Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Mass Effect Trilogy Remastered

More
25 Oct 2021 23:02 #256741 by Giorgos Tsolaridis
Mass Effect 3: Οι developers μιλούν για crunch, παρενοχλήσεις και θανατικές απειλές Κατηγορούν την BioWare για εξουθενωτικές συνθήκες εργασίας.

 Ένα νέο βίντεο ρίχνει φως στην εσωτερική κατάσταση της BioWare κατά τη διάρκεια των συγκρούσεων σχετικά με το τέλος του Mass Effect 3.

 Το παρακάτω βίντεο, το οποίο προέρχεται από το κανάλι People Make Games, περιέχει πολλές συνεντεύξεις με τέως developers της BioWare, οι οποίοι συζητούν τα γεγονότα που οδήγησαν στην κυκλοφορία του Mass Effect 3 τον Μάρτιο του 2012. Ακόμη, οι συνεντεύξεις αναλύουν την αντίδραση στο τέλος του RPG, καθώς και την απόφαση να γίνουν updates η οποία ήρθε ως αποτέλεσμα στις διαμαρτυρίες. Το τέλος του Mass Effect 3 προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις. Το RPG προσέφερε στους gamers τρεις επιλογές, κάθε μία από τις οποίες θα σήμαινε θεωρητικά διαφορετικό τέλος για τον γαλαξία. Ωστόσο, σε όρους gameplay, δεν υπήρχαν αξιοσημείωτες διαφορές μεταξύ τους.
 Οι developers που μίλησαν στο People Make Games αποκάλυψαν την ψυχική οδύνη που ακολούθησε μετά την έντονη αντίδραση του κοινού, η οποία περιλάμβανε μεταξύ άλλων παρενόχληση και απειλές κατά της ζωής τους. Οι developers μίλησαν επίσης για το πώς ένιωσαν όταν ήρθε η απόφαση να κυκλοφορήσει γρήγορα δωρεάν update το οποίο εμπλούτιζε τα αρχικά endings με νέα  cutscenes  και το οποίο πρόσθεσε  ένα τέταρτο ending .



Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι η αγωνιώδης προσπάθεια των developers να πραγματώσουν το συγκεκριμένο update. Οι δυσκολίες ήταν εκτεταμένες και μακροχρόνιες, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί το  development  του Dragon Age Inquisition.

 Η BioWare είναι ένα στούντιο το οποίο έχει πολλάκις εξαναγκάσει τους εργαζομένους του να εργαστούν με εξουθενωτικούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια. Ο Mike Laidlaw, τέως creative director της σειράς Dragon Age μίλησε ανοιχτά για τους φρενήρεις ρυθμούς development του Dragon Age 2. Το Dragon Age 2 δημιουργήθηκε από το μηδέν σε λίγο λιγότερο από έναν χρόνο, δέχθηκε έντονες αντιδράσεις και κυκλοφόρησε πριν το Mass Effect 3. Άλλη έρευνα αποκάλυψε ότι το προσωπικό της Bioware εξαναγκάστηκε σε έντονη εργασία κατά το development του Anthem και του Mass Effect: Andromeda. O Carsey Hudson, τότε general manager της BioWare, δήλωσε τον Απρίλιο του 2019: «Τα προβλήματα αυτά είναι πραγματικά και η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η επίλυσή τους». Ο Carsey Hudson και ο Mark Darrah, executive producer του Dragon Age, αποχώρησαν από την BioWare τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους. Η BioWare τώρα εργάζεται στα επόμενα games των σειρών Dragon Age και Mass Effect.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 04:27 #257948 by Stathis Moose Stathopoulos
Φήμη: Το Mass Effect: Legendary Edition έρχεται στο Xbox Game Pass




Η ανακοίνωση ίσως γίνει σύντομα.

Σύμφωνα με το Πολωνικό site XGP , το box art του Mass: Effect Legendary Edition, εμφανίστηκε, για σύντομο χρονικό διάστημα, με το λογότυπο του Xbox Game Pass.

Το συγκεκριμένο λογότυπο συνήθως υπονοεί ότι η σύντομα θα γίνει η ανακοίνωση της προσθήκης του τίτλου στην υπηρεσία της Microsoft. Μία εξαίρεση ήταν το Batman: Arkham Knight, το οποίο παρόλο είχε το λογότυπο δεν έγινε διαθέσιμο στο Xbox Game Pass.

