Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Final Fantasy 16

More
09 May 2022 13:14 #264054 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne



Οι developers του Final Fantasy XVI είχαν δουλέψει σε ένα ακυρωμένο Co-op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne, πριν το ξεκινήσουν.
Ο παραγωγός Naoki Yoshida έκανε την αποκάλυψη στο Ιαπωνικό Famitsu και δήλωσε το συγκεκριμένο project βρισκόταν ήδη ένα χρόνο σε ανάπτυξη, όταν ακυρώθηκε και ο ίδιος δούλευε μαζί με τους Hiroshi Takai, Kazutoyo Maehiro και Hiroshi Minagawa. Οι τρεις πρώτοι αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν ώστε να διορθώσουν το Final Fantasy XIV. Ο Yoshida δήλωσε ότι ήταν ένα hardcore action game και ότι: Αν συνεχίζαμε την ανάπτυξη και το Bloodborne κυκλοφορούσε πρώτο θα είχαμε φρικάρει. Είχε να ίδια όπλα και το ίδιο γοτθικό στυλ.

Σύμφωνα με τον Yoshida, το multiplayer κομμάτι του ακυρωμένου project δεν θα ήταν όπως του Bloodborne και των Soulsborne τίτλων αλλά οι παίκτες θα χωρίζονταν σε δύο ομάδες, τέσσερις εναντίων ενός και παίκτης που θα ήταν μόνος του θα είχε τις ισχυρότερες δυνάμεις. Μετά της δηλώσεις του Yoshida, αρκετός κόσμος αναρωτιέται αν το ακυρωμένο πλέον project επηρέασε ή όχι την ανάπτυξη και τις μάχες του Final Fantasy XVI.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2022 13:45 #264056 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne



Οι developers του Final Fantasy XVI είχαν δουλέψει σε ένα ακυρωμένο Co-op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne, πριν το ξεκινήσουν.
Ο παραγωγός Naoki Yoshida έκανε την αποκάλυψη στο Ιαπωνικό Famitsu και δήλωσε το συγκεκριμένο project βρισκόταν ήδη ένα χρόνο σε ανάπτυξη, όταν ακυρώθηκε και ο ίδιος δούλευε μαζί με τους Hiroshi Takai, Kazutoyo Maehiro και Hiroshi Minagawa. Οι τρεις πρώτοι αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν ώστε να διορθώσουν το Final Fantasy XIV. Ο Yoshida δήλωσε ότι ήταν ένα hardcore action game και ότι: Αν συνεχίζαμε την ανάπτυξη και το Bloodborne κυκλοφορούσε πρώτο θα είχαμε φρικάρει. Είχε να ίδια όπλα και το ίδιο γοτθικό στυλ.

Σύμφωνα με τον Yoshida, το multiplayer κομμάτι του ακυρωμένου project δεν θα ήταν όπως του Bloodborne και των Soulsborne τίτλων αλλά οι παίκτες θα χωρίζονταν σε δύο ομάδες, τέσσερις εναντίων ενός και παίκτης που θα ήταν μόνος του θα είχε τις ισχυρότερες δυνάμεις. Μετά της δηλώσεις του Yoshida, αρκετός κόσμος αναρωτιέται αν το ακυρωμένο πλέον project επηρέασε ή όχι την ανάπτυξη και τις μάχες του Final Fantasy XVI.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2022 14:16 #264059 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne



Οι developers του Final Fantasy XVI είχαν δουλέψει σε ένα ακυρωμένο Co-op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne, πριν το ξεκινήσουν.
Ο παραγωγός Naoki Yoshida έκανε την αποκάλυψη στο Ιαπωνικό Famitsu και δήλωσε το συγκεκριμένο project βρισκόταν ήδη ένα χρόνο σε ανάπτυξη, όταν ακυρώθηκε και ο ίδιος δούλευε μαζί με τους Hiroshi Takai, Kazutoyo Maehiro και Hiroshi Minagawa. Οι τρεις πρώτοι αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν ώστε να διορθώσουν το Final Fantasy XIV. Ο Yoshida δήλωσε ότι ήταν ένα hardcore action game και ότι: Αν συνεχίζαμε την ανάπτυξη και το Bloodborne κυκλοφορούσε πρώτο θα είχαμε φρικάρει. Είχε να ίδια όπλα και το ίδιο γοτθικό στυλ.

