Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Bethesda: Γενική συζήτηση

More
09 Dec 2021 03:54 #257844 by Stathis Moose Stathopoulos
Ο Richard 'Lowtax' Kyanka, ιδρυτής του Something Awful, απεβίωσε σε ηλικία 45 ετών




Η αστυνομία επιβεβαίωσε ότι αυτοκτόνησε.

Ο Richard ‘Lowtax’ Kyanka, ιδρυτής του Something Awful, απεβίωσε σε ηλικία 45 ετών.

Τα νέα του θανάτου του ανακοινώθηκαν από τον Fragmaster στο Something Awful και το Motherboard κατάφερε να επιβεβαιώσει με την βοήθεια του αστυνομικού τμήματος Lee Summit Missouri ότι ο Kyanka αυτοκτόνησε στις 9 Νοεμβρίου. Ειδικότερα, η δημοσίευση του Fragmaster ανέφερε τα εξής: “Αρχικά θα ήθελα να πω ότι αυτό δεν πρόκειται για κάποια φάρσα, καθώς είναι και η πρώτη φορά που δημοσιεύω εδώ μετά από 10 χρόνια, αλλά έχω μερικά κακά νέα από την οικογένεια του Rich. Ο Lowtax απεβίωσε. Δεν ρώτησα περισσότερα. Δεν ξέρω τις λεπτομέρειες. Δεν ξέρω τι γνώμη έχετε για τον Rich. Δεν είμαι εδώ για να απαντήσω σε ερωτήσεις, απλά μοιράζομαι τα νέα. Πραγματικά το μισώ που μοιράζομαι αυτά τα νέα. Όμως, τι να κάνουμε. Goonspeed golden manbaby 555s 2 heaven.”

Ακόμα, ο Fragmaster δημοσίευσε το παρακάτω βίντεο, στο οποίο κάνει tribute στον Kyanka και ενθαρρύνει τους viewers να κάνουν donate στην σελίδα  GoFundMe  που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει την κόρη του Kyanka. Ο Kyanka είχε τεράστια επιρροή στα social media. Το Something Awful προοριζόταν για κωμικό site, όμως οι ρίζες του ξεκίνησαν από το Quake. Το 2017 ο Kyanka είχε δηλώσει στο Vice τα εξής: “Παράτησα την σχολή επειδή μισούσα το engineering και βρήκα δουλειά ως systems administrator για την Vanderbilt Vision. Στον ελεύθερο μου χρόνο έπαιζα Quake 2 και έγραφα για το Quake 2. Γύρω στο ’98 το GameSpy μου είπε ‘θες να τρέχεις το PlanetQuake;’. Τότε απάντησα ‘ναι, οκ’ και μετακόμισα στο Orange County. Πληρωνόμουν 24.000 δολάρια τον χρόνο για να γράφω για το Quake 2.”

<youtube>2UkcZ4LtSE8</youtube>

Το Something Awful δημιουργήθηκε το 1999 και ήταν κυρίως ένα προσωπικό site του Kyanka για να μιλάει για το GameSpy, όμως οι λειτουργίες του site επέτρεπαν σε άλλους χρήστες να μοιραστούν blogs, εικόνες και shitposts στα forum. Το motto του ήταν: “το ίντερνετ σε κάνει χαζό”. Ένας ακόμα ρόλος του Kyanka, ήταν το πως έκανε διάφορα memes δημοφιλή. Ακόμα, το Something Awful αποτελεί γενέτειρα του Slender Man. Επίσης, στο Something Awful οι χρήστες έκαναν εβδομαδιαίους διαγωνισμούς, καθώς και εκεί εμφανίστηκαν τα πρώτα Let’s Play videos. Βέβαια, αυτό σημαίνει ότι το Something Awful πάντα είχε και μια τοξική πλευρά. Τα μέλη του πολλές φορές οργάνωναν καμπάνιες παρενόχλησης.


pic.twitter.com/bq8dhskXW4

— DSA Anti-Factionalism Caucus (@BlackwaterPRGuy) November 11, 2021

Ο Kyanka κατηγορήθηκε για ενδοοικογενειακή βία το 2020, αλλά αρνήθηκε τις κατηγορίες. Αργότερα το 2020, ο Kaynka πούλησε το site στον admin Jeffrey of YOSPOS.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 13:51 - 11 May 2022 00:26 #258141 by Γιώργος Σκένδρος
Ο Masayuki Uemura, επικεφαλής τόσο του NES όσο και του SNES, απεβίωσε σε ηλικία 78 ετών.

