Παίδες, να πω την αμαρτία μου, προσωπικά δεν κατάφερα να ευχαριστηθώ το παιχνίδι, για αρκετούς λόγους. Κυρίως όμως γιατί αυτό που είδα δεν είναι ούτε Middle-Earth ούτε, πολύ περισσότερο, Mordor. Δεν έχει καμία σχέση με τον κόσμο του Tolkien ως προς τον τρόπο υλοποίησής του. Οι ανακρίβειες και οι παραποιήσεις του κανόνα του συγγραφέα είναι τεράστιες, οι "παραχωρήσεις" που έχουν γίνει, ανεπίτρεπτες για τα βιβλία, ενώ βρήκα την ιστορία καθ' αυτήν ασύνδετη και εντελώς επίπεδη (παράτυπη και εντελώς ανούσια, με βάση τα βιβλία).
Εν προκειμένω θα αποφύγω να μακρηγορήσω και θα προσθέσω απλά ότι το παιχνίδι θα το απολαύσουν σίγουρα όσοι δεν είναι ιδιαίτερα φανατικοί με το πραγματικό setting της Μέσης-Γης και απλά θέλουν να γουστάρουν με έναν τίτλο που τους προσφέρει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να σκοτώσουν στην πορεία εκατοντάδες Uruks και άλλα διαβολικά τέρατα, με χαρακτηριστική ευκολία.
Όσοι έχουν παίξει Assassin's Creed και Batman: Arkham γνωρίζουν ήδη 100% το gameplay που θα συναντήσουν στο Shadow of Mordor, καθώς οι αντιγραφές είναι αυταπόδεικτες. Τη μόνη, αλλά μεγάλη διαφορά κάνει το Nemesis System που υλοποιείται με σπουδαίο και πολύ απολαυστικό τρόπο, αναφορικά με τον έλεγχο των Uruks και τη "διαχείριση" της ιεραρχικής τους δομής.
Προσωπικά, το Lord of the Rings: War in the North (2011) που ήταν σαφώς κατώτερο ποιοτικά, το απόλαυσα πολύ περισσότερο, γιατί έμεινε πιστό στον κανόνα των βιβλίων του Tolkien δημιουργώντας μια περιπέτεια εκεί που είχε τα περιθώρια να το πράξει.
Edit: Έπαιξα και τα δύο story DLC, όπου στο πρώτο, το Lord of the Hunt, καλείσαι ουσιαστικά να βγεις για... κυνήγι μαζί με τον νάνο, Torvin, προκειμένου να στρέψεις διάφορα beasts εναντίον των δυνάμεων του Sauron. Είχε το ενδιαφέρον του, δε μπορώ να πω, απαιτώντας 2.5-3 ώρες για την ολοκλήρωσή του.
Στο δεύτερο DLC, το The Bright Lord, αναλαμβάνεις το ρόλο του Celebrimbor ο οποίος έχοντας στην κατοχή του το Ένα Δαχτυλίδι, προσπαθεί να στρέψει τις δυνάμεις του Sauron εναντίον του. Εδώ βρέθηκα αντιμέτωπος με την πιο δύσκολη αποστολή όλου του παιχνιδιού, καθώς σε μια φάση έπρεπε αφενός να δημιουργήσω "στρατό" 15 μονάδων, αφετέρου να τον διατηρήσω με τουλάχιστον 10 Uruks για δύο λεπτά.