Just Cause 3
To Just Cause 3 αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα που αποδεικνύει ότι το "κακό" με τα open world Action-Adventures έχει παραγίνει. Τι εννοώ με αυτό; Ότι έχουμε φτάσει να βλέπουμε διάφορες σειρές με τον ίδιο gameplay πυρήνα και με ελάχιστες ουσιαστικές διαφορές. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα άκρως επαναλαμβανόμενο game, που προσπαθεί να "δικαιολογήσει" το πρόβλημα αυτό με την ποικιλία στους τρόπους καταστροφής του περιβάλλοντος και των εχθρών. Παράλληλα, το σενάριό του όχι μόνο δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, αλλά αποτυγχάνει έστω και να κεντρίσει το ενδιαφέρον. Προσωπικά θεωρώ τον Rico Rodrigez, ως τον πιο άχρωμο, άνοστο και αδιάφορο πρωταγωνιστή της βιομηχανίας των video games. Από την ενασχόλησή μου με το Just Cause 3, το μόνο που κρατάω είναι ο τεχνικός τομέας, αλλά ακόμη κι αυτός παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα κυρίως στην έκδοση για το Xbox One. Όπως αναφέρω και στο review υπάρχουν πολύ καλύτερες προτάσεις στον χώρο του. Ακόμη και το "μια από τα ίδια" Assassin's Creed Syndicate θα καταφέρει να σας συγκινήσει περισσότερο.
Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το review του Just Cause 3
κάνοντας κλικ εδώ.
οίτα, διαβάζοντας τόσο αυτή την απάντηση, όσο και τις δύο σχετικές παραγράφους του review, αντιλαμβάνομαι ότι ενόχλησε το γεγονός πως δεν είναι διαθέσιμο από την πρώτη στιγμή το σύνολο του διαθέσιμου υλικού του παιχνιδιού. Όταν παίζεις ένα open world αυτού του είδους, περιμένεις να μπορείς ανά πάσα στιγμή να κάνεις τα πάντα από missions, challenges, quests κ.λπ. προχωρώντας και την κεντρική ιστορία.
Μήπως όμως η φιλοσοφία του παιχνιδιού είναι ότι η επιστροφή του Rico στο νησί που γεννήθηκε, πρέπει να συνοδευτεί από την καταστροφή ορισμένων δικτατορικών βάσεων προκειμένου να το απελευθερώσει σταδιακά, έχοντας (το δέχομαι) την παράπλευρη απώλεια του grinding, ακόμη κι αν προσφέρει αμέτρητους τρόπους για να τα διαλύσεις όλα (δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να αναδειχθεί ακόμη περισσότερο η ποικιλία στον τρόπο καταστροφής του περιβάλλοντος); Κι είναι αυτό αρκετό για να πεις με το 6 ότι το gameplay του είναι "σκουπίδι" (όταν μιλάμε για ένα τόσο πολυδιαφημισμένο game, όπου οι απαιτήσεις αυξάνονται);
Όσον αφορά τις καταστροφές που μπορείς να προκαλέσεις με το grappling hook, νομίζω ότι σαν λογική και τουλάχιστον σε πρώιμη εκδοχή προηγείται το Just Cause 2 έναντι του Red Faction: Armageddon και του magnet gun, που είχε βγει ένα χρόνο αργότερα (εκτός αν υπήρχε σε προγενέστερα παιχνίδια της σειράς), όπως δείχνει κι αυτό το βίντεο.
@Professor_Severus_Snape: Καταρχήν το 6 στο gameplay δεν μεταφράζεται ως σκουπίδι και για την ιστορία ανάλογη βαθμολογία είχα βάλει και στο Infamous: Second Son για παρόμοιους λόγους. Γιατί πολύ απλά δεν μπορώ να χωνέψω ότι έχουμε φτάσει στην όγδοη γενιά κονσολών και οι developers εξακολουθούν να αναμασούν τις ίδιες ιδέες. Η λογική του μπαίνω σε μια επαρχία καταστρέφω τα πάντα και μπαίνω στην επόμενη για να κάνω ακριβώς το ίδιο εμένα με αφήνει παγερά αδιάφορο. Έστω κι αν στην πρώτη τα καταστρέφω με ρουκέτες ή ένα ελικόπτερο και στην δεύτερη εξαντλώ την φαντασία μου για να τα διαλύσω όλα μόνο με το grappling hook. O παρανομαστής είναι κοινός.
Όσον αφορά το κομμάτι της καταστροφής του περιβάλλοντος θα έλεγα ότι η σειρά Red Faction κατέχει τα πρωτεία. Η λογική της χρησιμοποίησης του grappling hook ως μέσο καταστροφής υπήρχε ως πρώιμη μορφή, αλλά όχι με τον τρόπο που συναντάται στο τρίτο κεφάλαιο της σειράς. Οι δυνατότητες είναι πολύ περισσότερες εδώ, αλλά οι μηχανισμοί και το feeling που αποκόμισα ήταν παρόμοιο με αυτό του Red Faction Armageddon και για αυτό έγινε η συγκεκριμένη αναφορα.Στην τελική αυτό που μετράει είναι ότι το Just Cause 3 είναι ένα ακόμη overhyped game, πριν να κυκλοφορήσει και εγώ περίμενα ότι θα είναι του "8", αλλά διαψεύτηκα.
Υ.Γ.: Ψήνομαι αλλά στην παρούσα φάση έχω Rainbow Six Siege, alpha του The Division, Xenoblade Chronicles X και αρκετά reviews για games β΄διαλογής. Να ξεμπερδέψουμε και βλέπουμε.