Οι πρώτες λεπτομέρειες του Splinter Cell Remake
O Istvan Tanja της Ubisoft Toronto δήλωσε: "Το Splinter Cell είναι πλήρως μέρος του DNA του στούντιο και των ριζών του. Ξέρουμε πόσο υψηλές είναι οι προσδοκίες των οπαδών από εμάς να εκσυγχρονίσουμε το εμπορικό σήμα, φροντίζοντας παράλληλα να μην χάσουμε απολύτως τίποτα από την ουσία του, θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι οι fans του Splinter Cell θα το αγαπήσουν πραγματικά. Θέλω το στούντιο να αναβιώσει το εμπορικό σήμα του Splinter Cell", δήλωσε ο Tanja. "Να ικανοποιήσει πραγματικά το βασικό του κοινό που διψάει πολύ για ένα νέο Splinter Cell και επίσης να διευρύνει τον ορίζοντα της σειράς σε νέους παίκτες. Βλέπω ένα λαμπρό μέλλον για το Splinter Cell".
H ομάδα της Ubisoft Toronto θα είναι επικεφαλής του έργου, ένα έργο που οι
developers
των Watch Dogs: Legion και Far Cry 6 αναλαμβάνουν με "υπερηφάνεια" και λειτουργεί επίσης ως μια μικρή στιγμή που κλείνει τον κύκλο για πολλούς από το προσωπικό, σύμφωνα με τον Tanja, καθώς αρχικά είχαν προσληφθεί αποκλειστικά για να εργαστούν στο Splinter Cell Blacklist του 2013. O Tanja είχε δηλώσει τo 2013 ότι έχουν μάθει τι χρειάζεται για να στείλεις games αυτού του εύρους σε υψηλό επίπεδο ποιότητας, καθώς και πόσο απίστευτα δύσκολο είναι να παράγεις δύο ΑΑΑ games αυτού του εύρους, σχεδόν ταυτόχρονα. Ο Tanja δήλωσε ότι αυτά τα μαθήματα, μαζί με τη σημασία της συνεργασίας, της ανθεκτικότητας και της εμπιστοσύνης, είναι αυτά που παίρνει μαζί του καθώς ξεκινάει τις εργασίες για το remake του Splinter Cell.
Η Ubisoft επιβεβαίωσε ότι το
remake
θα κατασκευαστεί από την αρχή χρησιμοποιώντας τη μηχανή Snowdrop του στούντιο, η οποία χρησιμοποιήθηκε προηγουμένως στο The Division 2 και είναι η ίδια που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή για τα επερχόμενα παιχνίδια Star Wars και Avatar: Frontiers of Pandora. Η Ubisoft επιβεβαίωσε επίσης ότι ο τίτλος θα διαθέτει δυναμικό φωτισμό και σκιές που θα ενσωματωθούν στο σχεδιασμό των επιπέδων του παιχνιδιού, καθώς και μια γραμμική αφήγηση που μπορεί να ανατρέψει τις προσδοκίες που είχαν οι fans για άλλο ένα Οpen-world
sandbox
από την εταιρεία.
Η γαλλική εταιρεία δήλωσε επίσης ότι θα γίνουν κάποιες αλλαγές στο gameplay, ιδίως όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο κινείται ο πρωταγωνιστής Sam Fisher. Ο τεχνικός παραγωγός Peter Handrinos δήλωσε ότι η εξερεύνηση και η καινοτομία θα είναι βασικοί πυλώνες του remake του Splinter Cell, ενώ ο παραγωγός Matt West πρόσθεσε ότι όλα αυτά είναι μέρος του σχεδίου της εταιρείας να επαναπροσδιορίσει τα Action stealth games και να ακροβατήσει στη γραμμή μεταξύ του πνεύματος του παλιού και της άνεσης του νέου. Προγραμματισμένη ημερομηνία κυκλοφορίας για το remake του Splinter Cell δεν υπάρχει, μέχρι τότε οι fans με VR μπορούν να προσβλέπουν σε ένα αποκλειστικό Splinter Cell για το Oculus που βρίσκεται υπό ανάπτυξη από την Red Storm Entertainment.
Το Splinter Cell remake αναμένεται να κυκλοφορήσει σε όλα τα format, αλλά τόσο οι πλατφόρμες, όσο και η περίοδος κυκλοφορίας δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.