Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Anthem

More
06 Mar 2019 15:59 #223847 by Ελένη Παρούτογλου
H EA ζητάει βοήθεια

H EA αναγνώρισε το πρόβλημα των "επικίνδυνων" crashes και ζήτησε τη βοήθεια των fans για να το επιλύσει.

"Βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή στη διαδικασία συλλογής πληροφοριών σχετικά με τα ζητήματα του PS4, προκειμένου να εξακριβώσουμε την πηγή του προβλήματος," γράφει η εκδότρια του Anthem στο EA Answers HQ message board. "Αν αντιμετωπίζετε hard crashes στην κονσόλα σας, παρακαλούμε να ανταποκριθείτε με τις ακόλουθες πληροφορίες."

"PlayStation Console: (PS4, Slim, Pro), PSN ID, Crash Info: Πότε έλαβε χώρα το crash; Είστε αναγκασμένοι να ακολουθήσετε συγκεκριμένα βήματα για να επαναφέρετε το PlayStation σας σε κανονική λειτουργία; Δώσατε αναφορά του crash data σας όταν ζητήθηκε;

Ορισμένοι παίκτες αναφέρουν ότι η κονσόλα σας μπορεί να "καεί" από το απότομο crash, αν και δεν έχουμε αποδείξεις ακόμη ότι κάτι τέτοιο έχει συμβεί.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2019 16:08 #223852 by Ελένη Παρούτογλου
Το Anthem έχει τα χειρότερα reviews από όλα τα άλλα games της BioWare



Πιο κάτω κι από το Mass Effect: Andromeda.

Τα reviews που έχουν γραφτεί μέχρι σήμερα για το Anthem το κατηγοριοποιούν στην τελευταία θέση στα games της BioWare. Κατάφερε να βρεθεί πιο χαμηλά ακόμα κι από το Mass Effect: Andromeda που έχει μέσο όρο στα reviews του 7,2.

Το Anthem βρίσκεται στα 5.5, 6 και 6.5 (ανάλογα με το format) και είναι πιο χαμηλά ακόμα και από το πρώτο παιχνίδι που είχε φτιάξει η BioWare το 1996, έναν Mech Simulator με την ονομασία Shattered Steel.

Τα reviews έχουν ιδιαίτερη σημασία για τους περισσότερους gamers καθώς μέσα από αυτά κρίνουν πριν αγοράσουν κάτι. Πάντως στις κονσόλες το Anthem προκάλεσε ορισμένα θέματα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Mar 2019 20:19 #224011 by Μιχάλης Ευθυμίου Καλαϊτζής
Μποϊκοτάζ από τους παίκτες του Anthem για διαμαρτυρία

Δεν θα παίξουν το παιχνίδι για μία εβδομάδα.

Οι παίκτες του Anthem δηλώνουν πως θα σταματήσουν να παίζουν το παιχνίδι, θέλοντας έτσι να δείξουν την δυσαρέσκεια τους σχετικά με τις αλλαγές στα loot drops και απαιτούν από την BioWare να κάνει διορθώσει άμεσα τα λάθη της.

Προχθές, κυκλοφόρησε ένα patch το οποίο θέλησε να τροποποιήσει τα loot που βρίσκουν οι higher-level παίκτες και αφαιρέθηκαν οι 2 κατώτεροι τύποι loot που βρίσκουν οι παίκτες άνω του level 30. Ενώ η BioWare θέλησε με αυτόν τον τρόπο να βελτιώσει το loot που θα βρίσκουν οι παίκτες στη συνέχεια του παιχνιδιού, αυτή η αλλαγή οδήγησε τους παίκτες να μη μπορούν να ανταπεξέλθουν στα αρχικά επίπεδα του παιχνιδιού.

Μες στο σαββατοκύριακο οι διαμαρτυρίες έγιναν πιο έντονες με πρώτο έναν χρήστη με όνομα “Afinda” να καλεί μέσω Reddit τους υπόλοιπους παίκτες να μποϊκοτάρουν το παιχνίδι, μη παίζοντάς το για μια εβδομάδα. Η συγκεκριμένη απαίτηση βρήκε ανταπόκριση, μιας που πάνω από 10.000 άτομα έδωσαν upvote στο thread του Afinda στο Reddit.

Επίσης, αρκετοί έχουν δηλώσει πως σκέφτονται να σταματήσουν να παίζουν το Anthem εδώ και αρκετό καιρό, ενώ στην αντίπερα όχθη αρκετοί εμπιστεύονται την BioWare και περιμένουν την καλή εξέλιξη του παιχνιδιού.

