Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

"Εθισμός στο Internet και τα games" λέει η ελληνική τηλεόραση

More
13 Jan 2019 01:21 - 13 Jan 2019 01:22 #222429 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Ο Σφακιανάκης είναι ένας άχρηστος και επικίνδυνος άνθρωπος, όχι μόνο για τις λανθασμένες και γεμάτες τρομολαγνεία απόψεις του, αλλά και για το πως χρησιμοποιεί το αξίωμα του. Ένα τσεκ στην ιστορία με τον κύριο Βήχο τι είχε συμβεί και θα καταλάβετε για τί άτομο μιλάμε. Ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου και χρόνου και μεγάλος ψεύτης, πριν μερικά χρόνια ο Μάνος είχε ξεμπροστιάσει τόσο αυτόν αλλά και τα βοθροκάναλα με το συμβάν που έλεγαν ότι 90-100 παιδιά νοσηλέυονται με εθισμό. Υπάρχουν τα ποστς παραπάνω να τα δείτε. Τρελό γέλιο.

Η τηλεόραση είναι ένας κλάδος που έχει φτάσει στο τέλος του, για πολλούς λόγους. Υπομονή μερικά χρόνια να εξαφανιστεί τόσο αυτή, αλλά και οι γενιές των οπισθοδρομικών.
Last edit: 13 Jan 2019 01:22 by Παναγιώτης Πολυδεύκης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Jul 2019 20:26 - 24 Jul 2019 13:56 #225905 by Μάνος Γρυπάρης
UK Interactive Entertainment: "Να σταματήσουμε να λέμε τα games εθιστικά"



H Jo Twist, επικεφαλής της Οργάνωσης UK Interactive Entertainment, δήλωσε στο συνέδριο Develop: Brighton της Μ. Βρετανίας την περασμένη εβδομάδα, ότι "είναι καιρός να βρούμε έναν καλύτερο τρόπο να περιγράψουμε τα games τα οποία παίζουμε και τα οποία κάποιοι αποκαλούν εθιστικά".

Κάποτε όταν λέγαμε ένα παιχνίδι "εθιστικό" θεωρούνταν κοπλιμέντο. Στις μέρες μας, όταν δεχόμαστε βομβαρδισμό κατά των games από τα ΜΜΕ, τα οποία χάνουν έδαφος, όταν υπάρχουν 2 δισεκατομμύρια gamers στον πλανήτη και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας βαφτίζει τα games "εθιστικά" στην ίδια μοίρα με το αλκοόλ, τα ναρκωτικά και τον τζόγο, τότε οι ορολογίες ίσως πρέπει να αλλάζουν. Η Jo Twist της UKIE δήλωσε χαρακτηριστικά: "Επειδή προσέχω τις εκφράσεις του λόγου, ενοχλούμαι όταν διαβάζω σε gaming reviews ότι ένα παιχνίδι είναι "εθιστικό" την στιγμή που ο συντάκτης εννοεί "έχει σχεδιαστεί σωστά, είναι ένα καλό παιχνίδι και πρέπει να το παίξετε". Δεν είναι εθιστικό. Πρέπει να προσέχουμε την γλώσσα μας όταν μιλάμε κι αυτό γίνεται δημόσια, όταν πολιτικοί, ΜΜΕ, άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν τα games, το ακούνε και πιστεύουν άλλα, ενώ θα μπορούσαμε να τους πούμε ότι είναι καλό παιχνίδι και σωστά σχεδιασμένο".

Η διευθύνουσα σύμβουλος του Οργανισμού ψυχαγωγίας της Μ. Βρετανίας πιστεύει ότι η λέξη εθισμός έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια, ειδικά από την στιγμή που στις αρχές του 2019 ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει αναγνωρίσει μια "Gaming Διαταραχή" ως "κυριολεκτικό εθισμό" . Παράλληλα, κάποιες κυβερνήσεις ανά τον κόσμο έχουν αρχίσει να γίνονται πιο επιθετικές για τους κανονισμούς των games και οι ανησυχίες ξεκινούν από τον φόβο του τζόγου σε νεαρές ηλικίες (σ.σ. που ξεκινούν από τα loot boxes), ενώ υπάρχουν σαφείς συνδέσεις με την εθιστική συμπεριφορά. Μία έρευνα του 2018 για τα loot boxes από την Επιτροπή τζόγου της Ολλανδίας για παράδειγμα, παρατήρησε "μεσαίο έως υψηλό ρίσκο εθισμού στον τζόγο όταν οι νέοι εκτίθενται στα loot boxes", ενώ ο Γερουσιαστής της Αμερικής Josh Hawley, ο οποίος δεν επιθυμεί τις πρακτικές του pay-to-win και των loot boxes σε games για παιδιά, δήλωσε φέτος ότι "Τα social media και τα games βασίζονται στον εθισμό των χρηστών".

