Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Demon's Souls Remake

More
17 Jun 2021 11:48 - 17 Jun 2021 11:52 #252631 by Γιώργος Σκένδρος
Το Demon's Souls μπορεί να είναι διαθέσιμο και για PS4
 

Το  remake  του  Demon's Souls  της εταιρείας ανάπτυξης Bluepoint μπορεί να εμφανιστεί στο PS4 Store.

Αυτό προκύπτει από το  PlayStation Game Size , έναν λογαριασμό στο Twitter που δημοσιεύει αποκλειστικά σχετικά με την καταγραφή των ενημερώσεων παιχνιδιών και των μεγεθών των αρχείων, ο οποίος εντόπισε μια καταχώρηση για το Demon's Souls στη βάση δεδομένων του PS4 Store. O λογαριασμός του PlayStation Game Size δήλωσε ότι μπορεί να είναι απλώς μια δοκιμαστική έκδοση και ίσως τελικά να μην κυκλοφορήσει καθώς δεν υπάρχει άμεσος σύνδεσμος για αυτό.

Το επόμενο God of War και το Gran Turismo 7, έρχονται επίσης για PS4, ενώ η Sony αν και ανακοίνωσε αρχικά το Horizon Forbidden West και το Spider-Man: Miles Morales ως PS5 exclusive, επιβεβαίωσε στην συνέχεια ότι και οι δύο τίτλοι θα είναι διαθέσιμοι και για PS4.

 
Last edit: 17 Jun 2021 11:52 by Γιώργος Σκένδρος.
The following user(s) said Thank You: Blood Prince, Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jun 2021 12:22 #252634 by Blood Prince
Replied by Blood Prince on topic Demon's Souls Remake
Μιλάμε για wow είδηση....εγώ αυτό το έλεγα για πλάκα χωρίς να το πιστεύω με αφορμή την μεταφορά του Godfall σε PS4.

Εκνευρίστηκα με το A Plague Tale Requiem που είναι next gen exclusive για την ώρα αλλά έχουν να κλείσουν στόματα αν γίνει κάτι τέτοιο.

Επίσης στις προάλλες έχετε υπόψην διάβαζα από ξένα sites φήμες πώς οι χρήστες του XBOX One θα μπορούν να παίζουν μέσω cloud παιχνίδια του XBOX Series X . Σκέφτομαι μήπως γίνει και στο PS4.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jan 2022 02:37 #259568 by Nikos Georgopoulos
Ο Hidetaka Miyazaki της FromSoftware δεν παίζει καν τα games που δημιουργεί




Δεν ακούμπησε τα Demon's Souls remake και Elden Ring.

Ο Hidetaka Miyazaki, director της σειράς Dark Souls και επικεφαλής της FromSoftware, δήλωσε ότι δεν έχει παίξει ακόμη το Demon's Souls remake.

Ο λόγος, σύμφωνα με την δήλωσή του, είναι ότι...δεν παίζει τα ίδια του τα games! Συγκεκριμένα, δεν έχει παίξει όχι μόνο το Demon's Souls remake, αλλά ούτε και το Elden Ring, " διότι δεν έχει εκπλήξεις " όπως λέει χαρακτηριστικά.

Ο Miyazaki δήλωσε: "Όταν παίζω μου έρχονται πίσω πολλά παλιά συναισθήματα, πολλές παλιές αναμνήσεις και αυτό γίνεται λίγο συντριπτικό και δεν έχεις όρεξη να παίξεις πια. Δεν έχω παίξει λοιπόν το remake του Demon, αλλά χαίρομαι πολύ που σας βλέπω να απολαμβάνετε την νέα του εμφάνιση και τα γραφικά νέας γενιάς".