<youtube>UAScSKBDuno</youtube>

Η Electronic Arts έχει την δική της συνδρομητική υπηρεσία, το EA Play, το οποίο συμπεριλαμβάνεται στο Game Pass και εκεί μπαίνουν οι τίτλοι της μέσα στον πρώτο χρόνο της κυκλοφορίας τους. Ακόμα δεν έχει γίνει κάποια ανακοίνωση από την EA ή την Microsoft.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 04:31 #257967 by Stathis Moose Stathopoulos
Σειρά Mass Effect στο Amazon Prime Video




Η BioWare και η Amazon είναι κοντά σε συμφωνία.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Deadline , τα Amazon Studios βρίσκονται "κοντά σε συμφωνία" για τη δημιουργία μιας τηλεοπτικής σειράς βασισμένης στη δημοφιλή σειρά Mass Effect της BioWare.

Η αναφορά δεν επεκτάθηκε περαιτέρω, άρα μάλλον είναι πολύ νωρίς. Τίποτα δεν επιβεβαιώνεται σε αυτό το στάδιο. Η Amazon φαίνεται να έχει επενδύσει σε πνευματικές ιδιοκτησίες που προέρχονται από games τον τελευταίο καιρό. H εταιρεία άλλωστε δημιούργησε μια σειρά Fallout με τους Jonathan Nolan και Lisa Joy του Westworld. Μια ταινία Mass Effect ανακοινώθηκε το 2010 με παραγωγή της Legendary και με την Warner Bros να διανέμει την ταινία που βασίζεται στη σειρά RPG της BioWare. Ο Mark Protosevich, που εργάστηκε στο Thor, ήταν ένας από τους προσληφθέντες συγγραφείς, αλλά τελικά εγκατέλειψε το project, το οποίο δεν ξεκίνησε ποτέ.

Ο Mac Walters της BioWare είπε τον Ιούνιο φέτος ότι η τηλεόραση ταιριάζει καλύτερα στο Mass Effect. Δήλωσε: "Εάν θέλετε να διηγηθείτε μια ιστορία που είναι τόσο πολύπλοκη όσο του Mass Effect, η τηλεόραση είναι ο τρόπος για να το κάνετε. Το Mass Effect ταιριάζει καλά στην μορφή επεισοδίων", εξήγησε. Όσο για τη σειρά games, να αναφερθεί ότι ένα νέο Mass Effect είναι καθ' οδόν και το νέο teaser art μόλις κυκλοφόρησε, υπονοώντας την επιστροφή του Geth. Το νέο Mass Effect θα είναι το πρώτο στην κύρια σειρά μετά το Mass Effect: Andromeda του 2017. Το Mass Effect: Legendary Edition κυκλοφόρησε φέτος τον Μάιο με ενημερωμένες εκδόσεις των Mass Effect 1 έως 3 και πούλησε καλύτερα από τις προσδοκίες των BioWare και EA.

Η είδηση ήρθε ως μέρος της συνέντευξης του Deadline με την προϊσταμένη των Amazon Studios, Jennifer Salke, η οποία δήλωσε ότι η πιο πρόσφατη κυκλοφορία της εταιρείας, η σειρά Wheel of Time, είχε καλό ξεκίνημα. "Μπορούμε να πούμε σίγουρα ότι το Wheel of Time ήταν η πρεμιέρα της σειράς με τις περισσότερες προβολές της χρονιάς και μία από τις πέντε κορυφαίες σειρές όλων των εποχών για το Prime Video". Μία από τις επόμενες μεγάλες τηλεοπτικές σειρές της Amazon είναι η σειρά Lord of the Rings, η οποία έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο του 2022. Η Jennifer Salke είπε ότι η εκπομπή "είναι απίστευτη και ανυπομονούμε να τη δώσουμε στον κόσμο".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 04:36 #257987 by Stathis Moose Stathopoulos
Πρώην σεναριογράφος της Bioware δήλωσε ότι η ιδέα μιας τηλεοπτικής σειράς Mass Effect τον κάνει να cringe-άρει




Ο David Gaider είχε εργαστεί πάνω στο Dragon Age.

Ο πρώην lead writer της Bioware, David Gaider, δήλωσε ότι η ιδέα μιας σειράς Mass Effect τον κάνει να “cringe-άρει”.

Χτες, δημοσιεύθηκε ένα άρθρο από το Deadline, το οποίο ανέφερε ότι το Amazon Prime έχει σχεδόν κλείσει συμφωνία με την Bioware για μια τηλεοπτική σειρά βασισμένη στο Mass Effect. Όμως, ο Gaider, ο οποίος είχε εργαστεί πάνω στην σειρά Dragon Age, μοιράστηκε τις ανησυχίες του μέσω του Twitter, λέγοντας πως ένα adaptation του δημοφιλούς sci-fi RPG θα απομακρύνει τους fans του game.