Τέλος, θέλοντας να πάρει θέση στο θέμα που έχει δημιουργηθεί, ο Chad Robertson, επικεφαλής των υπηρεσιών της BioWare δημοσίευσε ένα tweet και αναγνώρισε την συμμετοχή της κοινότητας, που με τα είτε θετικά, είτε αρνητικά σχόλια, βοηθάει την BioWare να καταλάβει την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Mar 2019 19:58 #224127 by Ελένη Παρούτογλου
BioWare: "Τα αρνητικά μηνύματα που λαμβάνουμε μας αποτρέπουν από το να επικοινωνούμε μαζί σας"



Η κυκλοφορία του Anthem αναστάτωσε τους δημιουργούς του.



Ο Community Manager της BioWare εξέφρασε τις σκέψεις του γύρω από τα επιθετικά μηνύματα που έλαβε και συνεχίζει να λαμβάνει η εταιρεία για το Anthem.

Σε πρόσφατό του post στο subreddit του Anthem ο Jesse Anderson εξήγησε πως η αυξημένη αρνητικότητα που παρουσιάζεται στα μηνύματα των fans οδηγεί μερικούς από τους developers της εταιρείας στο να μην θέλουν να αλληλεπιδράσουν με αυτούς, παρουσιάζοντας την δύσκολη σχέση ανάμεσα σε developer και παίκτη όταν κάτι πηγαίνει στραβά από την οπτική γωνία του δεύτερου. Συγκεκριμένα ανέφερε: “ Ξεκινώντας θα πω πως τα πράγματα ήταν πολύ πιο φιλικά εδώ στην ομάδα ανάπτυξής μας, εφόσον τα μέλη μας απέφευγαν να επικοινωνούν με τους fans μέσω των social media ή των forums. Μπορούσαν να απαντάνε τυπικά σε ερωτήσεις, να δίνουν πληροφορίες και γνώριζαν πως δεν θα υπήρχαν άτομα που θα ενοχλούνταν από αυτούς”.

Μετά την κυκλοφορία του Anthem, τα πράγματα άλλαξαν σύμφωνα με τον ίδιο: “Γιατί όμως ένα μέλος της ομάδας ανάπτυξης να σπαταλήσει χρόνο από το νέο update ενός παιχνιδιού όταν ξέρεις πως στην κυκλοφορία του θα λάβει επιθετικές απαντήσεις ή θα δεχόταν flame επειδή δεν μπορεί να απαντήσει σε όλους τις ανεξήγητες ερωτήσεις που κάνουν οι παίκτες; Δεν με πειράζει το να postάρω εδώ όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά, αλλά μόνο λόγω της δουλειάς μου. Για τους developers δεν είναι η δουλειά τους αυτό και θα ήθελα να ζητήσω από τους fans να το θυμούνται όταν απαντάνε σε αυτούς. Όταν μερικοί λένε “να είστε ευγενικοί ή οι developers θα σταματήσουν να δουλεύουν είναι 100% αλήθεια”.

Τις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του Anthem αρκετοί developers όπως οι Ben Irving και Camden Eagar, Lead Producer και Development Manage αντίστοιχα, βρέθηκαν να σχολιάζουν στο subreddit του Anthem εξηγώντας τους μηχανισμούς και τις διαδικασίες. Τις περασμένες εβδομάδες όμως η αρνητικότητα αυτού του thread έχει χτυπήσει κόκκινο και οι δημιουργοί του παιχνιδιού αποφεύγουν να απαντούν στους fans λόγω της τοξικότητας που χαρακτηρίζει τα μηνύματά τους. Στο τέλος συμπλήρωσε: “Αγαπώ τα updates αλλά αυτό είναι το πιο σημαντικό κομμάτι όλου του post. Το έχω δει σε κάθε παιχνίδι που έχω παίξει. Οι developers συζητάνε, έχουν ανοικτές προτάσεις, μοιράζονται ιδέες για βελτιώσεις, μέχρι που εμφανίζεται η τοξικότητα του community και τα καταστρέφει όλα. Εύχομαι οι παίκτες να σταματήσουν να κυνηγούν τους developers”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Mar 2019 22:15 #224191 by Ελένη Παρούτογλου
Αυξάνεται το drop rate
Η BioWare αύξησε το drop rate όπως της ζήτησαν οι κάτοχοι του Anthem.

Με το νέο update, το οποίο θα πρέπει να κατεβάσετε πριν παίξετε το παιχνίδι, πλέον έχετε καλύτερο loot στα ανώτερα επίπεδα δυσκολίας, ενώ έχουν γίνει βελτιώσεις στους δυσκολότερους εχθρούς σε όλα τα επίπεδα δυσκολίας. Το loot αφορά εξοπλισμό Masterwork & Legendary στους ιο δύσκολους εχθρούς.

Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι οι gamers μπορούν πλέον να σταματήσουν την "απεργία" τους και να επιστρέψουν στο Anthem...αν δεν έχουν βρει ήδη κάτι καλύτερο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Sep 2019 19:09 #226689 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Anthem
Οι παραγωγοί των Anthem και Dragon Age έφυγαν από την Bioware
Δύο αποχωρήσεις μέσα σε λίγες ημέρες.

Αποχωρήσεων συνέχεια για την BioWare αφού μετά τον παραγωγό του Anthem, τώρα και ο ομόλογός του στο Dragon Age αποτελεί παρελθόν.

Ο Fernando Melo, παραγωγός των Dragon Age: Origins και Dragon Age 2, είχε αναλάβει και την παραγωγή του νέου Dragon Age Τελικά όμως φεύγει αρκετά νωρίς, την στιγμή που έχουμε δει μόλις ένα τρέιλερ από το παιχνίδι. Η αιτιολογία της αποχώρησής του, ήταν ότι θα ήθελε να αποστασιοποιηθεί και να αναζητήσει νέες ιδέες για ένα "καινούργιο κεφάλαιο στην καριέρα" του.

Δήλωσε ωστόσο μέσω Twitter ότι θα χαρεί να παίξει το νέο Dragon Age, αυτή τη φορά ως fan. Ο Melo εργάστηκε στη BioWare επί 12 χρόνια.
Διαβάστε εδώ την πλήρη ανάρτηση στο Twitter

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Sep 2019 20:41 #226918 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Anthem

BioWare: "Δεν έχουμε αφήσει το Anthem"
Νέα δήλωση στα ίδια πρότυπα.


Η BioWare φρόντισε για άλλη μια φορά να μας υπενθυμίσει ότι δεν έχει παρατήσει το Anthem.

Ο διευθυντής της εταιρείας Casey Hudson δήλωσε στο επίσημο blog: "Ενώ είναι πολύ καλό να βλέπουμε την αντίδραση του community στο Anthem: Cataclysm, γνωρίζω ότι έχουμε να κάνουμε πολύ δουλειά μέχρι να φτάσουμε το παιχνίδι στις πλήρεις δυνατότητές του".

Σχετικά με το νέο Dragon Age, ο Hudson σχολίασε: "Σε ένα από τα projects μας ωστόσο, έχουμε μια μεγάλη ομάδα ανάπτυξης στο Edmonton οι οποίες βρίσκεται σε στάδιο προ-παραγωγής και σύμφωνα με την πρόοδο που βλέπω, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι ο Dread Wolf έρχεται". Όπως αντιλαμβάνεστε δηλαδή, στο Anthem δουλεύουν πλέον λιγότερα άτομα απ' ότι πριν.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Sep 2019 18:20 #226997 by Γιώργος Β.
Replied by Γιώργος Β. on topic Anthem
To Anthem αποκτά Season Pass
Η BioWare αναθεωρεί το σχέδιο της σχετικά με τα "Acts".

Όπως είναι ήδη γνωστό, η Bioware είχε αποφασίσει να κυκλοφορεί content για το Anthem σε μορφή "Acts". Ωστόσο, η καναδική εταιρεία ανάπτυξης φαίνεται να απομακρύνεται από το αρχικό της σχέδιο χάριν των seasonal updates.

Ακόμη και πριν την κυκλοφορία του Anthem, η BioWare σχεδίαζε να παρέχει επιπλέον content με την μορφή των προαναφερθέντων Acts, τα οποία θα έφερναν στο game νέα στοιχεία και τοποθεσίες. Στο αρχικό αυτό σχέδιο περιλαμβάνεται και το Cataclysm event το οποίο λαμβάνει χώρα αυτή τη στιγμή, όμως όπως φαίνεται μετά από αυτό θα ξεκινήσουν τα seasons.

