Η Game Freak ανακοίνωσε νέα πολιτική για τετραήμερη εβδομάδα εργασίας
Με 20% μείωση μισθού.
Η εταιρεία ανάπτυξης των Pokémon ανακοίνωσε ένα προαιρετικό πρόγραμμα εργασίας τεσσάρων ημερών την εβδομάδα.
Η Game Freak
ανακοίνωσε
μια νέα προοδευτική εργατική πολιτική την Τρίτη, σε μια προσπάθειά της να δώσει περισσότερες επιλογές στους υπαλλήλους της. Η κίνηση αυτή της Game Freak έρχεται μετά από ανακοινώσεις από άλλες εταιρείες ανάπτυξης για παρόμοια πολιτική, ενώ έρχεται σε αντίθεση με τις απόψεις που έχουν οι fans των Pokémon για το “
crunch
” που προκύπτει κατά την ανάπτυξη των νέων Pokémon games, όπως για το Pokémon Legends: Arceus.
Η επίσημη ανακοίνωση της Game Freak ανέφερε τα εξής: “Η ισορροπία μεταξύ εργασίας και καθημερινότητας ήταν πάντα η προτεραιότητά μας και από την ίδρυση της εταιρείας μας ενθαρρύναμε τους εργαζόμενους μας να βρουν την σωστή ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής βάση των αναγκών τους, χάρη στις απεριόριστες διακοπές, υβριδικές μορφές εργασίας και μεταβλητό ωράριο εργασίας.”
Η νέα πολιτική της Game Freak επιτρέπει στους εργαζομένους της να παίρνουν μια επιπλέον άδεια την εβδομάδα και προορίζεται περισσότερο για του εργαζομένους που έχουν μικρά παιδιά ή υπερήλικες. Οι άδειες αυτές δεν θα πληρώνονται. Οι υπάλληλοι που θα επιλέξουν τις τετραήμερες εβδομάδες εργασίας θα δεχθούν μείωση μισθού κατά 20%. Δεν έχει ξεκαθαριστεί αν αυτή η επιλογή θα είναι για μερικές εβδομάδες ή αν θα μπορεί κάποιος υπάλληλος να το κάνει για όλο το έτος. Άλλες εταιρείες ανάπτυξης, όπως η Young Horse και η Eidos Montreal, έχουν επίσης επιλογές για τετραήμερες εβδομάδες εργασίας χωρίς μείωση μισθού.
Τον Φεβρουάριο, η Game Freak ανακοίνωσε την νέα γενιά των Pokémon με τίτλο Pokémon Scarlet και Violet που θα κυκλοφορήσουν μέχρι το τέλος του έτους. Η ανακοίνωση αυτή έγινε λίγο μετά την κυκλοφορία του Pokémon Legends: Arceus, που κυκλοφόρησε μόλις λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία των Pokémon Brilliant Diamond και Shining Pearl. Αυτό έκανε αρκετούς fans των Pokémon να αναρωτηθούν για τις εργασιακές συνθήκες και την ύπαρξη crunch κατά την διάρκεια της ανάπτυξης αυτών των games.