Τα γραφικα δεν ηταν αυτα που καταστρεψανε το παιχνιδι αλλα η εμμονη της Nintendo να βγαλει το παιχνιδι on time και χωρις καθυσερησεις, δινοντας ενα πολυ πικρο μαθημα σε ολους τους οπαδους της οτι η καθυστερηση σε μια μεγαλη εταιρεια μονο καλα νεα μπορει να ειναι.
Το παιχνιδι ειχε μια ενδιαφερουσα ιστορια, σαφως πιο πσοσεγμενη απο οποιοδηποτε αλλο Zelda (η ιστορια του ocarina of time δημιουργησε μερικα τεραστια plot gaps) αλλα το τελος αν και μη αναμενομενο, προσωπικα το θεορω τελειως λαθος και ο μονολογος του βασιλια ηταν μαλλον αδυναμος. Οσω για τις νεες κινησεις του Link λογω του γεγονοτος οτι εγινε toon shaded (γρηγοροτερη κινηση-πιο εντυπωσιακες επιθεσεις), το μονο που εκαναν ηταν να χαμηλωσουν αρκετα το επιπεδο συσκολιας του παιχνιδιου στις μαχες αφου Game Over πρεπει να μου εβγαλε μονο μοα φορα. Τα puzzles ειναι ανυπαρκτα με αστειους γριφους και την απωλεια του "in dungeon backtracking" μια τεχνικη που εχει γινει trademark πια σε ολα τα Zelda, οπου μετα την αποκτηση ενος item, ο παικτης γυριζει πισω σε ολα τα δωματια για να δει μηπως κρυβεται κατι που να μπορει να αποτησει με το item αυτο.
Το Wind Waker δεν ειναι μεγαλο παιχνιδι και δυστυχως το μονο που το μεγαλωνει ειναι η τεραστια και αδεια θαλασσα που απαιτει αρκετη ωρα για να μεταφερθεις απο το ενα νησι στο αλλο και το triforce hunt που στην ουσια γινεται ενα κυνηγι για λευτα, που θα βοθησουν στη μεταφραση των χαρτων για την αποκτηση του triforce.
Κατα τη γνωμη μου εξαιρωντας τα 4 swords και φυσικα τα CDI games, πιστευω οτι ειναι ο πιο αδυναμος κρικος της σειρας, ενα παιχνιδι που δεν θα επρεπε ποτε να εβγαινε στην αγορα παρα μονο με μια καθυστερηση ενος ετους τουλαχιστον.
CommanderSP