Επικεφαλής του Fortnite για τα παιδιά που φτιάχνουν games: «Το Island Creator είναι για άνω των 18 ετών γιατί είναι "επαγγελματική εργασία"
Όμως, θέλει να το αλλάξει αυτό για τη δημιουργία στο Lego Fortnite.
Το User-generated content (UGC) συνεχίζει να είναι θέμα συζήτησης, κυρίως για τα παιδιά που φτιάχνουν games και πληρώνονται από αυτά. Την προηγούμενη εβδομάδα υπήρχαν κατηγορίες εναντίον του Roblox ότι εκμεταλλεύεται τους
developers
που είναι κάτω των 18 ετών και απάντησε σε αυτές ο Stefano Corazza, επικεφαλής του Roblox Studio. Μετά από τη συζήτηση με τον Corazza στο GDC τον τελευταίο μήνα, το
Eurogamer
μίλησε επίσης με executive της Epic Games, τον Saxs Persson, ο οποίος φροντίζει για τις διάφορες πρωτοβουλίες για το UGC του Fortnite, όπως το Lego Fortnite, το Unreal Editor For Fortnite (UEFN) και τους Fortnite Creators. Ο Persson μίλησε ανοιχτά για το «gatekeeping» που ένιωθε ότι ήταν «στο επίκεντρο του γιατί η βιομηχανία είναι σε ρήξη», αλλά μίλησε επίσης λίγο για την πολιτική της Epic όσον αφορά τη δημοσίευση και τη δημιουργία εσόδων από τις δημιουργίες των παιδιών.
Ο Saxs Persson είπε ότι «Λοιπόν, σε χώρες όπου είναι επιτρεπτό, ναι μπορούμε να κατεβάσουμε την ηλικία. Αλλά ξεκινήσαμε με κάτι που μοιάζει μονομερώς: αυτό είναι επαγγελματική εργασία. Οι άνθρωποι έχουν εγγραφεί για επαγγελματικές πληρωμές. Υπάρχουν πολλά πράγματα να σκεφτώ βαθιά μέσα μου, όπως το πως να πληρώσεις αυτό το οικοσύστημα των creators και πως να κάνεις τη δημιουργικότητα διαθέσιμη σε όλους. Είναι ο δικός μας στόχος προφανώς. Υπάρχουν επίσης creators στο Lego Fortnite που θέλουν να εκφράσουν τον εαυτό τους, οι οποίοι δεν μπορούν τώρα γιατί έτσι λειτουργούν αυτοί οι κανόνες και θα έπρεπε να δουλέψουμε για να τους αλλάξουμε, όπου μπορούμε. Αλλά αυτή τη στιγμή είμαστε για άνω των 18 ετών».
Άλλο ένα θέμα συζήτησης είναι το moderation του Fortnite και της Epic Games, σε θέματα όπως το online safety και το licensing. Ο Persson περιέγραψε την προσέγγιση της Epic με παρόμοιο τρόπο, παρόλο που δεν ανέφερε το Roblox ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία συγκεκριμένα με το όνομά της, είχε ισχυρές απόψεις σχετικά με αυτήν την προσέγγιση που βασίζεται σε DMCA strikes για παραβιάσεις στο copyright. Ο Persson είπε: «Ολα αντιμετωπίζονται στο παρασκήνιο, βασικά. Επειδή κάνουμε το moderation, κάθε island στο Fortnite είναι pre-moderated. Δεν είναι post-moderated. Έχουμε συστήματα για να βοηθήσουμε τους moderators, αλλά αυτοί είναι άνθρωποι. Πολλοί, πολλοί άνθρωποι».