Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Kingdoms of Amalur: Reckoning

More
30 Oct 2020 21:01 - 30 Oct 2020 21:02 #240639 by Giorgos Tsolaridis
Kingdoms of Amalur: Re - Reckoning

Ο “άμοιρος” υπεράνθρωπος που καθορίζει το παγκόσμιο πεπρωμένο.

Όταν η THQ Nordic απέκτησε τα δικαιώματα του Kingdoms of Amalur, το οποίο κυκλοφόρησε το 2012 και χτυπήθηκε αλύπητα από κακή διαχείριση, περνώντας στην ιστορία των video games σαν μια χαμένη ευκαιρία, αρχικά δεν γνωρίζαμε τι θα ακολουθούσε. Κανείς δεν μπορεί ακόμα να εξηγήσει το τι πήγε τόσο λάθος σε μια καριέρα που διαφαινόταν λαμπρή και πως η σειρά θα οδηγούνταν στο δρόμο της επιτυχίας. Οι υποστηρικτικές δυνάμεις του παιχνιδιού φάνταζαν τεράστιες. Η μια από τις δύο εταιρείες ανάπτυξης ήταν ιδιοκτησίας ενός θρυλικού Αμερικανού παίκτη του baseball ο οποίος λάτρευε πραγματικά τα MMORPG. Η διανομή του Kingdoms of Amalur: Reckoning έγινε από τον οικονομικό κολοσσό που ακούει στο όνομα Electronic Arts.

Με το χρήμα να ρέει άφθονο στην παραγωγή, προσελήφθησαν κορυφαία ταλέντα στα επαγγέλματα τους. Ο Ken Rolston, game designer των The Elder Scrolls III: Morrowind και The Elder Scrolls IV: Oblivion στρώθηκε στην δουλειά για δώσει σάρκα και οστά σε ένα κόσμο με ιστορία δέκα χιλιετηρίδων. Η πολυεπίπεδη λαογραφία του Amalur ξεπήδησε από την πένα του πασίγνωστου συγγραφέα ηρωικής φαντασίας R.A. Salvatore, δημιουργού του Drizzt Do'Urden. Το artwork πέρασε στα χέρια του Todd McFarlane, “πατέρα” του λατρεμένου Spawn. Η υποδοχή του Kingdoms of Amalur: Reckoning το 2012 ήταν θερμή από gamers και επαγγελματίες δημοσιογράφους, με τις πωλήσεις να χτυπούν καλά επίπεδα. Εντούτοις, μερικούς μήνες αργότερα, η 38 Studios του baseball αστέρα που λέγαμε φαλίρισε και μαζί της το πολλά υποσχόμενο ψηφιακό έπος. Ευτυχώς ήρθε φέτος η THQ Nordic να επαναφέρει το αριστούργημα του παρελθόντος σε remastered μορφή από την λήθη, σε μια προσπάθεια να μορφώσει τους νεότερους gamers και να ερεθίσει την νοσταλγία σε όσους ασχολήθηκαν μαζί του προ οκταετίας.

Κάντε κλικ στον τίτλο για να διαβάσετε ολόκληρο το review

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 30 Oct 2020 21:02 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Feb 2021 22:30 #246692 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Πολύ όμορφο game και ίσως το πιο underated σε αυτήν την κατηγορία. Το έπαιζα για ένα διάστημα θυμάμαι και είχα κάνει μια παύση για να ξεκινήσω το Guild Wars 2. Η αλήθεια είναι δεν το τερματισα  ποτέ και είναι μια καλή ευκαιρία αυτό το διάστημα να επιστρέψω και να παίξω σε μεγαλύτερο βαθμό κάνοντας και κάποια side quests. Μου άρεσε πολύ το gameplay με τα skills, τις μαγείες  που είχες και τα boss fights.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Feb 2021 21:49 #247044 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Τελικά αποφάσισα να το πάρω στο Switch τώρα που θα βγει μέσα στο Μάρτιο. Δεν θα έχει και πολλά καλα games αυτός ο μήνας αλλά το συγκεκριμένο αξίζει.Επίσης θέλω να δοκιμάσω και τα Monster Hunter Rise και Valheim που είναι σε Early Access.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Aug 2021 22:40 #254798 by Stathis Moose Stathopoulos
Η εταιρεία ανάπτυξης του Kingdoms of Amalur, πληρώνει τους μισθούς που χρώσταγε 9 χρόνια μετά το κλείσιμό της



Διευθυντής ήταν πρώην παίκτης του Baseball.

Η εταιρεία ανάπτυξης του Kingdoms of Amalur, 38 Studios, έκλεισε το 2012 απολύοντας 400 εργαζόμενους.

Διευθυντής ήταν ο πρώην παίκτης του Baseball, Curt Schilling. Το Bloomberg αναφέρει ότι ο Schilling θα πληρώσει γύρω στο 14-20% των χρωστούμενων για κάθε εργαζόμενο, σύμφωνα με τα έγγραφα χρεωκοπίας της εταιρείας.

Το 2016, ο Schilling δανείστηκε 75 εκατομμύρια δολάρια για να καλύψει οφειλές. Μετά από πολλά δικαστήρια για τις οφειλές προς τους εργαζόμενους, η τελευταία δίκη ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο. Οι εργαζόμενοι έλαβαν τις επιταγές με το πρώτο μερίδιο οφειλών, ωστόσο πολλοί από αυτούς τις έλαβαν στις παλιές διευθύνσεις που είχαν όταν εργάζονταν στην εταιρεία, την στιγμή που δεν ρωτήθηκαν και έκτοτε είχαν μετακομίσει πολλές φορές.

Η ομάδα 38 Studios πήρε το όνομά της από το όνομα φανέλας τον πρώην παίκτη Baseball. Αρχικά είχε ως στόχο να αναπτύξει ένα WoW killer, αλλά αντί για MMORPG το Kings of Amalur κατέληξε να είναι ένα Action RPG. Ο κυβερνήτης του Rhode Island, Lincoln Chafee, δήλωσε στα media ότι προσπαθεί να διατηρήσει την εταιρεία ζωντανή, γεγονός που ώθησε τα στελέχη της Take-Two να αποσυρθούν από την συμφωνία που θα υπέγραφαν με την 38 Studios για να γίνουν publisher της και μάλιστα αναμένονταν μόλις λίγες ώρες πριν την υπογραφή.

Η 38 Studios δεν κατάφερε να πουλήσει τα δικαιώματα του Kingdoms of Amalur: Reckoning το 2013 και τελικά κυκλοφόρησε μία remastered έκδοση το 2020 με την ονομασία Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning.

Please Log in or Create an account to join the conversation.