Φήμη: Η απολογία της Nacon για την κακή κατάσταση του Lord of the Rings: Gollum γράφτηκε από το ChatGPT
Επιπλέον υπήρχε έντονο
crunch
και χαμηλές αμοιβές στο
development
.
Σύμφωνα με έρευνα του Γερμανικού site Game Two, η απολογία της Nacon για την κακή κατάσταση που κυκλοφόρησε το Lord of the Rings: Gollum, γράφτηκε από το ChatGPT
Η συγκεκριμένη έρευνα έγινε γενικώς για το πήγε λάθος με την ανάπτυξη και την κυκλοφορία του Lord of the Rings: Gollum και αποκαλύφθηκε επίσης στην Daedalic υπήρχε αρκετό crunch για το οποίο οι εργαζόμενοι δεν πληρωνόντουσαν αρκετά, καθώς και κακές συνθήκες εργασίας. Η Daedalic αρχικά ανέπτυσσε απλά point-and-click games και με το Gollum είχε σκοπό να αναπτύξει ένα AAA, χωρίς όμως να έχει τον απαραίτητο προϋπολογισμό ή αρκετό προσωπικό, πράγμα που φαίνεται να οδήγησε σε άπιαστους στόχους και στην απώλεια αρκετών θέσεων εργασίας. Ορισμένοι πρώην εργαζόμενοι της Daedalic δήλωσαν ότι μετά από μερικές εμπορικές αποτυχίες, το crunch έγινε καθημερινότητα για την εταιρεία. Επιπλέον δήλωσαν ότι τους προσφέρθηκε μισθός χαμηλότερος του κατώτατου, όταν ήθελαν να ανανεώσουν τις συμβάσεις τους. Τέλος ένα email από τον COO Stephan Harns έλεγε στους εργαζομένους ότι η εταιρεία ίσως σταματήσει να πληρώνει τις υπερωρίες, καθώς είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό στην βιομηχανία, όπως και το crunch. Όταν ερωτήθηκε η Daedalic από το Game Two, αρνήθηκε ότι δεν πλήρωνε τις υπερωρίες.
Ένα ακόμα πρόβλημα, σύμφωνα με τους πρώην εργαζομένους ήταν η διαχείριση από τον Harns και τον CEO Carsten Fichtelmann, ο οποίος ήταν συνεχώς θυμωμένος και έφτανε αρκετούς εργαζομένους στο σημείο να κλαίνε. Μόλις ξεκίνησε η ανάπτυξη του Gollum, η ομάδα άρχισε να είναι αρκετά αισιόδοξη, όμως τελικά το απαραίτητο προσωπικό δεν προσελήφθη ποτέ και ο τελικός προϋπολογισμός ήταν μόλις 15 εκατομμύρια ευρώ. Στα gameplay mechanics επίσης υπήρχαν αρκετά προβλήματα, καθώς η ομάδα είχε μεγάλη δυσκολία να δημιουργήσει ένα χαρακτήρα που κινείται στα τέσσερα. Με το πολύ περιορισμένο προσωπικό και χρήματα, υπήρχε η αίσθηση ότι το παιχνίδι δεν μπορούσε να σωθεί, με πολλούς να αποκαλούν τις αναβολές damage limitation. Τα κακοφτιαγμένα trailers δημοσιεύτηκαν χωρίς να το γνωρίζει η ομάδα. Οι εργαζόμενοι έκαναν όσες προσπάθειες μπορούσαν για να σώσουν το project, αλλά τελικά δεν τα κατάφεραν. Μετά την κυκλοφορία του Gollum, η Daedalic δημοσίευσε μία απολογία στα social media, όπου υποσχέθηκε ότι θα το διορθώσει με patches. Στην συγκεκριμένη απολογία υπήρχε μέχρι και ορθογραφικό λάθος στο όνομα του παιχνιδιού και σύμφωνα με δύο ανώνυμες πηγές, γράφτηκε από το ChatGPT. Η ίδια η εταιρεία δεν το έχει επιβεβαιώσει.