Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Obsidian

More
20 Jan 2023 18:37 #269248 by Στυλιανός Αλμπανίδης
H Obsidian βρίσκεται σε συζητήσεις για την δημιουργία του Avatar 2.


 

Ο Feargus Urguhart, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη του μίλησε για το μέλλον της σειράς Fallout και αποκάλυψε πως η Obsidian ήρθε σε επικοινωνία με την ομάδα του James Cameron.

Σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου “ο Cameron χρειάστηκε 10 με 15 χρόνια για την δημιουργία του Avatar 2. Πριν λίγα χρόνια, είχαμε μιλήσει μαζί του σχετικά με την δημιουργία ενός Avatar 2 game. Αυτό έγινε πριν από 8 ή 6 χρόνια. Δεν θυμάμαι καλά”. Με αυτό τον τρόπο, ο CEO της Obsidian μίλησε για την επιθυμία του να εισέλθει και να συμμετέχει ενεργά στον κόσμο που δημιούργησε ο Cameron. 
Συνέχισε λέγοντας πως “Για τον Cameron, οι ταινίες Avatar είναι αριστουργήματα και για μένα είναι ευκαιρία για κυκλοφορία διαφόρων games πάνω στο franchise. Θα είναι μοναδική ευκαιρία να εισάγουμε τους fans σε αυτόν τον κόσμο και να περάσουμε όλοι καλά. Δεν χρειάζεται όλοι οι τίτλοι που δημιουργεί η Obsidian να είναι το Avatar 2, σωστά;”

Ο Urguhart ρωτήθηκε αν σκοπεύει να δημιουργήσει νέο Fallout τίτλο, αλλά απάντησε πως δεν βρίσκεται τίποτα ακόμη στο στάδιο της ανάπτυξης. Όπως είπε συγκεκριμένα “Δεν εργαζόμαστε πάνω στο Fallout καθώς είμαστε απασχολημένοι με τα Avowed, Grounded και το Outer Worlds 2. Δεν ξέρω πότε θα μπορούμε να μιλάμε για νέες κυκλοφορίες. Ίσως στο τέλος του 2023. Θα ήθελα να δημιουργήσω άλλο ένα Fallout τίτλο προτού συνταξιοδοτηθώ”.

htts://www.youtube.com/watch?v=5aP2f67i4Og&t=1s

“Αν προκύψει νέος Fallout τίτλος θα αποτελεί την συνέχεια της σειράς και όχι το τέλος της. Αυτό είναι κάτι το ενδιαφέρον, γιατί είναι απελευθερωτικό να ξέρεις ότι το υλικό που θα παραδώσεις δεν θα είναι απαραίτητα ένα τέλειο game, ταινία ή βιβλίο. Αν δηλώσεις αυτό, κατά πάσα πιθανότητα θα βρεθείς παγιδευμένος και θα έχεις να λογοδοτήσεις δημοσίως. Αυτό που θέλω να κάνω με τις επόμενες κυκλοφορίες μας (και με το Fallout) είναι να προσέξουμε την παρουσία τους καθώς και να μπορέσουμε να απαντήσουμε στα παρακάτω: Πως θα μοιάζουνε; Θα αρέσουν στον κόσμο; Θα είναι καλύτερα από τα προηγούμενα; Τι αποκομίσαμε τα τελευταία 10 χρόνια και τι καλύτερο θα μπορούσαμε να κάνουμε; Στην συνέχεια θα χτίσουμε αυτούς του υπέροχους φανταστικούς κόσμους”.

“Θα χρησιμοποιήσουμε τα PC και τις κονσόλες για οπτικοποιήσουμε αυτούς τους κόσμους. Αλλά να ξέρετε πως, το πιο σημαντικό είναι οι χαρακτήρες και η πλοκή της κάθε ιστορίας καθώς και οι επιλογές που θα έχουν οι παίκτες στο εκάστοτε περιβάλλον χώρο. Αυτό είναι το Fallout. Να παρουσιάσει στον παίκτη μια ρεαλιστική απεικόνιση ενός κόσμου και απλά να τον αφήσει να παίξει”.

Επίσης, σχολίασε γενικά τις RPG ιστορίες και είπε πως του αρέσουν οι πλοκές που εξελίσσονται με βάση την προσωπική ευθύνη του καθενός. Συνέχισε λέγοντας πως “θα κάνουμε ο,τι καλύτερο μπορούμε, μόλις μάθουμε πως σκοπεύουν οι παίκτες να αξιοποιήσουν τον κόσμο που θα παραδώσουμε. Ξέρουμε πως θα ασχοληθούν με τις λεπτομέρειες. Θα δείξουμε στους παίκτες τι θα γίνει και πως οι αποφάσεις τους θα επηρεάσουν την εξέλιξη της πλοκής”.
Μέχρι στιγμής, το μέλλον της σειράς Fallout βρίσκεται στην περαιτέρω απήχηση του Fallout 76 και στην επερχόμενη μεταφορά της σειράς στην Amazon TV.

Διαβάστε το review για το Avatar 2 και για περαιτέρω συζήτηση σχετικά με τις επερχόμενες κυκλοφορίες της Obsidian επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jan 2023 10:34 #269259 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Obsidian
H Obsidian συζητούσε κάποτε για την ανάπτυξη ενός Avatar 2 video game




Ο CEO μίλησε και για το μέλλον της σειράς Fallout.

Ο CEO της Obsidian, Feargus Urguhart, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη του μίλησε για το μέλλον της σειράς Fallout και αποκάλυψε πως η Obsidian ήρθε σε επικοινωνία με την ομάδα του James Cameron.

Σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου “ο Cameron χρειάστηκε 10 με 15 χρόνια για την δημιουργία του Avatar 2. Πριν λίγα χρόνια, είχαμε μιλήσει μαζί του σχετικά με την δημιουργία ενός Avatar 2 game . Αυτό έγινε πριν από 8 ή 6 χρόνια. Δεν θυμάμαι καλά”. Με αυτό τον τρόπο, ο CEO της Obsidian μίλησε για την επιθυμία του να εισέλθει και να συμμετάσχει ενεργά στον κόσμο που δημιούργησε ο Cameron.

Συνέχισε λέγοντας πως “Για τον Cameron, οι ταινίες Avatar είναι αριστουργήματα και για μένα είναι ευκαιρία για κυκλοφορία διαφόρων games πάνω στο franchise. Θα είναι μοναδική ευκαιρία να εισάγουμε τους fans σε αυτόν τον κόσμο και να περάσουμε όλοι καλά. Δεν χρειάζεται όλοι οι τίτλοι που δημιουργεί η Obsidian να είναι το Avatar 2, σωστά;”

Ο Urguhart ρωτήθηκε αν σκοπεύει να δημιουργήσει νέο Fallout τίτλο, αλλά απάντησε πως δεν βρίσκεται τίποτα ακόμη στο στάδιο της ανάπτυξης. Όπως είπε συγκεκριμένα “Δεν εργαζόμαστε πάνω στο Fallout καθώς είμαστε απασχολημένοι με τα Avowed, Grounded και το Outer Worlds 2. Δεν ξέρω πότε θα μπορούμε να μιλάμε για νέες κυκλοφορίες. Ίσως στο τέλος του 2023. Θα ήθελα να δημιουργήσω άλλο ένα Fallout τίτλο προτού συνταξιοδοτηθώ”.



Ο Urguhart δήλωσε συγκεκριμένα: “Αν προκύψει νέος Fallout τίτλος θα αποτελεί την συνέχεια της σειράς και όχι το τέλος της. Αυτό είναι κάτι το ενδιαφέρον, γιατί είναι απελευθερωτικό να ξέρεις ότι το υλικό που θα παραδώσεις δεν θα είναι απαραίτητα ένα τέλειο game, ταινία ή βιβλίο. Αν δηλώσεις αυτό, κατά πάσα πιθανότητα θα βρεθείς παγιδευμένος και θα έχεις να λογοδοτήσεις δημοσίως. Αυτό που θέλω να κάνω με τις επόμενες κυκλοφορίες μας (και με το Fallout) είναι να προσέξουμε την παρουσία τους καθώς και να μπορέσουμε να απαντήσουμε στα παρακάτω: Πως θα μοιάζουνε; Θα αρέσουν στον κόσμο; Θα είναι καλύτερα από τα προηγούμενα; Τι αποκομίσαμε τα τελευταία 10 χρόνια και τι καλύτερο θα μπορούσαμε να κάνουμε; Στην συνέχεια θα χτίσουμε αυτούς του υπέροχους φανταστικούς κόσμους. Θα χρησιμοποιήσουμε τα PC και τις κονσόλες για να οπτικοποιήσουμε αυτούς τους κόσμους. Αλλά να ξέρετε πως, το πιο σημαντικό είναι οι χαρακτήρες και η πλοκή της κάθε ιστορίας καθώς και οι επιλογές που θα έχουν οι παίκτες στο εκάστοτε περιβάλλον χώρο. Αυτό είναι το Fallout. Να παρουσιάσει στον παίκτη μια ρεαλιστική απεικόνιση ενός κόσμου και απλά να τον αφήσει να παίξει”.

Επίσης, σχολίασε γενικά τις RPG ιστορίες και είπε πως του αρέσουν οι πλοκές που εξελίσσονται με βάση την προσωπική ευθύνη του καθενός. Συνέχισε λέγοντας πως “θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε, μόλις μάθουμε πως σκοπεύουν οι παίκτες να αξιοποιήσουν τον κόσμο που θα παραδώσουμε. Ξέρουμε πως θα ασχοληθούν με τις λεπτομέρειες. Θα δείξουμε στους παίκτες τι θα γίνει και πως οι αποφάσεις τους θα επηρεάσουν την εξέλιξη της πλοκής”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Jan 2023 04:38 #269327 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Obsidian
Η Obsidian είχε στόχο να αναπτύξει ένα Rick and Morty game κι ένα The Walking Dead RPG




Πριν η Microsoft την εξαγοράσει.

Η Obsidian Entertainment επρόκειτο να αναπτύξει ένα παιχνίδι για την σειρά Rick and Morty, ένα The Walking Dead RPG και ένα video game βασισμένο στο reality show "Cops". Όλα αυτά πριν η Microsoft την εξαγοράσει.

Η αποκάλυψη αυτή για τα τρία παραπάνω games, έρχεται λίγες μέρες μετά την αρχική, ότι η Obsidian ήθελε να αναπτύξει ένα video game βασισμένο στην ταινία Avatar του James Cameron. Προφανώς το Rick and Morty θα είχε το στυλ του South Park: The Stick of Truth, με άφθονο χιούμορ.

Οι παραπάνω ειδήσεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας την στιγμή που ο Justin Roiland, δημιουργός της σειράς Rick and Morty, κατηγορείται για ενδοοικογενειακή βία και η συνεργασία του τόσο με την σειρά, όσο και με την εταιρεία ανάπτυξης που συνίδρυσε, διεκόπη τις τελευταίες ημέρες.

Κατά τα άλλα, η Obsidian ετοιμάζει το Avowed και μένει να δούμε αν η Microsoft, στην οποία ανήκει πλέον η Obsidian, σκοπεύει να αποκτήσει τα δικαιώματα για οποιοδήποτε από τα παραπάνω games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.