Στο Championship Manager μπορούμε μέσω Notepad να εισάγουμε τα παρακάτω στοιχεία:
Εντολή ARSE
***********
CM3 '01/'02 : Εντολή ARSE
======================
Η Εντολή Arse ενεργοποιεί κρυφά στοιχεία του Championship Manager.
Για να την ενεργοποιήσετε και στο δικό σας CM, πηγαίντε στον κατάλογο "data" του Championship Manager, κάντε διπλό κλικ στο αρχείο player_setup και επιλέξτε να ανοίξει με το Notepad. Πήγαίντε στην τελευταία γραμμή και από κάτω δώστε σε μια κενή γραμμή την εντολή "ARSE" μέσα σε εισαγωγικά.
Όταν θα ξανακάνετε Start New Game θα προστεθούν στο παιχνίδι νέα στοιχεία όπως τα στατιστικά των προέδρων (που ήταν εμφανή στην προηγούμενη έκδοση του CM), η αντιαθλητική συμπεριφορά των παικτών, αρνητικά σχόλια για τους παίκτες από το staff κ.α.
CM4 '02/'03 : Εντολή ARSE
======================
Όπως και στο CM3 01/02 έτσι και στο CM4, μπορούμε να εισάγουμε στο παιχνίδι νέα κρυφά στοιχεία μέσω εντολών.
Για να ενεργοποιήσετε τα στοιχεία αυτά, πηγαίντε στον κατάλογο data του Championship Manager, δημιουργήστε Νέο Text Document και ονομάστε το αρχείο αυτό init.cfg. Στη συνέχεια ανοίξτε το με το Notepad. Από εδώ και πέρα μπορείτε να γράψετε μέσα σε εισαγωγικά τις παρακάτω εντολές:
"windowed" : Το παιχνίδι τρέχει σε παράθυρο.
"small_screen" : Το παιχνίδι τρέχει σε ανάλυση 800x600.
"fullscreen" : Το παιχνίδι τρέχει σε πλήρη οθόνη.
"ARSE" : Κάνει ότι έκανε η εντολή ARSE στο CM3. Δηλαδή εμφανίζει τα στατιστικά των προπονητών, οι ποδοσφαιριστές συμπεριφέρονται και αντιαθλητικά σε ορισμένες περιπτώσεις κ.α.
"BIG_BALL" : Στο 2D Pitch η μπάλα φαίνεται μεγαλύτερη.
"GROUND" : Αν κριθεί απαραίτητο, οι ομάδες αλλάζουν γήπεδο ή μπορούν να χτίσουν καινούργιο.
CM4 '02/'03 : Debug Mode
=====================
Το Debug Mode κάνει ότι και η εντολή "ARSE" στα προηγούμενα CM. Ανοίξτε το αρχείο init.cfg και γράψτε την εντολή "DEBUG_MODE".
Έτσι θα έχετε στη διάθεσή σας όλες τα ευτράπελα της εντολής Arse που αναφέρονται πιο πάνω.
Αρχεία .ddt & .edt
*************
Τα αρχεία .ddt και .edt σας επιτρέπουν να παρέμβετε και να επεξεργαστείτε στοιχεία παιχνιδιού (κοινώς να κάνετε cheat!).
CM4 '02/'03 & '03/'04 : Αρχεία .ddt
*****************************
Πηγαίντε στον κατάλογο data του CM. Κάντε δεξί κλικ και δημιουργήστε νέο έγγραφο Text Document με ότι όνομα θέλετε και την κατάληξη .ddt
Μέσα σε αυτό το αρχείο θα μπορείτε να δώσετε εντολή για το ποιες ομάδες θέλετε να φορτωθούν στο παιχνίδι, ανεξάρτητα από το τι database ή ποια πρωταθλήματα έχετε φορτώσει.
Σε κάθε γραμμή δίνετε από μία εντολή με την εξής μορφή:
"RETAIN_PLAYERS" "πλήρες όνομα ομάδας"
πχ. "RETAIN_PLAYERS" "AEK Athens
CM4 '02/'03 & '03/'04 : Αρχεία .edt
*****************************
Απλά πηγαίντε στον κατάλογο "data" και δημιουργήστε με δεξί κλικ ένα αρχείο text document με κατάληξη .edt (πχ. stadium.edt). Εκεί μέσα μπορείτε να χρησιμοποιήστε τις παρακάτω εντολές:
"BOOST_TEAM" "Ομάδα" χρήματα μισθός χωρητικότητα
π.χ. "BOOST_TEAM" "PAOK" 5000000 15000 40000
Για να αλλάξετε 2 ομάδες μεταξύ τους (έτσι ώστε η μία να παίζει στο πρωτάθλημα της άλλης) η εντολή είναι:
"SWAP_TEAMS" "Ομάδα 1" "Ομάδα 2"
π.χ. "SWAP_TEAMS" "Akratitos" "Brighton"
Αν θέλετε να δημιουργήσετε χρέη σε μία ομάδα τότε χρησιμοποιήστε την παρακάτω εντολή:
"CLUB_DEBT" "Ποσό" "Ομάδα" "Μήνες-Εξόφλησης" "Bank"
π.χ. "CLUB_DEBT" "22000000" "ΑΕΚ" "48" "Bank"
Για να δημιουργήσετε νέο γήπεδο σε μία ομάδα:
"GROUND" "Ομάδα" "Παλιό γήπεδο" "Νέο γήπεδο" "Χρονιά αλλαγής"
π.χ. "GROUND" "Panathinaikos" "Leoforos" "Nea Leoforos" "2005"
Για να δημιουργήσετε μια μελλοντική μεταγραφή:
"FUTURE_TRANSFER" "όνομα" "κοινό όνομα" "επίθετο" "παλιά ομάδα" "νέα ομάδα" ημερομηνία μεταγραφής χρήματα(σε λίρες) μισθός(-1 για τυχαία τιμή) διάρκεια-συμβολαίου(-1 για τυχαία τιμή)
π.χ. "FUTURE_TRANSFER" "Giorgos" "" "Karagounis" "Inter Milan" "Real Madrid" 1 6 2005 7000000 15000 4
Τέλος για να δημιουργήσετε έναν μελλοντικό δανεισμό:
"LOAN" "όνομα" "κοινό όνομα" "επίθετο" "παλιά ομάδα" "νέα ομάδα" ημερομηνία-έναρξης-δανεισμού ημερομηνία-λήξης-δανεισμού
π.χ. "LOAN" "Nikos" "" "Kostenoglou" "AEK" "Xanthi" 10 6 2004 25 5 2005
Σημείωση : Στο CM 2002/2003, τα .ddt και τα .edt αρχεία θα πρέπει να τοποθετούνται στον κατάλογο "data". Στο CM 2003/2004, θα πρέπει να τοποθετούνται στον κατάλογο "data/db"
"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)