Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Tekken 8

More
31 Jan 2024 11:34 - 31 Jan 2024 13:21 #274857 by Σωτήρης Τσόπουλος
Διαβάστε το review Το Tekken 8 είναι η μια νέα προσθήκη στην δημοφιλή σειρά Fighting και έρχεται επτά χρόνια μετά το προηγούμενο της σειράς το Tekken7. Έχει ένα story mode το οποίο διαρκεί συνολικά τρείς ώρες και προσφέρεται ως ενός τύπου tutorial για να μπορέσετε να μάθετε τα κουμπιά και τα βασικά combos. Έχει πληθώρα από online αλλά και από offline modes που θα σας κρατήσουν απασχολημένους αρκετές ώρες. Το σύστημα μάχης είναι σε ένα γενικά γρήγορο ρυθμό και σίγουρα θα σας πάρει λίγη ώρα μέχρι να το συνηθήσετε αλλά σίγουρα μετά από λίγο θα σας φαίνεται εύκολο. Συμπερασματικά σίγουρα είναι από τα καλύτερα Fighting παιχνίδια εκεί έξω και με τα καλύτερα συστήματα μάχης με τον φρενήρη ρυθμό που έχει.
Last edit: 31 Jan 2024 13:21 by Σωτήρης Τσόπουλος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Jan 2024 13:19 #274858 by Σωτήρης Τσόπουλος
Το Tekken 8 είναι η νέα προσθήκη στην δημοφιλή Fighting σειρά όπου περιμέναμε 7 χρόνια για να δούμε νέο παιχνίδι. Τα offline modes του είναι πολλά και ενδιαφέροντα και υπόσχονται πολλές ώρες παιχνιδιού και ενασχόλησης, το βασικότερο αυτών των modes είναι το story mode που ουσιαστικά είναι και ένα βασικό tutorial για να μάθετε τις βασικές κινήσεις και combo. Ένα επίσης σημαντικό mode είναι το arcade quest που σας επιτρέπει να φτιάξετε το δικό σας avatar και να πολεμήσετε με διάφορους παίκτες από τον κόσμο. Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο και ουσιαστικά αποτελούν ένα showcase για την Unreal Engine 5. Συμπερασματικά το Tekken 8 μπορεί να έχει κάποια μικρά ψεγάδια αλλά αποτελεί ίσως το καλύτερο Fighting που βγήκε φέτος σε σύγκριση με το Mortal Kombat 1 και το Street Fighter 6.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Feb 2024 09:52 #275095 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Tekken 8
Ο Vin Diesel παραλίγο να παίξει το Tekken 6 πριν κυκλοφορήσει




Η Bandai Namco δεν κατάφερε να του το παρέχει επειδή ακόμα δεν έτρεχε σε κονσόλες.

Ο Vin Diesel παραλίγο να παίξει το Tekken 6 πριν κυκλοφορήσει, αλλά η Bandai Namco δεν κατάφερε να του το παρέχει λόγω του μεγέθους του development kit και αρκετών πληροφοριών που έπρεπε να παραμείνουν απόρρητες.

Ο developer της σειράς Tekken, Katsuhiro Harada, απαντώντας σε ερωτήσεις των fans για πιθανούς guest χαρακτήρες, όπως ο Vin Diesel, στο Tekken 7, δήλωσε: "Ήταν αρκετό καιρό πριν, τότε που αναπτύσσαμε το Tekken 6 και ο manager του ήρθε σε επαφή με την Namco. Είχε επισκεφτεί την Ιαπωνία και ήθελε να παίξει το πιο πρόσφατο Tekken. Αλλά εκείνη την περίοδο το παιχνίδι έτρεχε μόνο σε ένα τεράστιo μηχάνημα για development, οπότε δεν μπορούσαμε να το πάμε στο ξενοδοχείο που έμενε και επιπλέον υπήρχαν πάρα πολλές απόρρητες πληροφορίες."


