Fallout Mod: Project Van Buren
Νέο project ανακατασκευής του Fallout 3.
Η αρχική έκδοση του Fallout 3 των Black Isle Studios, με την κωδική ονομασία "Van Buren", ακυρώθηκε το 2003, ακολουθούμενη σύντομα από τη διάλυση του στούντιο.
Πολλοί gamers αναρωτιούνται μέχρι και σήμερα πώς θα έμοιαζε εκείνο το Fallout 3. Η οικονομική παρακμή του στούντιο Interplay ήταν πιθανότατα πλήρης σε αυτό το στάδιο, καθώς η δημοτικότητα των πολύπλοκων, isometric RPG όπως τα πρώτα Fallout έφτασε στο ναδίρ στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Παρέμειναν αδρανή ως είδος μέχρι την αναβίωσή τους με τα Pillars of Eternity και Divinity. Αν και δεν υπήρχε περίπτωση να σωθούν τα Black Isle Studios , το project στο οποίο εργάζονταν έχει αιχμαλωτίσει τη φαντασία των fans του Fallout όλα αυτά τα χρόνια.
Ένα tech demo και ένα έγγραφο σχεδίασης 700 σελίδων διέρρευσαν το 2007 και λειτούργησαν ως ανταγωνιστικό όραμα σε σχέση με το "επίσημο" Fallout 3 της Bethesda, που αγόρασε τα δικαιώματα της σειράς από το χρεωκοπημένο στούντιο. Το Van Buren είναι ένα περίεργο, φρέσκο, εκτεταμένο και διαδραστικό RPG. Μόνο θετικό είναι το γεγονός ότι μεγάλο μέρος του σκηνικού και της ιστορίας του αποτέλεσαν τη βάση του πολυαγαπημένου Fallout: New Vegas.
Εδώ μπαίνει ο game
developer
Adam Lacko
και το Project Van Buren
, το οποίο δημιούργησε, στην ιστορία. Από το 2017, ο Lacko χτίζει με βάση το προαναφερθέν tech demo και το έγγραφο σχεδίασης για να δημιουργήσει μια πλήρη έκδοση του Van Buren στην μηχανή ανάπτυξης Unity και σκοπεύει να διαθέσει το τελικό RPG δωρεάν. Ο Lacko έχει γράψει ο ίδιος μεγάλο μέρος του κώδικα του έργου και έλαβε συμβουλές από πρώην μέλη των Black Isle Studios. O Adam Lacko, δημιουργός και μοναδικός developer του project, δήλωσε: "Το Project Van Buren στοχεύει να αποτυπώσει ξανά και να διατηρήσει αυτήν την οπτική παρουσίαση με την παραμικρή λεπτομέρεια, μένοντας πιστό στο αρχικό όραμα και πορεία των δημιουργών του".
Η δέσμευση του Lacko στην ακρίβεια και τη διατήρηση είναι μια ενδιαφέρουσα αντίθεση με άλλα projects, όπως το Revelation Blues mod για την αναδημιουργία του Van Buren στο New Vegas, τα οποία φαίνεται να παίρνουν περισσότερες πρωτοβουλίες στην ερμηνεία και να μη φοβούνται την παρέκκλιση. Είναι σχεδόν σαν ένα μουσειακό αντίγραφο ή μια μετάδοση από μια άλλη διάσταση στην οποία αυτό το Fallout 3 έγινε με επιτυχία.
Από τον Νοέμβριο του 2021, ο Lacko έχει εφαρμόσει με επιτυχία όλα τα προγραμματισμένα σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης μιας προαιρετικής λειτουργίας μάχης σε πραγματικό χρόνο με παύση. Το εύρος του έργου σημαίνει ότι δεν υπάρχει καθορισμένη ημερομηνία στην οποία θα τελειώσει, αλλά κάποια μέρα θα μπορέσετε να ταξιδέψετε στην άλλη πλευρά του Fallout.
Τα isometric RPGs βρίσκονται εν μέσω μιας πολυετούς αναβίωσης. Games όπως το Pillars, το Divinity και τα Wastelands 2 και 3 παρείχαν μια σύγχρονη αίσθηση ισορροπίας μάχης, φιλικότητας προς τον χρήστη και σχεδιασμού των encounters. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο καλά θα αντέξουν το Project Van Buren και τα θεωρητικά απαρχαιωμένα συστήματά του σε σχέση με αυτές τις πιο πρόσφατες ερμηνείες του είδους. Ότι κι αν συμβεί, αυτό είναι ένα εντυπωσιακό project από έναν αφοσιωμένο fan και μερικούς εθελοντές βοηθούς και σίγουρα θα αξίζει να το παίξετε όταν βγει σε οποιαδήποτε μορφή.