Ο Miyazaki εκφράστηκε με θετικά σχόλια για την ομάδα της Bluepoint Games που ανέλαβε το remake καθώς είπε ότι: "Ένα πράγμα που ήταν πραγματικά διασκεδαστικό ήταν να παρακολουθούμε την Bluepoint Games να ανακαλύπτει πράγματα που δεν σκεφτήκαμε και να αντιμετωπίσουμε ορισμένα στοιχεία του παιχνιδιού, τα γραφικά και τους μηχανισμούς του, με τρόπο που δεν μπορούσαμε ή δεν το κάναμε όταν κυκλοφόρησε. Έτσι, το να τους δω να ερευνούν και να εφαρμόζουν αυτές τις νέες διαδικασίες σκέψης και νέες τεχνικές, ήταν κάτι που ήταν πραγματικά συναρπαστικό και ενδιαφέρον για μένα".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jan 2022 03:54 #259572 by Απόστολος Μητσακούλης

Ο Hidetaka Miyazaki της FromSoftware δεν παίζει καν τα games που δημιουργεί




Δεν ακούμπησε τα Demon's Souls remake και Elden Ring.

Ο Hidetaka Miyazaki, director της σειράς Dark Souls και επικεφαλής της FromSoftware, δήλωσε ότι δεν έχει παίξει ακόμη το Demon's Souls remake.

Ο λόγος, σύμφωνα με την δήλωσή του, είναι ότι...δεν παίζει τα ίδια του τα games! Συγκεκριμένα, δεν έχει παίξει όχι μόνο το Demon's Souls remake, αλλά ούτε και το Elden Ring, " διότι δεν έχει εκπλήξεις " όπως λέει χαρακτηριστικά.

Ο Miyazaki δήλωσε: "Όταν παίζω μου έρχονται πίσω πολλά παλιά συναισθήματα, πολλές παλιές αναμνήσεις και αυτό γίνεται λίγο συντριπτικό και δεν έχεις όρεξη να παίξεις πια. Δεν έχω παίξει λοιπόν το remake του Demon, αλλά χαίρομαι πολύ που σας βλέπω να απολαμβάνετε την νέα του εμφάνιση και τα γραφικά νέας γενιάς".



Ο Miyazaki εκφράστηκε με θετικά σχόλια για την ομάδα της Bluepoint Games που ανέλαβε το remake καθώς είπε ότι: "Ένα πράγμα που ήταν πραγματικά διασκεδαστικό ήταν να παρακολουθούμε την Bluepoint Games να ανακαλύπτει πράγματα που δεν σκεφτήκαμε και να αντιμετωπίσουμε ορισμένα στοιχεία του παιχνιδιού, τα γραφικά και τους μηχανισμούς του, με τρόπο που δεν μπορούσαμε ή δεν το κάναμε όταν κυκλοφόρησε. Έτσι, το να τους δω να ερευνούν και να εφαρμόζουν αυτές τις νέες διαδικασίες σκέψης και νέες τεχνικές, ήταν κάτι που ήταν πραγματικά συναρπαστικό και ενδιαφέρον για μένα".
Το έχω παρατηρήσει και σε άλλα projects ότι οι δημιουργοί δν παίζουν αυτά που φτιάχνουν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Feb 2022 22:43 #261249 by Nikos Georgopoulos
Ο Hidetaka Miyazaki αποκαλύπτει ότι το boss για το οποίο είναι πιο περήφανος είναι ο Old Monk




Η προσθήκη του προκάλεσε πολλές αντιδράσεις και κανείς δεν πίστευε σε αυτό εκείνη την εποχή.

Ο Hidetaka Miyazaki αναφέρει ότι το boss των Souls για το οποίο είναι πιο περήφανος είναι ο Old Monk.

Ο πρόεδρος της Fromsoft και σκηνοθέτης του Elden Ring Hidetaka Miyazaki κάνει τον γύρο του κόσμου ενόψει της κυκλοφορίας του Elden Ring στα τέλη του μήνα. Το επίσημο blog του Playstation δημοσίευσε ένα νέο κομμάτι όπου διάφοροι δημιουργοί από τα Playstation Studios επιλέγουν το αγαπημένο τους boss της FromSoft από τα διάφορα Souls, στο πλαίσιο του οποίου, ο Miyazaki συνεισέφερε τα δικά του συναισθήματα επί του θέματος.