Σύμφωνα με τον Yoshida, το multiplayer κομμάτι του ακυρωμένου project δεν θα ήταν όπως του Bloodborne και των Soulsborne τίτλων αλλά οι παίκτες θα χωρίζονταν σε δύο ομάδες, τέσσερις εναντίων ενός και παίκτης που θα ήταν μόνος του θα είχε τις ισχυρότερες δυνάμεις. Μετά της δηλώσεις του Yoshida, αρκετός κόσμος αναρωτιέται αν το ακυρωμένο πλέον project επηρέασε ή όχι την ανάπτυξη και τις μάχες του Final Fantasy XVI.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2022 14:47 #264064 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne



Οι developers του Final Fantasy XVI είχαν δουλέψει σε ένα ακυρωμένο Co-op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne, πριν το ξεκινήσουν.
Ο παραγωγός Naoki Yoshida έκανε την αποκάλυψη στο Ιαπωνικό Famitsu και δήλωσε το συγκεκριμένο project βρισκόταν ήδη ένα χρόνο σε ανάπτυξη, όταν ακυρώθηκε και ο ίδιος δούλευε μαζί με τους Hiroshi Takai, Kazutoyo Maehiro και Hiroshi Minagawa. Οι τρεις πρώτοι αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν ώστε να διορθώσουν το Final Fantasy XIV. Ο Yoshida δήλωσε ότι ήταν ένα hardcore action game και ότι: Αν συνεχίζαμε την ανάπτυξη και το Bloodborne κυκλοφορούσε πρώτο θα είχαμε φρικάρει. Είχε να ίδια όπλα και το ίδιο γοτθικό στυλ.

Σύμφωνα με τον Yoshida, το multiplayer κομμάτι του ακυρωμένου project δεν θα ήταν όπως του Bloodborne και των Soulsborne τίτλων αλλά οι παίκτες θα χωρίζονταν σε δύο ομάδες, τέσσερις εναντίων ενός και παίκτης που θα ήταν μόνος του θα είχε τις ισχυρότερες δυνάμεις. Μετά της δηλώσεις του Yoshida, αρκετός κόσμος αναρωτιέται αν το ακυρωμένο πλέον project επηρέασε ή όχι την ανάπτυξη και τις μάχες του Final Fantasy XVI.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2022 15:18 #264069 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne



Οι developers του Final Fantasy XVI είχαν δουλέψει σε ένα ακυρωμένο Co-op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne, πριν το ξεκινήσουν.
Ο παραγωγός Naoki Yoshida έκανε την αποκάλυψη στο Ιαπωνικό Famitsu και δήλωσε το συγκεκριμένο project βρισκόταν ήδη ένα χρόνο σε ανάπτυξη, όταν ακυρώθηκε και ο ίδιος δούλευε μαζί με τους Hiroshi Takai, Kazutoyo Maehiro και Hiroshi Minagawa. Οι τρεις πρώτοι αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν ώστε να διορθώσουν το Final Fantasy XIV. Ο Yoshida δήλωσε ότι ήταν ένα hardcore action game και ότι: Αν συνεχίζαμε την ανάπτυξη και το Bloodborne κυκλοφορούσε πρώτο θα είχαμε φρικάρει. Είχε να ίδια όπλα και το ίδιο γοτθικό στυλ.

Σύμφωνα με τον Yoshida, το multiplayer κομμάτι του ακυρωμένου project δεν θα ήταν όπως του Bloodborne και των Soulsborne τίτλων αλλά οι παίκτες θα χωρίζονταν σε δύο ομάδες, τέσσερις εναντίων ενός και παίκτης που θα ήταν μόνος του θα είχε τις ισχυρότερες δυνάμεις. Μετά της δηλώσεις του Yoshida, αρκετός κόσμος αναρωτιέται αν το ακυρωμένο πλέον project επηρέασε ή όχι την ανάπτυξη και τις μάχες του Final Fantasy XVI.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Jun 2022 02:29 #264681 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
Final Fantasy XVI




Πρώτο gameplay trailer

Η Square Enix παρουσίασε το πρώτο τρέιλερ για το Final Fantasy XVI, στο οποίο έχει δώσει τον υπότιτλο Dominance. Στο βίντεο εμφανίζονται ακόμα και αποσπάσματα από το gameplay.