Η Jo Twist κατέληξε επίσης στο συμπέρασμα ότι τα games πάσχουν από "προκατάληψη σχετικά με την κουλτούρα τους επειδή είναι νέα σε σχέση με άλλες τέχνες, ενώ οι όροι gamer και gaming -οι οποίοι δεν της αρέσουν- συνδέονται σε mainstream επίπεδο με τα games του τζόγου και όχι με τα video games, άρα ότι θα πρέπει "να μην απαντάμε απλά σε διάφορα αφηγήματα κατά της βιομηχανίας αλλά να τα διαμορφώνουμε όπως πρέπει. Να λέμε στον κόσμο ότι έχει κουλτούρα προκατάληψης. Αυτό δεν έχει να κάνει απαραίτητα με την γενιά μας, αλλά ίσως εξελιχθεί. Κάποιοι άνθρωποι θα πρέπει να καταλάβουν ότι έτσι δουλεύει ο κόσμος. Έχει να κάνει με το πως οι άνθρωποι θέλουν να διασκεδάζουν, όπως το να βλέπουν αντίστοιχα Netflix στην τηλεόρασή τους. Είναι απλά ένα μέρος της τωρινής κουλτούρας μας".

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 24 Jul 2019 13:56 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Sep 2019 20:00 #226901 by Giorgos Tsolaridis
Νεαρός έπαθε εγκεφαλικό παίζοντας PUBG
Νοσηλεύτηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο και επανήλθε.


Ο νεαρός δεν διατρέχει κίνδυνο όμως οι ειδικοί μας εφιστούν την προσοχή.

Όλοι μας λατρεύουμε τα games και ξοδεύουμε αρκετές ώρες παρέα με αυτά, άλλωστε μπορούν να προσφέρουν συγκινήσεις, διασκέδαση αλλά και μια διέξοδο από την καθημερινή μας ρουτίνα. Ωστόσο είναι πολύ σημαντικό να διατηρούμε ένα μέτρο, προκειμένου το σώμα και το μυαλό μας να μπορούν να ξεκουράζονται επαρκώς.

Κατά καιρούς έχουμε ακούσει ιστορίες για gamers που είχαν επιληπτικές κρίσεις ή άλλα προβλήματα επειδή έπαιζαν πολλές ώρες συνεχόμενα. Σε αυτές προστέθηκε ένας 19χρονος από την Ινδία, ο οποίος έπαθε εγκεφαλικό ενώ έπαιζε PUBG. Ο νεαρός νοσηλεύτηκε στο πλησιέστερο νοσοκομείο αφότου έχασε την κινητικότητα στη δεξιά του πλευρά, ενώ παράλληλα δημιουργήθηκαν θρόμβοι στο αίμα του λόγω των συνεχόμενων ωρών που έπαιζε PUBG.

Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, ο νεαρός είχε χάσει 3-4 κιλά μέσα σε έναν μήνα επειδή δεν κινούνταν επαρκώς και έτρωγε ανθυγιεινά, ενώ παράλληλα προειδοποιούν ότι οι gamers που παίζουν τουλάχιστον 8-10 συνεχόμενα χωρίς διάλλειμα διατρέχουν σοβαρό κίνδυνο.

Μπορεί ο νέος να έχει επανέλθει έκτοτε, όμως το συμβάν παραμένει ανησυχητικό μιας και ο αριθμός αντίστοιχων ειδήσεων ολοένα και αυξάνεται. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το πρόβλημα δεν είναι κάτι που συμβαίνει αποκλειστικά με το PUBG το συγκεκριμένο αποτελεί ένα παράδειγμα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Oct 2019 09:37 #227985 by Giorgos Tsolaridis
Oxford Internet Institute: "Ο όρος gaming διαταραχή του Οργανισμού Υγείας είναι υπερβολή"
Δημοσιεύθηκαν πορίσματα έρευνας.


Το 2018, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ανακοίνωσε στο βιβλίο του ανάμεσα στις νέες ασθένειες τον όρο "gaming διαταραχή", λέγοντας ότι εντοπίζεται όταν πρώτον κάποιος δίνει προτεραιότητα στο gaming έναντι άλλων ασχολιών και δεύτερον όταν συνεχίζει να παίζει ακόμα κι όταν έχει αρνητικές συνέπειες. Μάλιστα στη Μ. Βρετανία δημιουργήθηκε και το πρώτο ψυχολογικό τεστ που αφορά την gaming διαταραχή.

