Dragon Age Trilogy
"Δύσκολο γιατί κανείς απ' τους νέους
developers
δεν γνωρίζει την παλιά
engine
!"
Η BioWare
δήλωσε
ότι: "Το remaster της τριλογίας Dragon Age δεν θα ήταν εύκολο να αναπτυχθεί γιατί σχεδόν κανένας στη BioWare δεν ξέρει πώς λειτουργεί η παλιά engine. Αλλά ποτέ μη λες ποτέ".
Μετά από ένα φαινομενικά σταθερό λανσάρισμα για το Dragon Age: The Veilguard, πιθανότατα υπάρχουν αρκετοί νέοι παίκτες στη σειρά που σκέφτονται να εμβαθύνουν στην αρχική τριλογία. Ο creative director του Dragon Age: The Veilguard, John Epler, δήλωσε ότι μία τριλογία για το Dragon Age "δεν θα ήταν εύκολη" επειδή σχεδόν κανένας από όσους έχουν μείνει στη BioWare δεν γνωρίζει πώς λειτουργεί η παλιά engine.
Το Mass Effect: Legendary Edition έτυχε θετικής αποδοχής όταν κυκλοφόρησε το 2021, παρουσιάζοντας βελτιωμένα γραφικά και gameplay.
Σε αντίθεση με την τριλογία Mass Effect, η οποία αναπτύχθηκε στην Unreal Engine 3, το Dragon Age Inquisition δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας την Frostbite engine της EA, ενώ τα Dragon Age 1 και 2, πιο προβληματικά, δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας το Eclipse Engine της BioWare. "Νομίζω ότι είμαι ένας από τους περίπου 20 ανθρώπους που έχουν απομείνει στην BioWare που χρησιμοποίησαν πραγματικά το Eclipse", εξήγησε ο Epler. "Το Dragon Age remaster δεν θα είναι τόσο εύκολο, όσο το Mass Effect, αλλά μας αρέσουν τα πρωτότυπα games. Ίσως υπάρχει μία μικρή ελπίδα για τους fans του Dragon Age, δεδομένου ότι ο Epler δεν ξέκοψε εντελώς την ιδέα. «Ποτέ μην λες ποτέ», πρόσθεσε.