O Hidetaka Miyazaki δήλωσε: "Αν μιλάμε για ένα boss για το οποίο είμαι "πιο περήφανος" (για να χρησιμοποιήσω τις συγκεκριμένες λέξεις), αυτό θα ήταν μάλλον ο Old Monk από το Demon's Souls. Ο λόγος είναι ότι υπήρξαν πολλές αντιδράσεις εναντίον αυτού του σχεδιασμού και του τι προσπαθούσαμε να κάνουμε με αυτόν. Αλλά ήταν κάτι που ήθελα πραγματικά, πραγματικά να κάνω. Ήθελα να βάλω αυτό το concept του boss στο παιχνίδι, τόσο από άποψη οπτικού σχεδιασμού όσο και από άποψη gameplay, συμπεριλαμβανομένου του στοιχείου του multiplayer. Τόσο από άποψη υλοποίησης όσο και από άποψη διασκέδασης, δεχτήκαμε πολλές αντιδράσεις και κανείς δεν πίστευε σε αυτό εκείνη την εποχή. Αλλά στο τέλος, τα καταφέραμε και νομίζω ότι μετατράπηκε σε ένα ενδιαφέρον boss που οι fans εκτίμησαν. Με το Demon's Souls, υπήρχαν πολλα mechanics κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης που ήταν δύσκολο να σχεδιαστούν. Για παράδειγμα, τα ασύγχρονα online χαρακτηριστικά ήταν περίπλοκα, αλλά νομίζω ότι το Old Monk περιλαμβάνει αυτές τις δυσκολίες και το πώς τα καταφέραμε και φτιάξαμε κάτι για το οποίο ήμασταν περήφανοι".



Ο Old Monk είναι ένα boss στην περιοχή Latria του Demon's Souls, η εναρκτήρια περιοχή του οποίου είναι ίσως το πιο τρομακτικό περιβάλλον που έχει δημιουργήσει ποτέ η FromSoft, αφού περάσετε μέσα από διάφορες προκλήσεις, ο παίκτης πλησιάζει σε έναν τελικό πύργο, όπου βρίσκονται οι ρόμπες του άλλοτε βασιλιά της χώρας. Ο παίκτης πλησιάζει, το Demon's Souls καλεί έναν άλλο παίκτη και τον βάζει ως το boss Old Monk με επιπλέον δυνάμεις και health bar.

H Anna Marsh, διευθύντρια σχεδιασμού στην Firesprite, διάλεξε την Lady Butterfly του Sekiro ως αγαπημένο boss στο πλήρες άρθρο . H Anna Marsh δήλωσε: "Είναι ασυνήθιστο να βλέπεις ηλικιωμένες γυναίκες σε παιχνίδια, ειδικά ως ικανές μαχήτριες, οπότε ήμουν fan της Lady Butterfly πριν καν αρχίσει η μάχη: μια σκληρή, υπερ-ειδικευμένη πολεμίστρια που φέρνει δεκαετίες εμπειρίας στην πρώην μαθήτριά της, μια μάχη που θα προτιμούσε να μην έχει, αλλά είναι υποχρεωμένη να δώσει. H μάχη σε κοντινή απόσταση είναι ένα αριστούργημα , τα telegraphing, balancing, cancelling είναι όλα απολύτως εύστοχα. Σπάνια μπορώ πραγματικά να πω ότι η τύχη δεν έπαιξε ρόλο στο να νικήσω ένα boss, αλλά η μάχη της Lady Butterfly είναι τόσο άψογα στημένη και ζωντανή, ο ρυθμός και η ροή των επιθέσεων προτρέπουν σε εκτροπές, αποφυγές και ακριβώς τα σωστά παράθυρα ευκαιρίας επίθεσης, που το να την νικήσω ένιωσα 100% σαν σκληρά κερδισμένη ικανότητα. Και όλα έγιναν χωρίς μια φανταχτερή τεράστια δαιμονική μορφή, απλά έναν κανονικό άνθρωπο με σχήμα. Ένα από τα αγαπημένα μου αφεντικά όλων των εποχών".

Please Log in or Create an account to join the conversation.