Ταινία The Last of Us
Ο Druckmann αποκάλυψε τον λόγο που ακυρώθηκε.
Η ταινία The Last of Us ακυρώθηκε διότι οι παραγωγοί εστίαζαν υπερβολικά πολύ στην έντονη δράση, όπως αποκαλύπτει ο game director Neil Druckmann.
Σε μια
συνέντευξή του
, ο Druckmann δήλωσε τα εξής: “Όταν εργαζόμουν πάνω στην ταινία, το κύριο σκεπτικό της παραγωγής ήταν το ‘πως θα το κάνουμε πιο μεγαλειώδες, πιο έντονο; Πώς θα κάνουμε τα props πιο μεγάλα;’” Ο Druckmann δεν κατονόμασε τους συντελεστές που έκαναν αυτές τις παρατηρήσεις, όμως επεσήμανε ότι αυτή η προσέγγιση οδήγησε τελικά στην ακύρωση της ταινίας.
Ως video game, το The Last of Us είχε αρκετές σκηνές δράσεις και μάχες λόγω του πως ήταν σχεδιασμένο το σύστημα μάχης. Ωστόσο, η ιστορία που αφηγείται το The Last of Us, κάτι που θα ήταν ο πυρήνας της ταινίας, δεν είχε γραφτεί στα πρότυπα δημοφιλών Hollywood-ιανών ταινιών. Ο Druckmann δήλωσε ότι ευτυχώς η τηλεοπτική σειρά του The Last of Us πλησιάζει περισσότερο αυτό που έχει στο μυαλό του.
Ειδικότερα, ο Druckmann δήλωσε τα εξής: “Η προσέγγισή μας στο The Last of Us ήταν ‘ας το κάνουμε σαν μια indie ταινία’. Θέλαμε να το προσεγγίσουμε σαν να ήμασταν μια μικρή ομάδα που γύρναγε μια indie ταινία. Ο τρόπος που γυρίστηκε φανέρωνε ένα μικρό και συμπαγές σύμπαν, που ωστόσο είχε κάτι φιλικό. Αυτός είναι και ο λόγος που πιστεύω ότι με την τηλεοπτική σειρά θα μπορέσουμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά στο να αποτυπώσουμε τα βασικά στοιχεία του παιχνιδιού.”
Ο Druckmann συνέχισε λέγοντας: “Στο παιχνίδι, υπάρχουν συγκεκριμένα mechanics για να υπάρχει πιο ομαλό pacing. Πρέπει να ασχοληθείς με αυτά τα mechanics, χρειάζεσαι αρκετή προπόνηση για να τα εξελίξεις. Αυτά μπορούμε να τα πετάξουμε στα σκουπίδια μιας και τώρα βρισκόμαστε σε διαφορετικό ‘μέσο’ και πλέον μπορούμε να εστιάσουμε στις δυνάμεις του συγκεκριμένου.”