Το Ινστιντούτο Ψυχολόγων της Αμερικής είχε δηλώσει πριν από τα παραπάνω γεγονότα, ότι τα games δεν αποτελούν εθισμό. Ο ESA έκανε την αρχή και αντέδρασε πρώτος στην πρωτοφανή απόφαση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, ωστόσο, πλέον την συνέχεια κάνει το Oxford Internet Institute, το οποίο πραγματοποίησε έρευνα. Μετά το πέρας της έρευνας, ο Δρ. Andrew Przybylski δήλωσε: "Τα ευρήματά μας απέδειξαν ότι δεν υπάρχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο που να δείχνει κάποια άρρωστη σχέση των λογαριασμών gaming σε σχέση με τα συναισθήματα που προκαλούνται και τα προβλήματα συμπεριφοράς. Αντίθετα, οι διακυμάνσεις μιας εμπειρίας του να παίζεις games είναι πολύ πιο πιθανό να συνδέονται με τις βασικές ψυχολογικές ανάγκες των εφήβων σε θέμα ανταγωνισμού, αυτονομίας και κοινωνικής ένταξης και το αν είναι ικανοποιημένοι σε αυτούς τους τομείς ή αντιμετωπίζον ευρύτερα λειτουργικά ζητήματα.

Το πόρισμα κατέληξε: "Δίνοντας φως στα ευρήματα της έρευνας, δεν πιστεύουμε ότι υπάρχουν επαρκή αποδεικτικά στοιχεία για να μας κάνουν να σκεφτούμε ότι είναι σωστός ο όρος gaming διαταραχή (σ.σ. του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας). Όσοι έφηβοι αντιμετωπίζουν προβλήματα ένταξης μπορεί να παίζουν πολλά games, αλλά τα games δεν αποτελούν την ρίζα του προβλήματος. Το αντίτυπο των games στο συναισθηματικό κομμάτι είναι σχετικά μικρό. H κατανόηση της συναισθηματικής και ψυχικής κατάστασης των ανθρώπων απαιτεί ευρύτερο πλαίσιο."

Τόσο ο Δρ. Przybylski, όσο και η συνάδελφός του, Dr. Netta Weinstein, μέτρησαν τον αντίκτυπο του να μην μπορεί να παίξει κάποιος games, στην ψυχοκοινωνική λειτουργία του. Τα αποτελέσματα ήταν απροσδιόριστα. Το να μην μπορεί να παίξει κάποιος games προκαλεί εκνευρισμό, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό, σε σύγκριση με τον ρόλο που έχουν οι βασικές ψυχολογικές ανάγκες, όπως:
- Ανταγωνισμός: Το να αισθάνεσαι αποτελεσματικός ως προς την δράη σου στον κόσμο και να πετυχαίνεις επιθυμητά αποτελέσματα.
- Αυτονομία: Το να βιώνεις την αίσθηση επιλογής και την ψυχολογική ελευθερία.
- Σχέση: Το να αισθάνεσαι κοντά και να δένεσαι συναισθηματικά με άλλους ανθρώπους.

Η έρευνα αποδεικνύει ότι υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή από την επιθυμία μας να παίξουμε games. Οι ερευνητές καταλήγουν στο ότι είναι ανεύθυνο να υποθέτει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ότι το gaming είναι η μόνη αιτία ικανοποίησης ή εκνευρισμού που μπορεί να νιώσουμε. Η Dr Netta Weinstein δήλωσε από την μεριά της: "Καλούμε τους ειδικούς σε θέματα υγείας να εξετάσουν πιο προσεκτικά τους υποκείμενους παράγοντες, όπως η ψυχολογική ικανοποίηση κάθε ατόμου και οι καθημερινοί εκνευρισμοί στο περιβάλλον του, ώστε να κατανοήσουν γιατί μια μειοψηφία παικτών μπορεί να ασχολείται με το gaming έχοντας εμμονή".

Οι πηγές της έρευνας είναι οι παρακάτω:
- Διαταραχή του gaming στο Internet: Έρευνα της κλινικής συσχέτισης του συγκεκριμένου φαινομένου.
- Μία αβάσιμη επιστημονική θεωρία για την gaming διαταραχή: Ας δούμε την αιτία που την προκαλεί.
- Μια υποψήφια μελέτη της δυναμικής κινήτρων και υγείας της Διαδικτυακής Gaming διαταραχής.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Nov 2019 23:34 - 03 May 2020 08:43 #228280 by Μάνος Γρυπάρης
Νέο ψευτορεπορτάζ, αυτή τη φορά από το Open TV! Εθισμός στο Internet!
Ο Μάνος λέει πάσχει από εθισμό. Εγώ είμαι αυτός, με βρήκανε!

2 ρεπορτάζ για εθισμένους gamers την ίδια μέρα το Open. Έδωσαν πόνο.




Επίσης, για να μην νομίζετε ότι το ξέχασα, στις αρχές της χρονιάς και ο ΑΝΤ1 είχε ένα ρεπορτάζ, το οποίο παρουσίαζε τα games και το Fortnite λες και ήταν ναρκωτικά.


