Το κανάλι του Youtube GameHut βρήκε ένα κρυφό menu για το Sonic 3D Blast, το οποίο γίνεται διαθέσιμο μόνο αν... χτυπήσετε την κασέτα του.
Το Sonic 3D Blast κυκλοφόρησε για PC, Sega Saturn και Sega Genesis το 1996. Χρησιμοποιούσε isometric κάμερα σε ένα 2D περιβάλλον με τρισδιάστατα μοντέλα χαρακτήρων για να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση πως ο τίτλος ήταν τρισδιάστατος. Η κυκλοφορία του συνοδεύτηκε από μέτριες κριτικές κυρίως για την κάμερα η οποία περιόριζε πολύ τον gamer, για τους αργούς ρυθμούς του gameplay και για τις εύκολες κρυμμένες πίστες.
Ο GameHut εξηγεί πως εκείνη την εποχή τα games έπρεπε να περάσουν από μια διαδικασία πιστοποίησης πριν κυκλοφορήσουν σε κάποια πλατφόρμα για να ελεγχθούν για τυχόν bugs και να διασφαλιστεί πως όλα ανταποκρίνονται στις δυνατότητες της πλατφόρμας. Ήταν μια δύσκολη διαδικασία και αν δεν γινόταν σωστά θα καθυστερούσε η κυκλοφορία ενός τίτλου και θα χανόταν πολύτιμος χρόνος. Ο Jon Burt, ιδρυτής της εταιρείας ανάπτυξης του Sonic 3D Blast Traveller's Tales, έκρυβε τα μηνύματα σφάλματος μετατρέποντας ένα glitch ή ένα crash σε κρυφή πίστα. Με αυτό τον τρόπο τα bugs ήταν σαν ένα άλλο κομμάτι του τίτλου και δεν θα υπήρχε πρόβλημα με την διαδικασία πιστοποίησης.
Στο Sonic 3D Blast μπορούσατε να περάσετε σε διαφορετικές πίστες αν δημιουργούσατε ένα glitch κουνώντας την κασέτα του τίτλου ή χτυπώντας την. Το glitch που δημιουργόταν από το χτύπημα άνοιγε την οθόνη στην οποία μπορούσατε να επιλέξετε σε ποιά πίστα θα προχωρούσατε.