It was quite a long time ago...while we were developing TEKKEN 6, his manager contacted NAMCO. He was just visiting Japan and wanted to play the latest TEKKEN.
However, at the time, it was still only running on an incredibly huge development machine, so we couldn't bring it to… t.co/8vtGhOS1Mw

— Katsuhiro Harada (@Harada_TEKKEN) February 18, 2024

Ο Harada δήλωσε ότι ο Diesel δεν στεναχωρήθηκε ιδιαίτερα: Το είπα στον manager του και το άφησε ευχαριστώντας με που το προσπάθησα. Ο λόγος που ο ηθοποιός βρισκόταν στην Ιαπωνία εκείνη την εποχή δεν αποκαλύφθηκε, αλλά είναι πολύ πιθανό για να γυρίσει την σκηνή του στην ταινία The Fast and the Furious: Tokyo Drift η οποία κυκλοφόρησε το 2006. Το Tekken 6 κυκλοφόρησε ένα χρόνο μετά το 2007.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Mar 2024 09:47 #275401 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Tekken 8
Στο Tekken 8 "cheaters" φτιάχνουν χαρακτήρες με τεράστια εξογκώματα




Οι αντίπαλοί τους δεν μπορούν να δουν καλά στη μάχη.

Στο Tekken 8 "cheaters" φτιάχνουν χαρακτήρες με τεράστια εξογκώματα, όπως καπέλα, με αποτέλεσμα οι αντίπαλοί τους να μην μπορούν να βλέπουν τις κινήσεις τους και αντιδρούν εγκαίρως.

Για παράδειγμα στο παρακάτω βίντεο ένας παίκτης έχει επιλέξει τον Yoshimitsu και του έχει φορέσει ένα τεράστιο καπέλο, το οποίο κρύβει ολόκληρο το μοντέλο του χαρακτήρα, αλλά κάνει κανονικά όλες τις κινήσεις του.


WHAT THE ACTUAL FUCK ???? WHAT THE ACTUAL FUCK ???
Are you people actually doing something ? @Harada_TEKKEN #T8_report pic.twitter.com/9DnQURdTAm

— SandManAdrian (@ManOfSands) March 13, 2024

Στο παρακάτω βίντεο ένας παίκτης έχει καλύψει την Alyssa του ένα τεράστιο μεταλλικό κουτί.


@Harada_TEKKEN #t8_report this guy is abusing costumes pic.twitter.com/MXAube9daE

— Cyni_mgs (@Cyborg_ninja__) March 10, 2024

Ο director του Tekken 8, Katsuhiro Harada δήλωσε ότι "αυτά είναι απλά cheats και θα τους ρίξουμε bans". Ένας επίσημος λογαριασμός του Tekken δήλωσε: "Έχουμε αναστείλει την λειτουργία λογαριασμών που συμμετείχαν σε παράνομες δραστηριότητες με τις τιμωρίες να είναι από προσωρινά bans μέχρι μόνιμα για: σκόπιμες αποσυνδέσεις, cheating, χρήση ανεπίσημων mods και ανάρμοστες εμφανίσεις των χαρακτήρων ή ανάρμοστα ονόματα."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 May 2024 09:24 #275785 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Tekken 8
Tekken 8: Ένα bot που χρησιμοποιεί τον Eddy Gordo κερδίζει πολύ εύκολα τους παίκτες




Κάνει την ίδια κίνηση, είναι προγραμματισμένο με γλώσσα Python!

Το community του Tekken 8 εκπλήσσεται, καθώς βλέπει ένα bot να «σκαρφαλώνει» τα leaderboards . Το bot δεν χρησιμοποιεί απλώς combos ή fighting-game skills. Στην πραγματικότητα το bot κάνει συνεχόμενο button-mashing για να κάνει μια απλή κίνηση συνεχόμενα, με λίγο κώδικα, και οι παίκτες που παίζουν εναντίον του δεν ξέρουν τι να κάνουν.

Στις 27 Απριλίου, ο kjempe_humor (χρήστης στο reddit) έφτιαξε ένα bot που χρησιμοποιεί τον Eddy Gordo, ο οποίος προστέθηκε πρόσφατα στο Tekken 8 νωρίτερα αυτόν τον μήνα. Με 21 γραμμές από κώδικα Python, ο Eddy του kjempe_humor έχει φτάσει πολύ ψηλά στο Ranked ladder, ένα leaderboard όπου οι παίκτες γίνονται πολύ sweaty. Ο Eddy του kjempe_humor προγραμματίστηκε για να κάνει spam μία κίνηση μόνο, την αριστερή κλωτσιά. Με ένα κανάλι στο Twitch συνδεδεμένο με το bot, με όνομα Jimmashima, ο Eddy του kjempe_humor έχει φτιάξει ένα όνομα για εκείνο, ενώ το community το αποκαλεί 3ddy. Το bot έχει ήδη φτάσει στον τίτλο του «Vanquisher» (το 13o rank από τα 30 του Tekken 8 στο σύνολο).


