Epic Games: μέχρι 100 ώρες την εβδομάδα δουλεύει κάθε developer για το Fortnite.
Δηλώνουν οτι δεν είναι αναγκασμένοι αλλά δεν έχουν και άλλη επιλογή.
Προκειμένου να συμβαδίσει με την επιτυχία του Fortnite, η Epic Games σύμφωνα με πληροφορίες δημιούργησε μια κουλτούρα συνεχών κρίσεων.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Polygon, το κόστος των συνεχών patches του Fortnite είναι μεγάλο. Αυτό το κόστος, είναι η ψυχική και φυσική υγεία των προγραμματιστών της Epic Games. Αντιμετωπίζοντας την απροσδόκητη ανάπτυξη του Fortnite, η Epic Games έπρεπε να αλλάξει γρήγορα από μια μικρή εταιρία ανάπτυξης σε μια του μεγαλύτερου παιχνιδιού στον κόσμο. Ως αποτέλεσμα, το studio άλλαξε το μοντέλο ανάπτυξης του σε κάποιο ικανό να διατηρεί τις αναπτυξιακές ανάγκες του παιχνιδιού.
Το Polygon μίλησε στο τρέχων και πρώην προσωπικό, στους εργολάβους, τα μέλη του QA του studio και στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, περίμεναν από πολλούς να δουλεύουν 70 ώρες την εβδομάδα, με τον αριθμό να ανεβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις στις 100 ώρες την εβδομάδα. Οι περισσότεροι από όσους έδωσαν συνέντευξη είπαν ότι δεν ήταν αναγκασμένοι ποτέ να παραμείνουν για τόσο χρόνο, αλλά εάν δεν το έκαναν θα διακινδύνευαν την καριέρα τους.
Κανείς δεν ήθελε να αυξήσει το φόρτο εργασίας των συναδέλφων τους παίρνοντας ρεπό τα Σαββατοκύριακα. Αυτό εν μέρει δείχνει γιατί μερικά από τα μεγαλύτερα χαρακτηριστικά του Fortnite καταλήγουν αφαιρούνται ή να απενεργοποιούνται σύντομα μετά την κυκλοφορία τους, είτε για ισορροπία ή τεχνικούς λόγους. Όταν αυτό συμβαίνει, η αναφορά λέει ότι οι προγραμματιστές πρέπει να αφήσουν οτιδήποτε δουλεύουν και να επιδιορθώσουν αυτό το πρόβλημα αμέσως.
"Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι έχουμε patches συνεχώς. Τα στελέχη είναι συγκεντρωμένα στο να κρατάνε το Fortnite δημοφιλές για όσο περισσότερο χρονικό διάστημα μπορούν, ειδικά με όλο τον νέο ανταγωνισμό που εμφανίζεται. Τα στελέχη αντιδρούν και αλλάζουν πράγματα συνεχώς. Όλα πρέπει να γίνονται αμέσως. Δεν μας επιτρέπεται να ξοδέψουμε χρόνο σε οτιδήποτε." Εξηγεί η πηγή.
"Αν κάτι έχει πρόβλημα, όπως ας πούμε ένα όπλο, τότε δεν μπορούμε απλά να το απενεργοποιήσουμε και να το φτιάξουμε στο επόμενο patch. Πρέπει να διορθωθεί αμέσως και όλο αυτό τον καιρό, εξακολουθούμε να δουλεύουμε πάνω στο επόμενο patch. Είναι σκληρό, δύσκολα κοιμάμαι, είμαι κατσούφης στο σπίτι, δεν έχω ενέργεια να βγω έξω. Το να πάρουμε ρεπό ένα Σαββατοκύριακο είναι πολύ μεγάλο επίτευγμα. Αν πάρω ρεπό ένα Σάββατο, νιώθω ενοχές. Δεν είμαι αναγκασμένος να δουλεύω έτσι, αλλά εάν δεν το κάνω, τότε η δουλειά δεν θα γίνει."