Η Nintendo στην οποία εντάχθηκε ο Uemura τη δεκαετία του '70 είχε ακόμα ως επίκεντρο τις κάρτες hanafuda και ήταν η μηχανική του δεινότητα που τη βοήθησε να κάνει νέες εισβολές στη gaming βιομηχανία. Ο Uemura δούλεψε μαζί με τους Gunpei Yokoi και Genyo Takeda στα πρώτα τους games με φωτοβόλα όπλα, προτού ηγηθεί της πρώτης εισβολής της Nintendo στις οικιακές κονσόλες με τη σειρά Color-TV που ξεκίνησε το 1977. Το Famicom ήταν η πιο σημαντική δημιουργία του Uemura, καθώς η κονσόλα του 1983 αποτέλεσε το θεμέλιο για την εκπληκτική επιτυχία της Nintendo στα games.



O Uemura είχε δηλώσει: "Όταν ανέπτυξα το Famicom, έβαλα όλες τις βασικές λειτουργίες που ήταν απαραίτητες για να το καταστήσω συσκευή παιχνιδιών. Για το Switch, κληρονόμησε όλα αυτά με την πάροδο των χρόνων. Όλες οι επιτυχίες και οι αποτυχίες του Famicom κληρονομούνται από την επόμενη γενιά κονσολών και μετά". Ο Uemura αποσύρθηκε από τη Nintendo το 2004, αναλαμβάνοντας θέση καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Ritsumeikan. Το πανεπιστήμιο ανακοίνωσε ότι ο Uemura έφυγε από τη ζωή στις 6 Δεκεμβρίου σε ηλικία 78 ετών - αφήνοντας μια ανεξάντλητη επίδραση στα games.
Last edit: 11 May 2022 00:26 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Dec 2021 18:45 #259208 by Stathis Moose Stathopoulos
Ο ιδρυτής των Psygnosis και Evolution Studios, Ian Hetherington, έφυγε από τη ζωή




Είχε δουλέψει σε games όπως τα WipEout, Lemmings και Shadow of the Beast.

Ο ιδρυτής των Psygnosis και Evolution Studios, Ian Hetherington, έφυγε από τη ζωή.

Στην Psygnosis, το όραμα του Hetherington για το μέλλον των video games βοήθησε στο να γίνει η εταιρεία ένας από τους πρώτους συνεργάτες του PlayStation, ενώ δούλεψε και στα πρώτα developer kits της κονσόλας. Το 1998 ο Hetherington αποχώρησε από την Psygnosis και ίδρυσε την Evolution Studios, η οποία ανέπτυξε τα WRC και MotorStorm. Στην Evolution Studios ο Hetherington εργάστηκε ως το 2007.



Ο Richard Browne του Digital Extremes είχε συνεργαστεί με τον Hetherington στη δεκαετία του 90’ και δήλωσε στο GamesIndustry : "Ο Ian ήξερε που κατευθυνόταν το μέλλον και ήξερε ότι θα έχουμε demons όπως του The Matrix Awakens της Unreal Engine 5. Επένδυσε πολλά λεφτά. Όλο αυτό οδήγησε στη Sony και στην πρώτη μας ματιά στο PlayStation, πριν από όλους. Ο Ian πάλευε για την κάθε δεκάρα που επενδύαμε στην ανάπτυξη. Η Psygnosis λειτουργούσε κυρίως από την ανάπτυξη παρά από το marketing, δηλαδή περισσότερα και καλύτερα games. Καθώς και περισσότερα παραρτήματα. Επεκταθήκαμε στις πόλεις Liverpool, Chester, Gloucester και Λονδίνο. Κάθε ομάδα είχε την δική της ταυτότητα, όμως όλοι μοιραζόμασταν την ποιότητα της Psygnosis. O Ian έδωσε σε πολλούς ανθρώπους την ευκαιρία να ξεκινήσουν τις καριέρες τους: Ο Dave Jones της DMA, Martyn Chudley από την Bizarre Creations, Jon Burton και Andy Ingram της Travellers Tales και λίστα συνεχίζει. Μικρές ομάδες για τις οποίες εξαφάνιζε όλα τα εμπόδια ώστε να μπορούν να δημιουργούν τα games που είχαν στην φαντασία τους".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jan 2022 18:48 #259941 by Nikos Georgopoulos
Ένας από τους συγγραφείς και σχεδιαστές αφήγησης του Assassin's Creed έφυγε από την ζωή