Someone made a bot that plays Eddy and only presses 3. It’s currently Vanquisher rank #TEKKEN8
t.co/f7dkdgomkG pic.twitter.com/wMREsHUX4w

— Moonsault Slayer (@VolSkimmer) April 27, 2024

Δείτε το stream του kjempe_humor στο Twitch.

Στα comments της ανάρτησης του kjempe_humor στο Reddit, ο kjempe_humor εξήγησε πως έφτιαξε το bot. Η Python, ενώ είναι γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιείται συχνά για να κάνει αυτόματα κάποιες δουλειές ή για να αναλύσει δεδομένα, είναι επίσης η «σπονδυλική στήλη» του bot, διότι δεν το συντηρεί κανείς, ούτε το ελέγχει. Ο kjempe_humor είναι και αυτός έκπληκτος με την απόδοση αυτού του bot.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jul 2024 09:31 #276588 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Tekken 8
Ο director του Tekken 8 λέει ότι οι χαρακτήρες είναι "σαν τα παιδιά του"




Harada: "Σταματήστε να με ρωτάτε για τον αγαπημένο σας γιατί θα σας χρεώνω δίδακτρα!"

Αυτό που ξεκίνησε ως ένα αστείο retweet, όταν ο director του Tekken, ο Katsuhiro Harada είπε σε έναν fan να αγοράσει 50 αντίτυπα του Tekken 8 αν ήθελε να προστεθεί η Anna Williams στο Fighting game, τελείωσε με μια μακρά διαφωνία, μια αυστηρή ομιλία και μερικές επιχειρηματικές συμβουλές.

Μία fan, αφού έκανε share ένα βίντεο της Anna William, ρώτησε τον Harada γιατί τη μισούσε τόσο πολύ λέγοντας: «Πάντα την κάνεις να χάνει από τη Nina και αντιμετωπίζεται ως κατώτερη από αυτήν, παρόλο που είναι σαφώς αγαπητή και δημοφιλής». Και σε αυτό ο Harada απάντησε με μια μακροσκελή εξήγηση που μπορεί να συνοψιστεί στο εξής: Δεν έχει κάποιον αγαπημένο fighter.


hi harada san, why do you hate anna so much? you always make her lose to nina and she’s treated as inferior to her and even though she’s clearly loved and popular it’s like pulling teeth to get her. there’s no way she’s less popular than zafina and the bears yet they made it in??

— Layla Martin (@matrixminogue) July 3, 2024

Ο Harada απάντησε: «Δεν θυμάμαι πόσες φορές έχω γράψει εδώ από τότε που ξεκίνησα το Twitter, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μισώ ορισμένους χαρακτήρες. Αν μου φαίνεται να τους συμπαθώ ή να τους αντιπαθώ, αυτό είναι απλώς η παρεξήγηση σας, επειδή είναι όλοι σαν τα παιδιά μου». Συνεχίζει λέγοντας ότι αυτές οι αντιλήψεις πιθανότατα επηρεάζονται από τις προτιμήσεις των ίδιων των παικτών και «διαστρεβλώνονται από τις υποθέσεις σας. Επιπλέον, θα το ξαναπώ: Η αγάπη σου για τους χαρακτήρες διαστρεβλώνει τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα και είναι τόσο παράλογο που σκέφτεσαι μονομερώς αρνητικά την άποψή μου εξαιτίας αυτού».


