Το νέο βίντεο της Sony για το Last of Us: Part II αναδεικνύει πολλές αλλαγές
Στην συνέχεια ακολούθησαν κάποιες ανακοινώσεις από τους παραγωγούς του παιχνιδιού.
Όπως όλα δείχνουν το δεύτερο κεφάλαιο του Last of Us θα περιέχει αρκετές αλλαγές, τόσο στους χαρακτήρες όσο και στους ΑΙ αντιπάλους του παιχνιδιού.
Η Sony θέλοντας να γιορτάσει τόσο την ανακοίνωση του Last of Us: Part II και της διάθεσης του πρώτου παιχνιδιού στα δωρεάν games της υπηρεσίας του PlayStation, ανάρτησε ένα νέο βίντεο το οποίο αποκαλύπτει νέες πληροφορίες για το επερχόμενο sequel. Όπως όλα δείχνουν η Ellie έχει ωριμάσει αρκετά όντως πια 19 ετών, δείχνοντας πως ο χαρακτήρας της έχει αλλάξει δραματικά από το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το νέο βίντεο μικρής διάρκειας της Sony για το Last of Us: Part II.
Ωστόσο πέρα από την Sony, φαίνεται ότι και η εταιρία αναπτυξης του παιχνιδιού, Naughty Dog, είχε διάθεση για περαιτέρω ανακοινώσεις μέσω του παραγωγού του παιχνιδιού, Anthony Newman. Συγκεκριμένα ο παραγωγός δήλωσε στο Gamespot: " Αναβαθμίσαμε την AI τεχνολογία του παιχνιδιού, με τους χαρακτήρες να είναι πιο αφυπνισμένοι, έτοιμοι για μάχη και πιο έξυπνοι αναγνωρίζοντας τον χώρο στον οποίο βρίσκεστε. Μερικές φορές αυτό το καλείται γνώση της αβεβαιότητας."
Εν ολίγης, όπως όλα δείχνουν οι αντίπαλοι σας θα μπορούν να αναγνωρίσουν ότι βρίσκεστε στον χώρο ακομα και αν κινήστε σε πλήρεις stealth ρυθμούς. Για παράδειγμα εάν εξοντώσετε έναν αντίπαλο με ένα αθόρυβο τρόπο ή ένα πλήρως σιωπηλό όπλο, οι εχθροί σας θα παρατηρούν τα πτώματα που αφήσατε πίσω και θα αφυπνίζονται σχετικά με την παρουσία σας στον χώρο. Επιπλέον οι AI αντίπαλοι σας θα παρατηρούν την κατεύθυνση από την οποία έχει προέρθει ένα βέλους η μια σφαίρα και θα κινούνται προς το σημείο από το οποίο έχετε ήδη επιτεθεί. Όπως φαίνεται, θα πρέπει να παρατηρείτε τα μοτίβα των αντιπάλων σας και να κινήστε αντίστοιχα στον χώρο, ώστε να τους παρασύρετε και τελικά να τους εκτελείτε.
Ο Newman πρόσθεσε: " H νέες μας προσθήκες, κάνουν εξυπνότερους τους αντιπάλους, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο πιο έντονες στιγμές στο παιχνίδι. Όλοι είμαστε άνθρωποι και αντιδράμε περίπου με τον ίδιο τρόπο, Έτσι μπορέσαμε να σκεφτούμε πολλούς τρόπους με τους οποίους θα αντιδράσουν οι παίκτες, αφομοιώνοντας τους στην AI ώστε να προβλέπει τις αναμενόμενες κινήσεις σας. Έτσι θα πρέπει να οργανώσετε και να κάνετε μια γρήγορη στρατηγική για το επόμενο σας βήμα. Νομίζω ότι πέρα από την αναβάθμιση σε αφηγηματικό, τεχνολογικό και μηχανικό επίπεδο, θέλαμε να παμε την AI τεχνολογία μας, στο επόμενο επίπεδο."
Εν τέλει όπως όλα δείχνουν οι εχθροί σας θα έχουν και ξεχωριστά ονόματα τα οποία θα χρησιμοποιούνται όταν τα πτώματα του ανακαλύπτονται από άλλους AI χαρακτήρες. Με αυτό τον τρόπο τόσο εσείς όσο και οι υπόλοιποι χαρακτήρες θα ενημερώνονται έμμεσα για τις ενέργειες σας.