PlayerUnknown's Battlegrounds PC patch
Η Bluehole
κυκλοφόρησε ένα patch
για το PlayerUnknown's Battlegrounds στην τελική έκδοση για PC που κυκλοφορεί από τις 20 Δεκεμβρίου. Οι servers έμειναν offline για δύο ώρες.
Οι developers ζήτησαν συγγνώμη για τα όποια θέματα προκλήθηκαν από το lag και την επανατοποθέτηση χαρακτήρα που συμβαίνει σε συχνή βάση μέσα στο παιχνίδι. Το σημαντικό αυτό θέμα θα λυθεί στο μέλλον, αλλά η Bluehole δεν μπορεί να προσδιορίσει το πότε καθώς είναι σύνθετο (σ.σ. συμβαίνει τόσο στα PC, όσο και στο Xbox One).
Το lag και το θέμα επανατοποθέτησης χαρακτήρα εξακολουθούν να είναι οι κύριες προτεραιότητες της Bluehole, η οποία θα πραγματοποιήσει ελέγχους ώστε να μειώσει σταδιακά το πρόβλημα. Θα υπάρξει επίσης optimization στους servers και αλλαγή της λογικής βάση στην οποία δουλεύουν.
Οι αλλαγές που έγιναν στο πρώτο patch για PC είναι οι εξής:
Χάρτης
Αλλαγή της συχνότητας επιλογής ώστε να είναι ίδια, ανάμεσα σε Erangel και Miramar.
Replays
Δείτε replays έως και 3 λεπτά από τον θάνατό σας
Επίλυση των bugs
Διορθώσεις σε κτίρια και αντικείμενα που δεν εμφανίζονταν στο world map του χάρτη Miramar.
Διορθώσεις σε replays που σας πετούσαν εκτός παιχνιδιού.
Αν επανεκκινήσετε ένα replay, πλέον θα συνεχίσει από εκεί που το είχατε δει.
Διόρθωση θέματος σύμφωνα με το οποίο λείπουν το replay και το ξεκίνημα της Death cam.
Διόρθωση θέματος σύμφωνα με το οποίο δεν μπορούσατε να κερδίσετε BP.
Διόρθωση άμεσου θανάτου από falling damage.
Οι σφαίρες που δεν διαπερνούσαν συγκεκριμένους φράχτες, πλέον τους διαπερνούν.