Disturbed? With all due respect Harada I think it makes sense from a business standpoint to stop introducing NEW characters on each release avoid this conundrum you bring upon yourself. What's wrong with just improving characters story line on each release & introducing new moves

— TechGuyChris (@techguychris) July 3, 2024

Αλλά δεν τελείωσε εκεί. Αποδεικνύεται ότι ο Harada στην πραγματικότητα "έδινε μια μάχη σε δύο μέτωπα", καθώς κάποιος άλλος διαφώνησε με ένα διαφορετικό μέρος του tweet του ότι ο Harada δεν είχε αγαπημένο fighter. Αυτή τη φορά το θέμα φάνηκε να ήταν η προσθήκη νέων χαρακτήρων σε κάθε release, καθώς προφανώς δεν είχε νόημα από «επιχειρηματική άποψη». Ο Harada απάντησε: "Τι συμβαίνει; Τι; Χρειάζεσαι να σας το εξηγήσω αυτό από κάθε οπτική γωνία τώρα; Στη συνέχεια, από εδώ και στο εξής, θα σας χρεώσω δίδακτρα για διαλέξεις σχετικά με το «τι είναι τα video games», «τι είναι η ανάπτυξη των video games», «τι είναι η αγορά των video games», «τι είναι επιχείρηση των video games» και ούτω καθεξής. Επίσης, πριν μιλήσουμε για την επιχειρηματική σας προοπτική, πείτε μου το ιστορικό της επιχείρησής σας".


What's wrong?
What.
Do you need me to explain that to you from every perspective now? Then from here on out, I'm going to charge you tuition for lectures on "what video games are," "what game development is," "what the game market is," "what the game business is," and so on.… t.co/zxIBo5Jbft

— Katsuhiro Harada (@Harada_TEKKEN) July 3, 2024

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Oct 2024 07:40 #277796 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Tekken 8
Ο director του Tekken ζήτησε από τα KFC να συμπεριλάβει τον Colonel Sanders στο ρόστερ του




Η γνωστή αλυσίδα αρνήθηκε.

Ο director του Tekken, Katsuhiro Harada, προσπάθησε να συμπεριλάβει την μασκότ του KFC στο ρόστερ του Tekken.

Παρά τις καλύτερες προσπάθειές του, ωστόσο, ο Harada δεν έχει καταφέρει να πείσει τα KFC να δώσουν το πράσινο φως για να συμπεριλάβει τον Sanders ως μαχητή ή να φτιάξει ένα stage εμπνευσμένο από τα Waffle House. Σε μια συνέντευξη του ο Harada είπε: "Πριν από πολύ καιρό, ήθελα να βάλω τον Colonel Sanders από τα Kentucky Fried Chicken να παλέψει. Έτσι, ζήτησα να χρησιμοποιήσω τον Colonel Sanders και πήγα στα κεντρικά γραφεία στην Ιαπωνία."

Ο Harada συνέχισε αναφέροντας  ότι η πρότασή του απορρίφθηκε επειδή θα έδινε "κακή εντύπωση". Για λίγο καιρό, ο Harada απλώς κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα KFC δεν ήθελαν να μοιραστούν τη θρυλική μασκότ τους με κανένα video game, αλλά δεδομένου ότι ο Colonel Sanders εμφανίστηκε αργότερα σε ένα dating simulator, η ομάδα πλέον υποθέτει ότι ήταν η μαχητική φύση που τους ενοχλούσε, όχι τα games αυτά καθαυτά.

Ο Michael Murray, video game designer,  αναφέρει: “Ο Harada πήγε στα Kentucky Fried Chicken και προσπάθησε να πάρει τον Colonel Sanders. Δεν ήταν ιδιαίτερα ανοιχτοί στην ιδέα. Ο Colonel Sanders εμφανίστηκε σε games μετά από αυτό. Οπότε, ίσως απλώς να τους ενοχλούσε το γεγονός ότι έπρεπε να παλεύει με κάποιον. Αλλά αυτό δείχνει πόσο δύσκολες είναι αυτού του τύπου οι συζητήσεις."

Σε περίπτωση που το χάσατε ο Heihachi Mishima, αναμένεται να επιστρέψει στο Tekken 8 στις 4 Οκτωβρίου μαζί με το story expansion The Dark Awakens.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Oct 2024 22:10 #277817 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Tekken 8
Harada: "Κρίμα που το Tekken είναι το μόνο 3D Fighting"




Δήλωση για τα 30 χρόνια.

Ο director του Tekken, Katsuhiro Harada και ο video game designer Michael Murray προέβησαν σε δηλώσεις σχετικά με την 30η επέτειο του Tekken.