Ο Russell Lees ήταν για πάνω από 13 χρόνια στη Ubisoft.

Ο Russell Lees, ένας από τους συγγραφείς του Assassin's Creed και παράλληλα Narrative Designer, έφυγε από την ζωή μετά από 13 χρόνια στη Ubisoft Montreal.

Ο Lees είχε σημαντικό ρόλο στο Assassin's Creed Unity και το Assassin's Creed Valhalla, όπως και στα περισσότερα games της σειράς. Επίσης, δημιούργησε το Cult Horror The Dark Eye το 1995. Η είδηση του θανάτου του ήρθε μέσω του Twitter, από τον Darby McDevitt, Narrative Director του Assassin's Creed.


We lost a dear friend and brilliant colleague this week.

Writer and Narrative Designer Russell Lees was a part of the Assassin's Creed and Far Cry families for over a decade.

All who worked with him will attest to his patience, his generosity, his passion, & his bright spirit. pic.twitter.com/pQhAPe4rPQ

— Darby McDevitt (@DarbyMcDevitt) January 6, 2022

Παράλληλα, ο Lees έγραψε και μέρος του σεναρίου για τα Watch Dogs 2 και Far Cry New Dawn, ενώ είχε γράψει και μέρος σεναρίου στο Full Spectrum Warrior: Ten Hammers του 2006. Παράλληλα, δούλευε και ως σκηνοθέτης. Ο Navid Khavari, Narrative Director του Far Cry 6, δήλωσε ότι ο Lees ήταν ένας εξαίρετος συνάδελφος και ήταν ευχαρίστηση να δουλεύει μαζί του, ενώ εκτός από εκπληκτικός συγγραφέας, ήταν και γενναιόδωρος.


Saddened for the passing of interactive storyteller and playwright Russell Lees. I first met Russ on The Dark Eye, a crazy-wonderful CD-ROM project mixing Poe with an original framing story, animated puppets and a reading from William Burroughs that Russ recorded himself. RIP. pic.twitter.com/AUbT173rTt

— Erik Loyer (@opertoon) January 7, 2022

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jan 2022 00:52 #260318 by Nikos Georgopoulos
Ο Paul McLaughlin, art director του Fable και πολλών άλλων τίτλων έφυγε από τη ζωή




Σε ηλικία 57 ετών, μετά από χρόνια μάχη με τον καρκίνο.

Ο Paul McLaughlin, art director του Fable και πολλών άλλων τίτλων έφυγε από τη ζωή , σε ηλικία 57 ετών, μετά από χρόνια μάχη με τον καρκίνο.

Ο McLaughlin εργάστηκε για περισσότερα από 30 χρόνια στην ανάπτυξη games ξεκινώντας από την Bullfrog Studios, γνωστή για το Theme Park. Επιπλέον δούλεψε για 15 χρόνια στην Lionhead Studios, όπου επέβλεψε τις παραγωγές του Fable και της σειράς Black & White. Πρόσφατα εργαζόταν ως head of art στην 22cans του Peter Molyneux.
O Molyneux δήλωσε: "Ο Paul μπήκε στη ζωή μου το 1990 όταν ξεκίνησε στην Bullfrog ως εργαζόμενος νούμερο τέσσερα. Ήταν ο πρώτος καλός video games artist που συνάντησα. Αμέσως έγινε ανεκτίμητος και βασικό κομμάτι πολλών τίτλων στους οποίους δουλέψαμε. Έκανε μεγάλη διαφορά στα Powermonger, Syndicate, Magic Carpet, Theme Park και Dungeon Keeper. Αργότερα όταν δημιουργήθηκε η Lionhead, όχι μόνο καθοδήγησε τα Black & White, The Movies και Fable, αλλά βοήθησε και στη διαχείριση της εταιρείας. Ο Paul αποτέλεσε σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Ήταν ένας επαγγελματίας, ηθικός και αστείος άνθρωπος, που είχε την ικανότητα να βρίσκει την λογικότερη λύση για κάθε περίσταση. Μου λείπει κάθε μέρα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Η κληρονομιά του θα είναι αισθητή για πολύ καιρό".