Σύμφωνα με την BioWare, η ένταξη των seasonal passes θα επιτρέψει στην ίδια να αντιμετωπίσει ορισμένα σημαντικά προβλήματα που είχαν αναφέρει οι παίκτες στο παρελθόν. Πιο συγκεκριμένα, ο επικεφαλής των υπηρεσιών της BioWare, Chad Robertson, δήλωσε: "Ακούμε τα παράπονα σας για το Anthem και προσπαθούμε να τα αντιμετωπίσουμε. Κάποια από τα προβλήματα χρειάζονται αρκετές ώρες δουλειάς προκειμένου να αντιμετωπιστούν και όχι απλά quick fixes. Μια από τις ομάδες μας εργάζεται πάνω σε αυτά και μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά". Επιπλέον, ο ίδιος τόνισε ότι η ενσωμάτωση των season passes θα δώσει μεγαλύτερη ευελιξία χρόνου προκειμένου να αντιμετωπίσει τα πολύ σημαντικά προβλήματα του game. Κλείνοντας, ο Robertson φάνηκε αισιόδοξος σχετικά με την απήχηση που θα έχουν τα seasons, ενώ παράλληλα ευχαρίστησε το community του Anthem για την συνεισφορά του και υποσχέθηκε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Oct 2019 19:11 #227794 by Axilleas Loizidis
Replied by Axilleas Loizidis on topic Anthem
BioWare Anthem: Πέμπτο σε πωλήσεις μέχρι τον Αύγουστο.

Μικρότερη της αναμενόμενης η ανταπόκριση του κόσμου, σύμφωνα με την Electronic Arts.

Οι πωλήσεις του προβληματικού game ήταν στην Πέμπτη θέση της κατάταξης κάτω από τα Mortal Kombat 11, Kingdom Hearts 3, Madden NFL 20 και το Division 2, σύμφωνα με τις στατιστικές αναλύσεις του αναλυτή Mat Pascatella εκ μέρους του NPD Group.

Είναι γνωστό πως το BioWare: Anthem δεν έλαβε την αγάπη του κόσμου, όπως περίμενε η Electronic Arts. Μια μεγάλη λίστα από προβλήματα σχεδιασμού στον κώδικα, bugs, προβλήματα με τους server και πολλά ακόμη, ήταν οι λόγοι για τους οποίους το game δεν κατάφερε να πιάσει της προσδοκίες. Κάτι που επίσης δεν κατάφερε το πολυαναμενόμενο Catalyst update, καθώς τα προβλήματα συνεχίστηκαν. Επίσης ένας από τους βασικότερους δημιουργούς στο BioWare ο Ben Irving έχει πλέον αποχωρίσει από την εταιρία.

Ο επικεφαλής του BioWare, Casey Hudson, ανέβασε ανακοίνωση τον Σεπτέμβριο επιβεβαιώνοντας πως η δουλειά πάνω στο Catalyst update συνεχίζεται. “Είναι όμορφο να βλέπω την ανταπόκριση του κόσμου για το Catalyst, όμως γνωρίζω πως έχουμε πολύ δουλειά μέχρι να φέρουμε στην επιφάνεια τις πραγματικές προοπτικές του.”, αναφέρει ο Casey Hudson, αποκαλύπτοντας επίσης πως γίνεται δουλειά ώστε να επιδιορθωθούν τα θεμελιώδη προβλήματα του BioWare: Anthem, ανέφερε επίσης πως αυτό θα χρειαστεί χρόνο. Όσο η εταιρία ανάπτυξης θα δουλεύει πάνω στα προβλήματα, το game θα ενημερώνετε με μικρότερα updates και νέο περιεχόμενο. Η Electronic Arts επιβεβαίωσε τον Μάιο, πως οι πωλήσεις του BioWare: Anthem ήταν χαμηλότερες από το αναμενόμενο, πάραυτα το game έσπασε το ρεκόρ πωλήσεων της εταιρίας, καθώς πωλήθηκαν τα περισσότερα ψηφιακά αντίτυπα από κάθε άλλο τίτλο της.

“Συνεχίζουμε να επενδύουμε σημαντικά στο BioWare: Anthem, δουλεύοντας πάνω στην ποιότητα, το περιεχόμενο και τα mechanics του game”, αναφέρει ο COO και CFO της εταιρίας Blake Jorgensen.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Nov 2019 12:35 #228189 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Anthem
Developers των Anthem και Dragon Age φεύγουν από την Bioware
Τρ μέσα σε λίγες ημέρες.


Ο Chad Robertson, επικεφαλής των live υπηρεσιών του Anthem και πρώην διευθυντής της BioWare Austin, ανακοίνωσε μέσω του Twitter account του ότι αποχωρεί από την BioWare μετά από 14 χρόνια.

Ο ίδιος δήλωσε ότι τα "Star Wars: The Old Republic, Anthem, η BioWare Austin studio και η βασική ομάδα είναι σε καλά χέρια και να περιμένετ εμεγάλα πράγματα. Είμαι ενθουσιασμένος για το επόμενοβήμα της καριέρας μου στην gaming βιομηχανία και θα σας ενημερώσω για αυτό σύντομα. Αυτή είναι η τελευταία εβδομάδα μου στην BioWare. Ήμουν 14 χρόνια στην εταιρεία και την ευχαριστώ που ήμουν μέλος της".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.