Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ghost of Tsushima

More
19 May 2020 00:04 #234443 by Giorgos Tsolaridis
Ghost of Tsushima gameplay videos
Voice actor ο Ιάπωνας ηθοποιός του Roronoa Zoro.

Η εταιρεία ανάπτυξης Sucker Punch παρουσίασε ένα νέο gameplay video για το Ghost of Tsushima, στα πλαίσια της παρουσίασης State of Play του PlayStation.

Όσον αφορά το voice acting, γνωστοποιήθηκε ότι θα είναι διαθέσιμο και στα Ιαπωνικά, μιας και ο βασικός χαρακτήρας -Jin Sakai- είναι Ιάπωνας. Ο ηθοποιός που θα τον αναλάβει είναι ο Kazuya Nakai, ο οποίος παίζει τον Roronoa Zoro από το One Piece. Ο voice actor που θα αναλάβει τις αγγλικές φωνές είναι ο Daisuke Tsuji, ο οποίος έχει συμμετάσχει στα Death Stranding, Call of Duty: Black Ops 4, Prey και Letters from Iwo Jima.


Στο βίντεο θα δείτε το σύστημα μάχης, της επιλογής για customization, τις επιλογές στα visuals που αναβαθμίζουν την εμπειρία (όπως το γκρι φίλτρο) και άλλα πολλά.

Το Ghost of Tsushima θα κυκλοφορήσει για το PS4 στις 17 Ιουλίου.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 May 2020 01:31 #234474 by Giorgos Tsolaridis
Ghost of Tsushima
Αποκαλύφθηκε ο απαιτούμενος αποθηκευτικός χώρος.

Το Ghost of Tsushima φαίνεται καλό για αρκετούς λόγους, κυρίως για το πανέμορφο open world σκηνικό του.

Το νησί της Tsushima είναι αρκετά ελκυστικό και η φεουδαρχική εποχή της δίνει περισσότερο βάθος. Φυσικά, όπως και με κάθε open-world ο φόβος είναι ένας: το μέγεθος του game. Σύμφωνα με το PlayStation Store , ο ελάχιστος αποθηκευτικός χώρος που θα χρειαστείτε για να εγκαταστήσετε το Ghost of Tsushima είναι τα 50GB. Φαίνεται πως τα 50GB είναι πλέον το στάνταρ για games τέτοιου βεληνεκούς, ωστόσο μερικά όπως το FF VII Remake και το The Last of Us Part II απαιτούν σχεδόν τον διπλάσιο αποθηκευτικό χώρο.

Το Ghost of Tsushima θα κυκλοφορήσει για PS4 στις 17 Ιουλίου.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 May 2020 09:45 #234504 by Ηλιας
Replied by Ηλιας on topic Ghost of Tsushima
Θα το παιξω καποια στιγμη.
The following user(s) said Thank You: Giorgos Tsolaridis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 May 2020 12:19 #234511 by Blood Prince
Replied by Blood Prince on topic Ghost of Tsushima
Από Gameplay που είδα θυμίζει Assassin's Creed.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

The following user(s) said Thank You: Giorgos Tsolaridis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 May 2020 14:42 #234513 by Γιώργος
Replied by Γιώργος on topic Ghost of Tsushima
Το Gameplay θυμίζει Assassin's Creed πολύ.
The following user(s) said Thank You: Blood Prince

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 May 2020 15:56 #234515 by Ηλιας
Replied by Ηλιας on topic Ghost of Tsushima
Οντως παιδια, πολυ κοντα στο Ασσασσιν Κριντ.
The following user(s) said Thank You: Blood Prince

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 May 2020 16:16 #234573 by Βάσια Κούκια
O σκηνοθέτης του Action Adventure δήλωσε ότι θα είναι αρκετά απαιτητικό