Η Annah Wootten-Pineless, lead artist της 22cans δήλωσε ότι ο McLaughlin ήταν ένας πολύ ταλαντούχος καλλιτέχνης, art directors, του οποίου η ήρεμη και μεθοδική καθοδήγηση τον έκανε ένα σεβαστό ηγέτης της ομάδας. Ο διευθύνων σύμβουλος της Hiddengrin, Jonty Barnes, δήλωσε: "Ήταν ταπεινός και ενέπνεε τους άλλους, ενώ δεν έκανε πίσω σε δύσκολες συζητήσεις όταν του ζητούσες τη γνώμη του. Έφερνε θετική ενέργεια στο δωμάτιο την οποία συνόδευε με ένα στεγνό χιούμορ και μας θύμιζε ότι το να φτιάχνεις games είναι προνόμιο και πρέπει να το αντιμετωπίζουμε ως ευχάριστες διακοπές, οπότε δεν παίρναμε τις καταστάσεις πολύ σοβαρά".
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jan 2022 23:06 #260372 by Απόστολος Μητσακούλης

Ο Paul McLaughlin, art director του Fable και πολλών άλλων τίτλων έφυγε από τη ζωή




Σε ηλικία 57 ετών, μετά από χρόνια μάχη με τον καρκίνο.

Ο Paul McLaughlin, art director του Fable και πολλών άλλων τίτλων έφυγε από τη ζωή , σε ηλικία 57 ετών, μετά από χρόνια μάχη με τον καρκίνο.

Ο McLaughlin εργάστηκε για περισσότερα από 30 χρόνια στην ανάπτυξη games ξεκινώντας από την Bullfrog Studios, γνωστή για το Theme Park. Επιπλέον δούλεψε για 15 χρόνια στην Lionhead Studios, όπου επέβλεψε τις παραγωγές του Fable και της σειράς Black & White. Πρόσφατα εργαζόταν ως head of art στην 22cans του Peter Molyneux.
O Molyneux δήλωσε: "Ο Paul μπήκε στη ζωή μου το 1990 όταν ξεκίνησε στην Bullfrog ως εργαζόμενος νούμερο τέσσερα. Ήταν ο πρώτος καλός video games artist που συνάντησα. Αμέσως έγινε ανεκτίμητος και βασικό κομμάτι πολλών τίτλων στους οποίους δουλέψαμε. Έκανε μεγάλη διαφορά στα Powermonger, Syndicate, Magic Carpet, Theme Park και Dungeon Keeper. Αργότερα όταν δημιουργήθηκε η Lionhead, όχι μόνο καθοδήγησε τα Black & White, The Movies και Fable, αλλά βοήθησε και στη διαχείριση της εταιρείας. Ο Paul αποτέλεσε σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Ήταν ένας επαγγελματίας, ηθικός και αστείος άνθρωπος, που είχε την ικανότητα να βρίσκει την λογικότερη λύση για κάθε περίσταση. Μου λείπει κάθε μέρα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Η κληρονομιά του θα είναι αισθητή για πολύ καιρό".



