Fifa 12: Τα πρώτα στοιχεία
Μαθεύτηκαν οι βασικοί τομείς στους οποίους θα αναβαθμιστεί το Fifa 12.
Το Γαλλικό επίσημο Playstation Magazine, δημοσίευσε στο τελευταίο τεύχος του τους βασικούς τομείς αναβάθμισης του Fifa 12. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του περιοδικού, ανάμεσα στις νέες προσθήκες ξεχωρίζει η ανεπτυγμένη A.I. που θα μοιάζει ακόμη περισσότερο με τις ανθρώπινες αντιδράσεις, καθώς και η "Impact Engine", με την οποία θα ανιχνεύεται πιο ρεαλιστικά η επαφή του παίκτη και οι τραυματισμοί του.
Αναλυτικά τα upgrades στο Fifa 12:
- Impact Engine: Ανιχνεύει και διατυπώνει την επαφή μεταξύ των παικτών, συμπεριλαμβανομένων και των κινήσεων στο ισχίο, το γόνατο κτλ.
- Η νέα A.I. θα καταγράφει το σημείο στο οποίο οι παίκτες τραυματίζονται μέσα σε ένα ματς. Θα υπάρχουν τραυματισμοί, ακόμη κι αν γίνεται κατάχρηση της αντοχής ενός παίκτη, ιδιαίτερα προς το τέλος του αγώνα.
- Με το "A.I. Vision Game" θα έχουμε πιο ρεαλιστικές πάσες. Αν επιχειρήσετε να δώσετε πάσα σε παίκτη που δεν είναι στο ορατό σας πεδίο, θα έχετε λιγότερες πιθανότητες να την ολοκληρώσετε. Με αυτό τον τρόπο, η EA Sports θα προσπαθήσει να σας απωθήσει απ' το να κάνετε...πάσες στα τυφλά.
- Οι αγώνες θα έχουν μια νέας μορφής παρουσίαση, εμπνευσμένη από τα Αγγλικά γήπεδα.
- Ανακοινώθηκε περαιτέρω ανάπτυξη του Personality Plus, το οποίο θα επηρεάζει και τις πάσες των παικτών που ελέγχει η CPU.
- H Α.Ι. θα είναι πιο "ανθρώπινη", με κάθε παίκτη να δρα ανάλογα με τις ικανότητές του. Για παράδειγμα, αν ένας μέτριος αμυντικός δει τον Fabregas να έρχεται κατά πάνω του, θα δράσει πιο προσεκτικά.
- Τα γήπεδα θα έχουν καλύτερο σχεδιασμό, ενώ είναι βέβαιο ότι θα υπάρξουν τουλάχιστον τρεις νέες τοποθεσίες.
- Θα προστεθεί μία νέα, "μικρή" ντρίπλα με την χρήση του αριστερού αναλογικού stick.
- Μια νέα κάμερα η οποία θα είναι πιο κοντά στο έδαφος.
- Ολοκαίνουργιο περιβάλλον στα μενού, πιο απλό και εργονομικό από ποτέ.
Το Fifa 12 θα κυκλοφορήσει μέσα στο φθινόπωρο του 2011 για PC, PS3, Xbox 360 και πιθανότατα για Wii, PS2, PSP, DS, 3DS και κινητά τηλέφωνα.
Μάνος Γρυπάρης