Το Grand Theft Auto 6 μπορεί να έχει διαλόγους φτιαγμένους με AI
Ειδικά αν υπάρξουν απεργίες ηθοποιών.
Το Grand Theft Auto 6 θα μπορούσε να περιέχει διαλόγους φτιαγμένους με τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με τον CEO της Take-Two, Strauss Zelnick. Η Take-Two δήλωσε για το GTA ότι "Η χρήση AI για τη δημιουργία διαλόγου θα μπορούσε να είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική".
Μιλώντας στο Paley International Council Summit στις 7 Νοεμβρίου, ο Zelnick τόνισε τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στην ανάπτυξη παιχνιδιών, ειδικά για τους
NPC
(όπως αναφέρεται από το
Inverse
).
Οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των παικτών και των NPC είναι συνήθως σεναριακές, τις οποίες ο Zelnick περιέγραψε ως "γενικά όχι πολύ ενδιαφέρουσες". Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία διακλαδώσεων στους διαλόγους και την προσθήκη ποικιλίας θα μπορούσε να κάνει τις αλληλεπιδράσεις «πραγματικά ενδιαφέρουσες και διασκεδαστικές».
Ο Zelnick πρόσθεσε ότι πιστεύει ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη «μπορεί να είναι καλύτερη, αλλά σχεδόν σίγουρα δεν θα είναι ταχύτερη και φθηνότερη». Ο Zelnick είχε εκφράσει την αισιοδοξία για την πρόοδο της τεχνολογίας AI στην ανάπτυξη παιχνιδιών.
Μιλώντας χθες το βράδυ κατά τη διάρκεια meeting με επενδυτές της Take-Two, ο Zelnick δήλωσε ότι το GTA 6 είναι «εντελώς προστατευμένο» από τυχόν καθυστερήσεις σε περίπτωση που voice actors των games του σωματείου SAG-AFTRA επιλέξουν να απεργήσουν.
Η Take-Two ήταν μία από τις εταιρείες που συμμετείχαν σε διαπραγματεύσεις με την SAG-AFTRA κατά τη διάρκεια της πιο πρόσφατης απεργίας. Τα μέλη του συνδικάτου ψήφισαν «συντριπτικά υπέρ» της έγκρισης μιας απεργίας βιντεοπαιχνιδιών. Η απεργία ανακοινώθηκε αργά χθες το βράδυ, με το συνδικάτο να συμφωνεί σε μια «δοκιμαστική συμφωνία» με τη Συμμαχία Παραγωγών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης, την εμπορική ένωση εταιρειών παραγωγής. Η συμφωνία πρόκειται να περιλαμβάνει «πρωτοφανείς διατάξεις για συναίνεση και αποζημίωση που θα προστατεύουν τα μέλη [της SAG-AFTRA] από την απειλή του AI».