Η Annah Wootten-Pineless, lead artist της 22cans δήλωσε ότι ο McLaughlin ήταν ένας πολύ ταλαντούχος καλλιτέχνης, art directors, του οποίου η ήρεμη και μεθοδική καθοδήγηση τον έκανε ένα σεβαστό ηγέτης της ομάδας. Ο διευθύνων σύμβουλος της Hiddengrin, Jonty Barnes, δήλωσε: "Ήταν ταπεινός και ενέπνεε τους άλλους, ενώ δεν έκανε πίσω σε δύσκολες συζητήσεις όταν του ζητούσες τη γνώμη του. Έφερνε θετική ενέργεια στο δωμάτιο την οποία συνόδευε με ένα στεγνό χιούμορ και μας θύμιζε ότι το να φτιάχνεις games είναι προνόμιο και πρέπει να το αντιμετωπίζουμε ως ευχάριστες διακοπές, οπότε δεν παίρναμε τις καταστάσεις πολύ σοβαρά".
Rip McLaughlin η παιχνιδάρα fable έχει μεινει στην ιστορία. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Mar 2022 19:18 #262670 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Fallout 3
Ο Scott Bennie, σεναριογράφος του αρχικού Fallout και διάφορων τίτλων της Interplay, έφυγε από τη ζωή




Σε ηλικία 61 ετών λόγω πνευμονίας.

Ο Scot Bennie, σεναριογράφος του αρχικού Fallout και διάφορων τίτλων της Interplay, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 61 ετών λόγω πνευμονίας.

Ο Bennie είχε δουλέψει τη δεκαετία του 90’ στην εταιρεία ανάπτυξης Interplay και ήταν σεναριογράφος των The Lord of the Rings, Castles και Castles: The Northern Campaign . Επιπλέον ασχολήθηκε με τα Star Trek games Starfleet Academy, Judgment Rites, Star Trek: 25th Anniversary, Starfleet Command και Starfleet Command 2, καθώς και στο Castles 2: Siege and Conquest και το αρχικό Fallout.

O ίδιος είχε δήλωσε σε συνέντευξή του το 2017 για το Fallout. Δεν έκανα πολλά στο Fallout. Λίγους χάρτες, κάποια κομμάτια του Hub και κάποια system messages. Και ονόμασα τον Dogmeat. Αν κάτι είναι σημαντικό στην καριέρα μου είναι η ονομασία του σκύλου. Άλλες δουλειές του συμπεριλαμβάνουν τα Descent, Descent to Undermountain, Stonekeep, Champions of Norrath, και την CD-ROM edition του αρχικού SimCity. Επιπλέον ήταν γνωστός σχεδιαστής tabletop RPG, έχοντας γράψει περιπέτειες για τα Dungeons & Dragons, Champions, Marvel Superheroes, Mutants & Masterminds, The Lord the Rings και World of Warcraft. Αρκετός κόσμος από τη βιομηχανία που τον γνώριζε ή είχε συνεργαστεί μαζί του, εξέφρασε τη λύπη του.  


Scott Bennie was an old friend of mine. A creative genius, we met as contributors to Rogues Gallery, the Hero Games fanzine. But I had already long admired his work. He has struggled for decades with ill health and depression. 1/3 t.co/oAicElz034

— Jason Tondro (@doctorcomics) March 29, 2022


My dear friend, Robert "Scott" Bennie, has passed away from a bout of pneumonia. He was a great game designer and writer. I will miss him.

— Rebecca Heineman (@burgerbecky) March 29, 2022

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 13:51 - 10 May 2022 23:38 #263218 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Coffee Talk
Ο developer του Coffee Talk έφυγε από την ζωή σε ηλικία 32 ετών




Ο Game Designer Mohammad Fahmi έφυγε αναπάντεχα.

Ο Game Designer και συγγραφέας του Coffee Talk Mohammad Fahmi έφυγε πρόωρα από την ζωή σε ηλικία 32 ετών.

Η εταιρεία ανάπτυξης Toge Productions ανακοίνωσε την δυσάρεστη είδηση μέσω του Twitter και μέσα από τον λογαριασμό του θανόντα. Είχε δημιουργήσει το εξαιρετικό indie game Coffee Talk, το οποίο ήταν Visual Novel και αποτελούσε ίνδαλμα για την gaming σκηνή της Ινδονησίας. Τα αίτια θανάτου του δεν διευκρινίστηκαν.


innalillahi wa innailaihi rajiun telah meninggal adik saya fahmi, mohon dibukakan pintu maaf yang sebesar2nya jika ada urusan atau hutang yang belum diselesaikan bisa menghubungi kami pihak keluarga

— fahmiツ | check pinned & wishlist our upcoming game (@fahmitsu) March 27, 2022

Πριν από μερικές ημέρες ο Fahmi είχε τραβήξει βίντεο με την γάτα του, η οποία του έγλειφε το αυτί σε μια τρυφερή στιγμή. Την είδηση του θανάτου του μετέφερε μέσω του Twitter του η αδερφή του.