Σε ερώτηση για το πως αισθάνεται για τα 30 πλέον χρόνια του Tekken ο Harada απάντησε: "Όταν ήμουν νεότερος, δεν σκεφτόμουν πραγματικά ότι το video game θα είχε τόσο μεγάλη διάρκεια ζωής, όσο και αν έβλεπα στο μέλλον εκείνη την εποχή (που ήταν μόνο για περίπου 10 χρόνια). Προσπαθούσα απλώς να προλάβω τους ανταγωνιστές στα Fighting games εκείνη την εποχή. Ένα από τα πράγματα που μετανιώνω είναι ότι ήμουν τόσο επικεντρωμένος στο να τους προλάβω, και έβαζα τα πάντα σε κάθε συνέχεια, ώστε πολλά από τα στοιχεία της ιστορίας και της αφήγησης σκεφτόμουν επί τόπου για κάθε συγκεκριμένη έκδοση. Μακάρι να είχα δώσει περισσότερη προσοχή στο υπόβαθρο του σεναρίου, αν ήξερα ότι θα κρατούσε για 30 χρόνια."

Συνέχισε αναφορικά με τα στοιχεία που έκαναν το Tekken να αντέξει στον χρόνο λέγοντας: "Είναι κάπως λυπηρό που είμαστε το μόνο 3D Fighting , γιατί το 3D και το 2D είναι τόσο δραστικά διαφορετικά. Στο παρελθόν, υπήρχαν περισσότερα games, αλλά με τον καιρό λησμονήθηκαν. Με τα 2D Fighting, καμιά φορά βλέπεις ανεξάρτητους developers να τα φτιάχνουν, αλλά αυτό δεν συμβαίνει με τα 3D games. Οπότε ναι, όταν κοιτάς γύρω, είναι μόνο το Tekken."

Ο Murray πρόσθεσε ότι υπάρχουν τρεις πυλώνες που καθορίζουν την επιτυχία του Tekken: η δημιουργική πλευρά που γίνεται από την ομάδα ανάπτυξης, το μάρκετινγκ και το community. Επιπλέον ανέφερε: "Τυχαίνει με το Tekken να ασχολούμαστε και οι δύο με αυτό τα τελευταία 20 χρόνια. Αυτό είναι αρκετά μοναδικό σε σύγκριση με άλλες εταιρείες, γιατί είμαστε μέρος της ομάδας ανάπτυξης. Δεν είναι σαν να έρχεται κάποιος από το τμήμα μάρκετινγκ και να λέει 'αυτό πρέπει να κάνουμε γιατί είναι cool'. Μπορούμε να επιστρέψουμε και να πούμε ότι πήγαμε σε ένα τουρνουά στο εξωτερικό και είδαμε μια αλλαγή, ίσως τα arcades δεν είναι τόσο δημοφιλή όσο παλιά, ίσως οι προσδοκίες έχουν αλλάξει και οι παίκτες θέλουν περισσότερο περιεχόμενο στις κονσόλες ή κάποιες διαδικτυακές λειτουργίες που το community θέλει έντονα. Αυτά είναι πράγματα που είδαμε από πρώτο χέρι και μπορούσαμε να τα προσαρμόσουμε γρήγορα και να τα μεταφέρουμε στην ομάδα ανάπτυξης."

Σε ερώτηση για το αν νοσταλγούν τα games της εποχής εκείνης και το πόσο εύκολο ήταν να φτιαχτούν, ο Harada απάντησε: "Μας λείπουν εκείνες οι μέρες πάρα πολύ, για διάφορους λόγους. Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους είναι ότι τα games,είναι τόσο ακριβά.. Στο παρελθόν, ήταν πιο εύκολο να έχεις μια ιδέα και να την υλοποιήσεις γρήγορα στο video game. Τώρα, μέχρι να φτάσει κάτι στο κοινό, το έχουμε αναπτύξει για έναν χρόνο μετά την αρχική σκέψη. Στο παρελθόν, όλοι έπαιζαν στο ίδιο περιβάλλον, είτε ήταν arcade machine είτε κονσόλα χωρίς σύνδεση στο internet. Τώρα, υπάρχουν τόσες πολλές ευκαιρίες να παίξεις σε PC ή άλλες κονσόλες online. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος παίζει σε PC, όλα είναι διαφορετικά λόγω των εξαρτημάτων ή των ρυθμίσεων δικτύου μεταξύ παικτών από διαφορετικές χώρες. Έτσι, είναι τόσο δύσκολο να επιλύσεις προβλήματα όταν κάποιος αντιμετωπίζει δυσκολίες με το video game σε σχέση με το παρελθόν."

