Steep review
To Steep εξαρχής δεν το είχα δει με καλό μάτι, καθώς πριν ανακοινωθεί περίμενα ένα νέο triple A game από την Ubisoft. Παίζοντας την beta η άποψη αυτή όχι μόνο δεν άλλαξε, αλλά παγιώθηκε τολμώ να πω, καθώς μετά από 15-20 λεπτά ενασχόλησης το παράτησα. Παρόλα αυτά αποφάσισα να του δώσω μια τελευταία ευκαιρία και να ασχοληθώ με την τελική έκδοσή του.
Η άποψη μου δεν άλλαξε πάντως σημαντικά, καθώς ότι ακριβώς με είχε "χαλάσει" στην beta με ενόχλησε και εδώ. Ας αρχίσω με τα sports, το skiing είναι ακριβώς το ίδιο με το snowboarding οπότε δεν υπάρχει καμία ποικιλία. Το paragliding είναι απλά βαρετό και προσφέρεται μόνο για να ανέβεις στις ψηλότερες κορυφές και αυτό αν υπάρχει (σπάνει υπάρχει) κάποιο κύμα αέρα για να σε τραβήξει προς τα πάνω.
Τα tricks είναι εξαιρετικά απλοικά και μετά από 3-4 ώρες τα έχεις εκτελέσει όλα δεκάδες φορές. Γενικά το Steep είναι ένα game που μέσα σε 5 ώρες το πολύ έχει δείξει τα πάντα, καθώς όλα του τα challenges είναι υπερβολικά επαναλαμβανόμενα. Προσωπικά μπορεί να έπεφτα στην παγίδα να κάνω grinding, αλλά στα Hard challenges ο βαθμός πρόκλησης είναι απαγορευτικός και ως εκ τούτου είναι σχεδόν αδύνατο να πάρεις τα Gold medals. Αν ανήκετε στους 50-100 παίκτες παγκοσμίως (ο αριθμός δεν είναι τυχαίος) που θέλουν να πάρουν όλα τα χρυσά μετάλλια, μαγκιά σας.
Τέλος έχουμε το λεγόμενο exploration κομμάτι. Εκεί περίμενα ότι το Steep θα κατάφερνε να με τραβήξει, αφού η όλη ιδέα του να εξερευνήσεις τις Άλπεις, εμένα τουλάχιστον με εξιτάρει. Το πρόβλημα είναι ότι όλοι ανεξαιρέτως οι μηχανισμοί που σχετίζονται με αυτό το κομμάτι είναι προβληματικοί. Αν θέλετε να ανεβείτε σε μεγαλύτερο ύψος πχ θα πρέπει να προχωράτε με απελπιστικά αργούς ρυθμούς μέσα στο χιόνι για 3-4 λεπτά ή να περιμένετε πότε θα φυσήξει μπας και ανεβείτε με το αλεξίπτωτο.
Με βάση τα παραπάνω το Steep μου άφησε πολύ κακή εντύπωση και δεν πρόκειται να ασχοληθώ μαζί του στο μέλλον, εκτός κι αν αλλάξει δραστικά η εικόνα του με ενδεχόμενα updates.