Closest thing I've had to an intimate relationship. pic.twitter.com/EsNjdN727D

— fahmiツ | check pinned & wishlist our upcoming game (@fahmitsu) March 27, 2022

Η gaming βιομηχανία δήλωσε δημόσια στο Twitter τα καλύτερα για τον θανόντα. Στο παιχνίδι του, το Coffee Talk, ένας barista σερβίρει καφές σε εξωγήινους και orcs, σε ένα εικονικό Seattle του μέλλοντος. Ο Fahmi είχε δουλέψει και στην Gameloft, γνωστή για τα mobile games της. Μετά συνέχισε στην Toge Productions και ύστερα ίδρυσε την Fahmitsu και συνεργάστηκε με την Pikselnesia για να δημιουργήσει το Adventure με φαντάσματα What Comes After.

Το επόμενο παιχνίδι που ετοίμαζε ο Fahmi είναι το After Love EP, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει μέσα στο φετινό καλοκαίρι. Θυμίζουμε ότι και το Syb
 
Last edit: 10 May 2022 23:38 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 May 2022 00:41 - 11 May 2022 01:06 #264129 by Nikos Georgopoulos
Έφυγε από την ζωή ο συνιδρυτής της Ocean Software (Frogger, Batman, RoboCop κ.α.)




Μία ακόμη εταιρεία που μας μεγάλωσε.

Ο David Ward, συνιδρυτής της Ocean Software (την ίδρυσε μαζί με τον Jon Woods το 1983) έφυγε από την ζωή σε ηλικία 75 ετών.

Η εταιρεία με έδρα το Manchester ήταν αρχικά γνωστή ως Spectrum Games. Έφτιαξε games τις δεκαετίες '80 και '90 με έμφαση στις μετατροπές arcade games σε games για υπολογιστές και κονσόλες. Θυμίζουμε μόνο τα Frogger, Batman, Decathlon, RoboCop, Missile Command και πολλά άλλα ακόμη.

Την είδηση ​​του θανάτου του Ward κοινοποίησε ο γιος του Ben Ward στο Twitter σήμερα το πρωί: «Λυπάμαι που αναφέρω ότι ο πατέρας μου Ντέιβιντ Γουόρντ πέθανε», έγραψε. "Γεννημένος το 1947, ήταν πρωτοπόρος στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και πατέρας έξι παιδιών. Είχαμε μια περίπλοκη σχέση και αγαπούσαμε ο ένας τον άλλον. Θα μου λείψεις μπαμπά."

Μετά την είδηση ​​του θανάτου του, φίλοι, πρώην συνάδελφοι και συνομήλικοι πήγαν για να αποτίσουν φόρο τιμής στον Ward και να γιορτάσουν τη σημαντική συνεισφορά του στη βιομηχανία. «Ο David Ward είχε τέτοια επίδραση σε τόσους πολλούς από εμάς στη βιομηχανία παιχνιδιών», έγραψε στο Twitter η Trustee της GamesAid, Gina Jackson OBE. «Ο αντίκτυπός του μπορεί ακόμα να φανεί παγκοσμίως, αλλά ιδιαίτερα στη σκηνή των αγώνων του Μάντσεστερ». Ο Ward, μαζί με τον συνιδρυτή της Ocean, Woods, εισήχθησαν στο Hall of Fame της ELSPA για τη συνεισφορά τους στη βιομηχανία παιχνιδιών το 2004.

