gear Solid 2 δεν ήταν η μόνη φορά που ο Kojima θα αντιμετώπιζε την ανάγκη να αλλάξει το σενάριο για ένα παιχνίδι του. Φέτος στα The Game Awards 2022 δήλωσε ότι αναγκάστηκε να αλλάξει το σενάριο του Death Stranding 2 λόγω της πανδημίας. «Η μυθοπλασία αλλάζει όταν συμβαίνει κάτι τόσο μεγάλο» κατέληξε ο Kojima.

Please Log in or Create an account to join the conversation.