Χωρίς να είναι απαραίτητα κακό, το θεωρώ ως μια από τις μεγάλες απογοητεύσεις του 2016, γιατί πολύ απλά όλοι μας περιμέναμε κάτι καλύτερο. Το σύστημα μάχης είναι μετριότατο (το ίδιο και το A.I.), ενώ όταν τα controls δεν έχουν πάντα την ακρίβεια που απαιτείται. Ούτε στον τεχνικό τομέα συναντάμε κάτι το εξαιρετικό και μάλιστα παίζοντας με μεγαλύτερο brightness διαπίστωσα ότι τα οπτικά εφέ παρουσιάζουν αρκετά glitches. Δυστυχώς το μόνο στοιχείο που ξεχώρισα είναι το first-person parkour, το οποίο εξακολουθεί να είναι το ίδιο γοητευτικό, όπως όταν κυκλοφόρησε το πρώτο Mirror's Edge.