Σε ερώτηση για το μέλλον του Tekken τις επόμενες δεκαετίες ο Harada απάντησε: "Είναι πραγματικά δύσκολο να πω. Εγώ και ο Murray μπορεί να έχουμε μόνο ένα ακόμα Tekken, λόγω ηλικίας και του πώς εξελίσσονται τα πράγματα στην Ιαπωνία. 20-30 χρόνια είναι πολύς καιρός, οπότε μπορεί να υπάρχει μια άλλη ομάδα. Αυτός είναι ο τρόπος που δουλεύουν οι εταιρείες, σωστά; Είναι κάπως μοναδικό με την ομάδα του Tekken, γιατί ακόμα και αν φύγουμε εμείς οι δύο, υπάρχουν και άλλα άτομα στην ομάδα, όλοι στην ίδια περίπου ηλικία. Είναι μοναδικό ότι όλοι στην ομάδα είναι εκεί για τουλάχιστον 20 χρόνια. Οπότε, μπορεί να μετατραπεί σε ένα πολύ διαφορετικό video game μετά από εμάς. Μπορεί να γίνει πιο casual, ποιος ξέρει; Μπορεί να γίνει σαν το Smash Bros!

Ανησυχώ αρκετά, ειλικρινά, γιατί υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη ενός video game. Προφανώς, υπάρχει το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας και εκείνοι που βάζουν τα λεφτά και θέτουν τους στόχους τους για το video game από άποψη οικονομικής επιτυχίας και πώς συνδέεται με την εταιρεία. Είναι αρκετά ισχυροί, όπως μπορείς να φανταστείς. Οπότε, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει μια δημιουργική πλευρά που γνωρίζει καλά το video game και ξέρει τι χρειάζεται να είναι. Αλλά πρέπει να υπάρχει και μια φωνή αρκετά ισχυρή για να είναι στο ίδιο επίπεδο με εκείνους τους ανθρώπους που διοικούν την εταιρεία. Η ανησυχία μου είναι ότι αν η δημιουργική πλευρά δεν έχει την ίδια δύναμη με εκείνους που διοικούν την εταιρεία... ανησυχώ για το πώς θα εξελιχθεί αυτό."

Τέλος ο Murray, ο οποίος βρίσκεται στην ομάδα από την εποχή του Tekken 4, δήλωσε για τους λόγους που η συγκεκριμένη σειρά άντεξε στον χρόνο: "Το έχω ξαναπεί στο community: το Tekken είναι πολλά πράγματα για πολλούς ανθρώπους. Συχνά, όταν προσπαθείς να είσαι τα πάντα για όλους, δεν λειτουργεί καλά. Αλλά με το Tekken, νομίζω ότι έχουμε μια καλή ισορροπία στο να προσπαθούμε να παρέχουμε για τους hardcore fans, ενώ παράλληλα έχουμε ιστορία και έξτρα περιεχόμενο για να κρατάμε απασχολημένους τους casual fans. Νομίζω ότι έχουμε καταφέρει μια καλή ισορροπία στο να προσφέρουμε πολύ περιεχόμενο σε ένα πακέτο.

Αλλά, όπως είπε ο Harada, μια βασική ομάδα ηγετών που μπορούν να καθοδηγούν το video game στο σύνολό του και να έχουν άμεση επαφή με το community μετά από τόσα τουρνουά παγκοσμίως, μας δίνει πολλές ιδέες. Βλέπουμε κυριολεκτικά τον κόσμο να απολαμβάνει το Tekken σε εκδηλώσεις όπως το Evo και άλλους διαγωνισμούς. Αυτό μας βοηθά να καταλάβουμε καλύτερα τι θέλει το community, όπως έγινε με το slow motion στο Tekken 7. Ακόμα και τα trailers! Έχουμε καλή αίσθηση του τι θα κάνουν οι παίκτες στο Evo όταν τα δουν. Νομίζω ότι το κάνουμε καλύτερα από άλλους, και αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας μας."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Oct 2024 11:04 #278184 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Tekken 8
Η Bandai Namco απέκλεισε παίκτη στο Tekken World Tour επειδή ήταν Κινέζος




Η Κίνα δεν υπάρχει στις 189 χώρες!