Ο παραγωγός της σειράς Naoki Yoshida, δήλωσε ότι στη νέα έκδοση, ο κόσμος της σειράς θα βρίσκεται σε τυραννία και αναταραχή. Το βίντεο παρουσιάζει όσους θα δώσουν μάχη για να επαναφέρουν την τάξη. Στο τρέιλερ εμφανίζονται μεταξύ άλλων οι Phoenix, Titan, Garuda, Ramuh, Shiva, Odin, Bahamut και Ifrit.



Το Final Fantasy XVI θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2023, σίγουρα για κονσόλες PlayStation και από εκεί και πέρα μένει να μάθουμε και τα άλλα format.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Jun 2022 00:49 #265175 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
Δεν θα είναι open world



Ο παραγωγός του FF16, Naoki Yoshida, δήλωσε ότι το Final Fantasy XVI δεν θα είναι open world. Πάντως, οι developers έχουν εμπνευστεί από open world Action RPGs. «Προκειμένου να φτιάξουμε μια ιστορία που να μοιάζει σαν να εκτείνεται σε μια ολόκληρη υδρόγειο και όχι μόνο, αποφασίσαμε να αποφύγουμε το open world gameplay που μας περιορίζει σε έναν ενιαίο χώρο ανοιχτού κόσμου και αντ' αυτού να επικεντρωθούμε σε έναν ανεξάρτητο game design με βάση την περιοχή που μπορεί να προσφέρει στους παίκτες να έχουν καλύτερη αίσθηση μιας πραγματικά παγκόσμιας κλίμακας απεικόνισης κόσμου».
Το Final Fantasy XVI θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2023, σίγουρα για κονσόλες PlayStation και από εκεί και πέρα μένει να μάθουμε και τα άλλα format.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Jun 2022 17:50 #265225 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
Η Square Enix και η Sony καθυστέρησαν την προβολή τρέιλερ του Final Fantasy 16 λόγω του πολέμου στην Ουκρανία




Ο παραγωγός θεωρεί ότι έχει στοιχεία που την θυμίζουν.

Το τρέιλερ του Final Fantasy 16 καθυστέρησε επειδή η θεματολογία του ίσως είχε αρνητικό αντίκτυπο λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.

Την είδηση αποκάλυψε ο παραγωγός του Final Fantasy 16 Naoki Yoshida, μιλώντας στο Ιαπωνικό site  Dengeki Online . Ο Yoshida φοβήθηκε ότι το θέμα του παιχνιδιού θα ήταν ακατάλληλο λόγω του πολέμου στην Ουκρανία. Χαρακτηριστικά είπε: «Στην πραγματικότητα, το τρέιλερ ήταν έτοιμο να κυκλοφορήσει τον Μάρτιο, αλλά την ίδια στιγμή, η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία έκανε την παγκόσμια κατάσταση ασταθή». είπε χαρακτηριστικά. Δεδομένου ότι το Final Fantasy 16 ασχολείται με ένα αρκετά βαρύ θέμα ως ιστορία, αναρωτήθηκα, σε περίπτωση που το δεύτερο τρέιλερ κυκλοφορούσε εκείνη τη στιγμή εάν θα ήταν πραγματικά ευχάριστο για τους gamers. Όταν είπα στη Sony για αυτό το συναίσθημα, η Sony ανησύχησε επίσης για αυτό. οπότε αποφάσισα να αναβάλω την κυκλοφορία μετά από ενδελεχείς συζητήσεις».

Συνεπώς, όπως όλα δείχνουν...ήταν κοινή απόφαση μεταξύ παραγωγού και της Sony, καθώς το τρέιλερ παρουσιάστηκε στο PlayStation State of Play event. Σε μια άλλη συνέντευξη με το Famitsu, ο Yoshida παρομοίασε τα summons του Eikon στο παιχνίδι με πυρηνικά όπλα μαζικής καταστροφής και τα εδάφη της Valisthea που είναι χτισμένα στο Mother Crystal ότι είναι «το ισοδύναμο μιας γης που είναι άφθονη με πετρέλαιο».



Το Final Fantasy 16 θα έχει μια πιο ώριμη ιστορία σε σχέση με την υπόλοιπη σειρά Final Fantasy. Θα έχει ένδειξη "M for Mature". "Ένα από τα κύρια θέματα που διερευνήθηκαν στην αφήγηση του Final Fantasy 16 ασχολείται με την αναπόφευκτη σύγκρουση αξιών και ιδανικών όταν βρίσκεις πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους με διαφορετικά ιδανικά στο ίδιο δωμάτιο. Τι είναι πραγματικά σωστό και τι είναι αληθινά λάθος;" είπε ο Yoshida .

