Μια μάγισσα στα χέρια μας
Παίζοντας τις πρώτες ώρες του Bayonetta 3 και όντας η πρώτη προσθήκη της σειράς στο Switch,χωρίς να αποτελεί port από προηγούμενη γενιά,αυτό που διακρίνει κανείς είναι έχουμε πλέον μια καλογυαλισμένη παραγωγή ενός ΑΑΑ παιχνιδιού.
Όλα τα cutscenes είναι ολοκληρωμένα cinematics χωρίς slides και φθηνά κοψίματα και η μετάβαση σε gameplay γίνεται πολύ ομαλά.
Το UI δείχνει πιο μοντέρνο και άμεσο, με προσθήκες και εξτραδάκια που δίνουν λεπτομερείς πληροφορίες στην ιστορία και τους χαρακτήρες για όσους θέλουν να βυθιστούν και άλλο στο αλλόκοτο lore του Bayonetta.
Αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και στον κόσμο του,πλέον δεν διανύουμε μία απόλυτα γραμμική διαδρομή πηγαίνοντας από μάχη σε μάχη με λίγο platfroming ενδιάμεσα,αλλά οι περιοχές είναι πολύ μεγαλύτερες κρύβοντας μυστικά και προκλήσεις που σε ανταμείβουν με αντικείμενα και "νομίσματα".
Τα τοπία,τα animation,το draw distance και τα particles εφέ δίνουν ένα οπτικό αποτέλεσμα που μας εντυπωσιάζει ακόμα και για σημερινά στάνταρ παρά την υποδεέστερη ιπποδύναμη της κονσόλας.Ένα αρνητικό που διακρίναμε στον τεχνικό τομέα κατά την διάρκεια του gameplay ήταν κάποια frame drops που ωστόσο δεν επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία.
Τα voice overs είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο χωρίς να δίνουν το κάτι παραπάνω σε επίπεδο ερμηνείας,όσο για μουσική κρατάει επί το πλείστον το ίδιο ύφος με τα προηγούμενα προσθέτοντάς και κάποιες rock πινελιές σε ορισμένα σημεία,ανεβάζοντας ακόμα περαιτέρω τους ρυθμούς στην μάχη.
Η ουσία ωστόσο κάθε action παιχνιδιού και ειδικά ενός τίτλου της Platinum είναι στο σύστημα μάχης.
Το κάθε κουμπί αντιστοιχεί σε μια εντολή,καθώς η Βayonetta χτυπάει με τα χέρια,με τα πόδια,από μακρυά,βρίσκεται στον αέρα και αποφεύγει επιθέσεις.
Έχοντας φτάσει ταβάνι στην προηγούμενη έκδοση,αυτό που βλέπουμε τώρα είναι ένας πειραματισμός και μια μίξη δύο ταχυτήτων.Ενός άμεσου,ταχύτατου,με πολλά combo που κρίνονται στα κλάσματα του δευτερολέπτου και ενός πιο έμμεσου όπου χειριζόμαστε τα summon της πρωταγωνίστριας,δηλαδή τεράστια πλάσματα που καλεί η μάγισσα και την υπακούν σε κάθε της κίνηση.Αυτά τα πλάσματα βαράνε αρκετά δυνατά και ο χρόνος που βρίσκονται στην μάχη εξαρτάται από το magic gauge και την δική τους ζωή,ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις όπου φαίνονται χρήσιμα και εκτός μάχης.
Με αυτή την επιλογή όσο και με την εναλλαγή των διάφορων όπλων οι μάχες μπορούν να γίνουν τόσο ποικιλόμορφες και περίπλοκες όσο τους το επιτρέπει οι ικανότητες και η φαντασία του παίκτη.Προσβάσιμο για αρχάριους αλλά δύσκολο να τελειοποιηθεί για τους απαιτητικούς του είδους η μάχη και το traverse μας έχουν προσφέρει προς το παρόν τέτοια απόλαυση που με κάνει να είμαι περίεργος τι περαιτέρω μπορεί να προσφέρει στον τομέα του gameplay το Bayonetta 3.
Σύντομα θα ακολουθήσει αναλυτικό review του παιχνιδιού.