Το πολύ ιδιαίτερο mix από genres που επιχείρησε το Fractured Space αποτελεί αναμφίβολα μία μεγάλη και σωστά εκτελεσμένη ιδέα: MOBA με γιγαντιαία space ships και με πολλά στοιχεία από space flight simulation δεν είχαμε ξαναδεί. Σίγουρα θέλει λίγο χρόνο για να συνηθίσει κανείς το χειρισμό και το combat system, αλλά αν έχετε ψώρα με το διάστημα τότε είναι ιδιαίτερα ελκυστικό: υπέροχα γραφικά, λεπτομερέστατα space ships και τιτάνιες μάχες για τους πόρους του διαστήματος.
Πάμε όμως στο μεγάλο "αλλά": Το όλο customization του loadout γίνεται πριν το εκάστοτε match και όχι εντός, καθώς δεν υπάρχουν αντικείμενα ή skill trees, παρά μόνο κάποια basic upgrades. Εν ολίγοις, αν ξέρουν οι αντίπαλοι τι abilities έχει το space ship σας, τότε ουσιαστικά 'την κάτσατε' καθώς δεν μπορείτε να κάνετε αναπτύξετε unique playstyles. Το ακόμα χειρότερο είναι το γεγονός ότι όταν το game βγήκε από την early access (όπου κόστιζε 10 ευρώ), έγινε free-to-play, αλλά το progression επίσης άλλαξε σε κάκιστο και το grind που απαιτείται για να αγοράσετε νέα space ships, να αναβαθμίσετε το πλήρωμα ή να βρείτε νέο πλήρωμα, είναι ατελείωτο. Αν σκάσετε ένα ζουμερό 30εύρω τότε παίρνετε ένα pack με μία αράδα από space ships κλπ και έτσι τείνει να κατευθύνεται άδοξα προς play-to-win... Και φυσικά έτσι μειώθηκε και αισθητά ο αριθμός παικτών και τα queues έχουν γίνει τεράστια (15+ λεπτά για match των 10 λεπτών).