Το Final Fantasy 16 αναμένεται να κυκλοφορήσει για PS5 το καλοκαίρι του 2023.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Jun 2022 17:54 #265226 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
Ο σκύλος θα λέγεται Torgal και θα είναι μέλος του party σας



Ο σκύλος του Final Fantasy XVI που είδαμε στο τρέιλερ της Square Enix θα λέγεται Torgal. Το όνομά του προέρχεται από τον Thor (άραγε θα χρησιμοποιεί κεραυνούς;) και αντίστοιχα το 'gal' που σημαίνει προστάτης.


So the cute dog’s name in FF16 is Torgal!

A quick Google search of the etymology shows a possible Nordic meaning, with “tor” meaning “Thor,” God of Thunder, and “gal” meaning “protector.”

Put together, it can potentially mean “under the protection of the God of Thunder.” ⚡️⚡️ pic.twitter.com/nJD0jimyLu

— ☆オードリーAudrey☆ (@aitaikimochi) June 23, 2022

Επίσης, ο παραγωγός του παιχνιδιού, Naoki Yoshida, δήλωσε ότι θα μπορεί να γίνει και μέλος του party σας.

Το Final Fantasy XVI θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2023, σίγουρα για κονσόλες PlayStation και από εκεί και πέρα μένει να μάθουμε και τα άλλα format.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jun 2022 14:02 #265275 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
Η Square Enix και η Sony καθυστέρησαν την προβολή τρέιλερ του Final Fantasy 16 λόγω του πολέμου στην Ουκρανία




Ο παραγωγός θεωρεί ότι έχει στοιχεία που την θυμίζουν.

Το τρέιλερ του Final Fantasy 16 καθυστέρησε επειδή η θεματολογία του ίσως είχε αρνητικό αντίκτυπο λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.

Την είδηση αποκάλυψε ο παραγωγός του Final Fantasy 16 Naoki Yoshida, μιλώντας στο Ιαπωνικό site  Dengeki Online . Ο Yoshida φοβήθηκε ότι το θέμα του παιχνιδιού θα ήταν ακατάλληλο λόγω του πολέμου στην Ουκρανία. Χαρακτηριστικά είπε: «Στην πραγματικότητα, το τρέιλερ ήταν έτοιμο να κυκλοφορήσει τον Μάρτιο, αλλά την ίδια στιγμή, η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία έκανε την παγκόσμια κατάσταση ασταθή». είπε χαρακτηριστικά. Δεδομένου ότι το Final Fantasy 16 ασχολείται με ένα αρκετά βαρύ θέμα ως ιστορία, αναρωτήθηκα, σε περίπτωση που το δεύτερο τρέιλερ κυκλοφορούσε εκείνη τη στιγμή εάν θα ήταν πραγματικά ευχάριστο για τους gamers. Όταν είπα στη Sony για αυτό το συναίσθημα, η Sony ανησύχησε επίσης για αυτό. οπότε αποφάσισα να αναβάλω την κυκλοφορία μετά από ενδελεχείς συζητήσεις».

Συνεπώς, όπως όλα δείχνουν...ήταν κοινή απόφαση μεταξύ παραγωγού και της Sony, καθώς το τρέιλερ παρουσιάστηκε στο PlayStation State of Play event. Σε μια άλλη συνέντευξη με το Famitsu, ο Yoshida παρομοίασε τα summons του Eikon στο παιχνίδι με πυρηνικά όπλα μαζικής καταστροφής και τα εδάφη της Valisthea που είναι χτισμένα στο Mother Crystal ότι είναι «το ισοδύναμο μιας γης που είναι άφθονη με πετρέλαιο».



Το Final Fantasy 16 θα έχει μια πιο ώριμη ιστορία σε σχέση με την υπόλοιπη σειρά Final Fantasy. Θα έχει ένδειξη "M for Mature". "Ένα από τα κύρια θέματα που διερευνήθηκαν στην αφήγηση του Final Fantasy 16 ασχολείται με την αναπόφευκτη σύγκρουση αξιών και ιδανικών όταν βρίσκεις πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους με διαφορετικά ιδανικά στο ίδιο δωμάτιο. Τι είναι πραγματικά σωστό και τι είναι αληθινά λάθος;" είπε ο Yoshida .

Το Final Fantasy 16 αναμένεται να κυκλοφορήσει για PS5 το καλοκαίρι του 2023.

Please Log in or Create an account to join the conversation.