Η εταιρεία ανάπτυξης Bandai Namco ζητάει συγνώμη για τον αποκλεισμό ενός κορυφαίου υποψηφίου του Tekken World Tour, του οποίου η χώρα δεν συμπεριλαμβάνονταν στις 189 χώρες που είχαν επιλεγεί για το τουρνουά.

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Bandai Namco φιλοξένησε ένα τουρνουά Tekken 8 ,Thaiger Uppercut,στην Ταϊλάνδη,και παρόλο το καλό ξεκίνημα, όλα κατέληξαν σε καταστροφή αφού ένας παίκτης ο οποίος ήταν πρώτος στην τελική οχτάδα αποκλείστηκε.

Ο gamer του Tekken 8,xiaochenchen (XCC) ξεκίνησε το τουρνουά καταπληκτικά ,νικώντας οποιοδήποτε αντιμετώπισε. Δυστυχώς δεν μπόρεσε να προχωρήσει   γιατί λίγο αργότερα οι υπεύθυνοι του τουρνουά ανακοίνωσαν ότι θα αποκλειστεί. Ο XCC δεν έκανε κάποιο cheating η΄ κάτι παρόμοιο αλλά παραβίαζε ένα συγκεκριμένο κανόνα: ”Στο τουρνουά μπορούν να πάρουν μέρος παίκτες των  οποίων οι χώρες, ;eχουν επιλέγει και περιλαμβάνονται στο επίσημο βιβλίο κανόνων του Tekken 8 .



Έχουν επιλεγεί 189 χώρες που περιλαμβάνονται στην ενότητα “Χώρες” του βιβλίου κανόνων, αλλά η Κίνα η χώρα του XCC δεν είναι στην λίστα. Προκαλεί εντύπωση ότι  σε μια τόσο μεγάλη λίστα  που ακόμη και η Ουαλία συμπεριλαμβάνεται δεν βρίσκεται μέσα η Κίνα. Δεν υπάρχει κάποιος επίσημος λόγος η Κίνα να μην βρίσκεται στην λίστα με τις χώρες ,παρά μόνο το γεγονός ότι δεν  έχει αποκλειστικούς servers   εκεί, οπότε δεν υποστηρίζεται επίσημα το Tekken 8.

Ο XCC δεν είπε ψέματα για την εθνικότητα του όταν δήλωσε συμμετοχή στο τουρνουά όπως φαίνεται  στο start.gg .Η ερώτηση είναι η εξής όμως ,γιατί τον άφησαν να ξεκινήσει το τουρνουά και να διαγωνιστεί.Για να είμαστε δίκαιοι όμως, υπήρχαν 550 συμμετέχοντες για τους υπεύθυνους να ελέγξουν. Παρόλο τον αποκλεισμό του ο XCC πρόλαβε  να αποκλείσει αρκετούς συμμετέχοντες, που θα μπορούσαν να έχουν  νικήσει  το τουρνουά. Το όλο αυτο θέμα  σίγουρα δεν άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις  στο τουρνουά αυτό.

Στους fans δεν άρεσε όλο αυτό ,όχι μόνο για τον XCC αλλά και για άλλους παίκτες που δεν είχαν την δυνατότητα να διαγωνιστούν ,παρόλο που η Bandai Namco ονομάζει το τουρνουά  “Tekken World Tour” ενώ δεν αφήνει να διαγωνιστούν παίκτες από όλες τις χώρες του κόσμου.

Στο τέλος μετά τις φωνές των fans για τον αποκλεισμό του XCC ,ο Game Director του Tekken 8, Katsuhiro Harada ζήτησε συγνώμη για τον αποκλεισμό του στο τουρνουά, όπως αναφέρει ένα tweet και για το επερχόμενο Tekken World Tour 2024 στην Bandai Namco θα αναθεωρήσουν τους κανόνες επιτρέποντας να συμμετέχουν και παίκτες από την Κίνα.

Οι παίκτες που επηρεάστηκαν από την κατάσταση, θα καλύψουν τα έξοδα διαμονής και μετακίνησης τους  καθώς και θα προσκαλέσουν τον XCC  στο The Last Chance Qualifier.

Please Log in or Create an account to join the conversation.