Η εταιρεία ανάπτυξης Sucker Punch γνωρίζοντας ότι το έργο της είναι ένας τίτλος σαμουράι, θέλησε να φέρει το ρεαλισμό αυτής της ζωής μέσα στο Action Adventure κάνοντας το πιο προκλητικό για τους παίκτες.
Σε μία πρόσφατη συνέντευξή του ο σκηνοθέτης του Ghost of Tsushima Nate Fox εξήγησε την προσέγγιση της ομάδας όσον αφορά τη μάχη και την επιβίωση όταν θα χρειάζεται να εξολοθρεύετε πολλούς εχθρούς ταυτόχρονα. Συγκεκριμένα δήλωσε τα εξής: "Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα προσγειωμένο παιχνίδι με αυτή την αίσθηση, έτσι ώστε ένα με δύο χτυπήματα από τον εχθρό να μπορούν να σας σκοτώσουν. Παρακολουθήσαμε ταινίες με σαμουράι και οι άνθρωποι πεθαίνουν με ένα ή δύο χτυπήματα και αυτό ακριβώς έχει συμπεριληφθεί μέσα στη μάχη. Το να νικήσετε τους Μογγόλους στη μάχη θα είναι δύσκολο, όμως είναι αυτή ακριβώς η πρόκληση που το κάνει ζωντανό και τη νίκη ικανοποιητική. Δεν μπορείτε απλά να τρέξετε μέσα σε μία κατασκήνωση και να πολεμήσετε πέντε ανθρώπους ταυτόχρονα, θα υπερτερήσουν και θα πεθάνετε."
Στην ίδια συνέντευξη ο creative και art director Jason Connell είπε πως οι μάχες σαμουράι προς σαμουράι θα παίζουν επίσης μεγάλο ρόλο και εξήγησε τα εξής: "Ένα πράγμα που δεν δείξαμε στο State of Play, το οποίο εύχομαι να το είχαμε κάνει, είναι ότι το παιχνίδι περιέχει μονομαχίες ενάντια σε άλλους ειδήμονες ξιφομάχους. Αυτά είναι κλασικά σαμουράι πράγματα. Οι μάχες αυτές είναι απίστευτα δύσκολες και είναι κατευθυνόμενες από την προσωπικότητα και λύνονται με τον πιο κινηματογραφικό τρόπο που γίνεται, ο οποίος είναι επίσης πραγματική φαντασίωση. Πρέπει να μελετήσετε τον αντίπαλό σας και να καταλάβετε πως επιτίθενται με σκοπό να νικήσετε."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 May 2020 20:53 #234579 by Blood Prince
Replied by Blood Prince on topic Ghost of Tsushima
Καλά όποιος θέλει ένα "δύσκολο" παιχνίδι θα αγοράσει Sekiro....κανονικά θα έπρεπε να είναι πιο εύκολο και να απευθύνεται σε μια ευρεία βάση καταναλωτών.Δεν αρέσκονται όλοι στο να παίζουν παιχνίδια τύπου From Software στα οποία πεθαίνεις με δύο χτυπήματα.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 May 2020 12:57 #234584 by Ηλιας
Replied by Ηλιας on topic Ghost of Tsushima
Καλο ειναι να βγαινει και κανενα ευκολο παιχνιδι που και που. Εχω βαρεθει τα τελευταια χρονια τα παιχνιδια να με παιρνουν απο το χερι μεχρι τον τερματισμο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 May 2020 13:54 - 24 May 2020 13:55 #234599 by Blood Prince
Replied by Blood Prince on topic Ghost of Tsushima

Brazhlias wrote: Καλο ειναι να βγαινει και κανενα ευκολο παιχνιδι που και που. Εχω βαρεθει τα τελευταια χρονια τα παιχνιδια να με παιρνουν απο το χερι μεχρι τον τερματισμο.



Θές να πεις και κανένα δύσκολο ή εύκολο ;

btw Διάβασα πως θα έχει επίπεδα δυσκολίας οπότε θα το βάζω στο εύκολο και θα είμαι OK.

www.gamespot.com/articles/ghost-of-tsushima-gameplay-footage-film-filter-rel/1100-6460603/

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Last edit: 24 May 2020 13:55 by Blood Prince.
The following user(s) said Thank You: Ηλιας

Please Log in or Create an account to join the conversation.