«Πολλοί άνθρωποι θεωρούν την Ocean Software ως μία από τους πρωτοπόρους που βοήθησαν να μετατραπούν οι υπολογιστές και τα βιντεοπαιχνίδια του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια πραγματική πολυεθνική επιχείρηση», δήλωσε τότε ο γενικός διευθυντής της ELSPA Ρότζερ Μπένετ. «Μαζί οι Ward και Woods επινόησαν μεγάλο μέρος της ορολογίας της βιομηχανίας παιχνιδιών και υποκίνησαν πολλά από τα ορόσημα της, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης επωνυμιών και franchise από παραδοσιακά μέσα και τις επίσημες διαδικασίες προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας».
Last edit: 11 May 2022 01:06 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jul 2022 21:45 #265369 by Nikos Georgopoulos
Ο Minecraft YouTuber Alex Technoblade έφυγε από την ζωή στα 23 του




Από τον καρκίνο.

O Alex Technoblade, YouTuber που έπαιζε κυρίως Minecraft, έφυγε από την ζωή στα 23 του από καρκίνο.

Η οικογένειά του ανέβασε ένα βίντεο με τίτλο «so long nerds». Σε αυτό, ο πατέρας του διάβασε ένα κείμενο που έγραψε πριν πεθάνει. Το κανάλι του έχει πάνω από 10,8 εκατομμύρια subscribers. Το αποχαιρετιστήριο σημείωμα αναφέρει: "Σας ευχαριστώ όλους που υποστηρίξατε το περιεχόμενό μου όλα αυτά τα χρόνια. Αν είχα άλλες 100 ζωές, νομίζω ότι θα επέλεγα να γίνω ξανά ο Technoblade κάθε φορά, καθώς αυτά ήταν τα πιο ευτυχισμένα χρόνια της ζωής μου."

Ο δημιουργός περιεχομένου έφτασε στη σκηνή του Minecraft το 2013 και κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης καριέρας του έγινε γνωστός ιδιαίτερα για την αίσθηση του χιούμορ, τις δεξιότητες PvP και τη φιλική αντιπαλότητα με τον συνάδελφό του σούπερ σταρ του Minecraft, Dream. Πέρυσι είχε ανακοινώσει στους θαυμαστές του ότι είχε καρκίνο στο δεξί του χέρι και μίλησε για διάφορες θεραπείες, συμπεριλαμβανομένης μιας επέμβασης διάσωσης άκρου, η οποία αστειεύτηκε ότι σχεδόν τον έκανε ακρωτηριασμένο.



Ήταν μέλος της ομάδας Sleepyboisinc. Ένα μέλος της ομάδας, ο TommyInnit, το ονόμαζε "The Blade". Ο Technoblade έπαιζε και άλλα games, όπως το Mount & Blade II. Μέρος της απήχησης του Technoblade ήταν η αύρα του μυστηρίου γύρω από το ποιος ακριβώς ήταν. Στο αποχαιρετιστήριο βίντεο, θυμάται με αγάπη ότι κορόιδεψε τους viewers του, κάνοντάς τους να νομίζουν ότι το όνομά του είναι Dave. Τελικά αποκάλυψε ότι τον λένε Alex. Η οικογένειά του ζητά από τους θαυμαστές του να συνεχίσουν να σέβονται την επιθυμία του για ιδιωτικότητα.

Συνάδελφοι streamers και δημιουργοί του Minecraft επισκέφτηκαν το Twitter για να αποτίσουν φόρο τιμής. Δείτε τι είπαν για τον άτυχο νεαρό .

Το αφιέρωμα του θανάτου του έγινε αμέσως το #1 trending βίντεο του Youtube. Η δήλωση του πατέρα του Technoblade καταλήγει στα εξής: "Το περασμένο έτος είχε πολλές δύσκολες στιγμές για τον γιο μας καθώς πάλεψε με τον καρκίνο σταδίου 4. Αλλά δεν παραπονέθηκε και συνέχισε να χρησιμοποιεί το διάσημο στρατηγικό μυαλό του για να προσπαθήσει να ξεπεράσει τις ελάχιστες πιθανότητες που ήξερε ότι ήταν σχεδόν αδύνατες. Ηταν γενναίος. Αυτό το μονοπάτι ήταν ένα λαμπερό μάθημα για όλους εμάς που είχαμε το προνόμιο να το περπατήσουμε μαζί του. Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε το ταξίδι του σε όλο αυτό, καθώς έκανε τη δουλειά που αγαπούσε για τους αγαπημένους του θαυμαστές".

Please Log in or Create an account to join the conversation.