AI προσπαθεί να τερματίσει το Spelunky 2
To Spelunky 2 είναι ένα ιδιαίτερα δύσκολο παιχνίδι, τόσο λόγω της ακρίβειας που απαιτεί όσο και λόγω του random generation των επιπέδων του, οπότε για να το δοκιμάσουν, οι developers του δημιούργησαν και ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ).
Τα επίπεδα του Spelunky 2 μπορεί να μοιάζουν τυχαία, αλλά υπάρχει συγκεκριμένη λογική πίσω από τον σχεδιασμό τους. Ένας από τους βασικούς κανόνες είναι ότι θα πρέπει να μπορείτε να περάσετε σχεδόν κάθε επίπεδο του παιχνιδιού χωρίς να χρειαστεί χρήση βόμβας ή σχοινιού. Ο δρόμος προς τα μπρος μπορεί να μην είναι πάντα ασφαλής, ίσως γεμάτος τυφλοπόντικες και σαύρες, αλλά θεωρητικά δεν είναι υποχρεωτικό να ανατινάξετε τα πάντα στο πέρασμά σας. Αυτό είναι απλά ο level generator του παιχνιδιού που λειτουργεί όπως ήταν ο σκοπός του.
Για το Spelunky 2, ο game designer του, Derek Yu, επιστράτευσε τη βοήθεια της Blitworks κατά την ανάπτυξη. Η Blitworks είναι μια από τις πιο γνωστές εταιρείες porting στη βιομηχανία του gaming με χαρακτηριστική περίπτωση του port του Divinity: Original Sin 2 για Switch, αλλά το Spelunky 2 ήταν η πρώτη φορά όπου εργάστηκε ως συνεργάτης κατά την ανάπτυξη. Η εμπειρία της στο porting σημαίνει ότι δίνει έμφαση στο testing και η Blitworks ενσωμάτωσε αυτό τον τρόπο σκέψης απευθείας στην ανάπτυξη του Spelunky 2 και τον περίπλοκο level generator του.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε τα αντίστοιχα βίντεο
στο σχετικό άρθρο