Και η προπαγάνδα συνεχίζεται.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 03 May 2020 08:43 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Nov 2019 14:36 #228295 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Επιδημία λέει χαχα Α ρε φίλε...ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΣ τα Ελληνικά ΜΜΕ.
The following user(s) said Thank You: Blood Prince

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Nov 2019 14:10 #228300 by A
Λένε εθισμός στο ίντερνετ και στα βιντεοπαιχνίδια γιατί ξεμένουν από πελάτες.... υπάρχουν πολλοί"εθισμένοι" που έχουν ανοιχτή την τηλεόραση έτσι για να την έχουν....

"Well, we're not here to sell cookies"
Marcus Fenix, Gears of War.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Nov 2019 18:09 #228304 by Astro
Ελληνική TV ρε φίλε, είδαν ότι χάνουν "πελάτες" και βγάζουν νύχια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Apr 2020 14:27 #232994 by Giorgos Tsolaridis
Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: "Τα games είναι καλά για την περίοδο του κορωνοϊού"
Από την "gaming διαταραχή" σε μια τεράστια "κωλοτούμπα"!


Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας είχε ισχυριστεί το 2019 ότι "Υπάρχει όρος gaming διαταραχή, κάτι που αποτελεί ασθένεια", παρότι το Αμερικανικό Ψυχολογικό Ινστιντούτο είχε ισχυριστεί το αντίθετο. Ότι δηλαδή δεν υπάρχει εθισμός στα games.

Τώρα ξαφνικά ο ΠΟΥ αποφάσισε να αλλάξει ατζέντα, καθώς μας λέει ότι "Τα video games μπορούν να είναι ένα υγιές κοινωνικό χόμπι κατά την διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού".

Οι gaming εταιρείες προσκαλούν τα community τους να μείνουν σπίτι και να παίξουν games, κάτι απόλυτα φυσιολογικό αφού διαφημίζουν τα προϊόντα τους. Μάλιστα τις τελευταίες ημέρες παίζει και το hashtag #PlayApartTogether. Το παράδοξο είναι ότι από εκεί που το gaming αποτελούσε "διαταραχή", ξαφνικά ο ΠΟΥ υποστηρίζει την παραπάνω καμπάνια κι αρχίζει να λέει ότι το gaming είναι η ιδανική ενασχόληση! O Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ανακοίνωσε μάλιστα μέσω του εκπροσώπου του, Ray Chambers, ότι επιθυμεί "Εκατομμύρια άτομα να ασχοληθούν με τα games κι έτσι να μην εξαπλωθεί ο COVID-19" (ασχολούνται ήδη 2 δις στον πλανήτη αλλά τέλος πάντων), ενώ πρόσθεσε "Ότι είμαστε σε μια κρίσιμη καμπή του να δούμε τα αποτελέσματα αυτής της πανδημίας. Οι εταιρείες της gaming βιομηχανίας έχουν παγκόσμιο κοινό, οπότε στηρίζουμε το #PlayApartTogether. Το να κρατάμε απόσταση θα βοηθήσει να ισοσκελίσουμε την καμπύλη διάδωσης του ιού και να σώσουμε ζωές".

Κατά τα άλλα, ο οδηγός του παγκόσμιου οργανισμού υγείας, θα συμπεριλάβει το gaming στις "διαταραχές" στον παγκόσμιο οδηγό υγείας, από τον Ιανουάριο του 2022, θεωρώντας το ότι έχει "εθισμό", σαν να είναι...αλκοόλ. Για την είδηση μας ενημέρωσε ο αναγνώστης Astro, ο οποίος παρέθεσε και την παραπάνω εικόνα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 May 2020 16:29 - 03 May 2020 08:42 #233614 by Μάνος Γρυπάρης
Με αφορμή την καραντίνα του κορωνοϊού όπου όλος ο κόσμος παίζει games και μπαίνει στο Internet, ετοιμάζω βίντεο για τον δήθεν εθισμό.
Θα συγκεντρώσω τα βίντεο από αυτό το forum topic συν μερικά ακόμη ρεπορτάζ - σκουπίδια .

ΕΤ3: 2/10/2018
Ρεπορτάζ για "εθισμό" όταν οι gamers λένε ότι παίζουν 1-2 ώρες τις καθημερινές, το πολύ 5 τα ΣΚ!


OneTV: 8/8/2019
Fortnite: Το παιχνίδι «εθισμός» που έγινε παγκόσμια μάστιγα


15/10/2019 - Χαμόγελο του Παιδιού - Γραμμή SOS
"Πώς να προστατέψετε τα παιδιά σας από τον εθισμό σε ηλεκτρονικά παιχνίδια"
"Εκατομμύρια παιδιά έχουν εθιστεί"


Εθισμός στα ψηφιακά παιχνίδια και τα video games, 2/2/2020

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 03 May 2020 08:42 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.