I'm relieved to see that the Mass Effect/Amazon deal is for a potential TV series and not a movie. Even so, the possibility (and likewise for Dragon Age) makes me cringe just a little, unlike many fans who appear... excited?

Let me explain. (Thread)

— David Gaider (@davidgaider) November 25, 2021

Ειδικότερα, ο Gaider δήλωσε τα εξής: “Για αρχή, τα Mass Effect και Dragon Age έχουν custom πρωταγωνιστή. Κάτι που σημαίνει ότι για να δημιουργηθεί σειρά πάνω σε αυτά, η παραγωγή θα πρέπει να διαλέξει έναν αρσενικό ή θηλυκό πρωταγωνιστή. Αμέσως αμέσως καταστρέφεις ότι είχαν χτίσει οι fans. Κατά δεύτερον, οι πρωταγωνιστές βρίσκονται σε μια κατάσταση στην οποία δεν έχουν γνώση των γεγονότων και είναι κάτι που σιγά σιγά γεμίζει ο παίκτης με τις αποφάσεις του. Δεν θα δουλέψει σε ένα παθητικό μέσο. Άρα, ξαφνικά έχεις έναν πρωταγωνιστή που έχει δική του προσωπικότητα και δική του ‘ιστορία’. Αυτό θα ήταν περίεργο.”

Ο Gaider συνέχισε λέγοντας τα εξής: “Τόσα η πλοκή του Mass Effect, όσο και του Dragon Age, είναι στην καλύτερη, χρήσιμη. Αυτές οι ιστορίες θα πρέπει να λάβουν υπόψη τις ενέργειες του παίκτη. Ήταν κάτι σαν ένα κέλυφος στο οποίο αναπτύχθηκε ο συναισθηματικός δεσμός με τους παίκτες. Οι επιλογές ήταν αυτές που αύξησαν το engagement. Η αλληλεπίδραση ήταν ο ήρωας και όχι η ιστορία. Αν τα βγάλεις όλα αυτά, βγάλεις τους περισσότερους συντρόφους και στην τελική μένεις με…. μια generic sci-fi σειρά.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Apr 2022 02:44 #262812 by Nikos Georgopoulos
Mass Effect Gameboy Advance Demake




Ένα animation εμπνευσμένο από το Advance Wars.

Οι 64 Bits Animations  συνδυάζουν την επιστημονική φαντασία με retro pixel art γραφικά σε ένα demake του Mass Effect για το Game Boy Advance.

Παρόλο που το Mass Effect κυκλοφόρησε το 2007, ακόμα και τώρα συνεχίζει να είναι ένα κορυφαίο video game. Το sci-fi Action RPG Mass Effect εισήγαγε τους παίκτες σε μια στρατιωτική περιπέτεια με εξωγήινους, ρομάντζο και φυσικά μπόλικη δράση. Το Mass Effect αναπτύχθηκε για το Xbox 360 και τα 3D γραφικά του σε κάμερα τρίτου προσώπου ήταν εντυπωσιακά για την εποχή του. Πως όμως θα ήταν αν το Mass Effect είχε αναπτυχθεί για το Gameboy Advance; Τρείς animators από την Ολλανδία έχουν την απάντηση. Οι 64 Bits Animations δημιούργησαν ένα demake του Mass Effect εμπνευσμένο από το Advance Wars.



Οι 64 Bits Animation έχουν δημιουργήσει και άλλα demakes (animations) γνωστών video games όπως των Skyrim, Minecraft, Bioshock Infinite, God of War και Monster Hunter.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Apr 2022 20:00 #262830 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Έχουν την φάση τους αυτά τα demake και πολλά από αυτά τα games θα τους ταίριαζαν να γίνουν κάτι τέτοιο. Θα ήθελα να δω και Final Fantasy με Kingdom Hearts και επίσης το Ghost of Tsushima. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Apr 2022 23:24 #262843 by Απόστολος Μητσακούλης

Έχουν την φάση τους αυτά τα demake και πολλά από αυτά τα games θα τους ταίριαζαν να γίνουν κάτι τέτοιο. Θα ήθελα να δω και Final Fantasy με Kingdom Hearts και επίσης το Ghost of Tsushima. 
Δν νομίζω πως έχει νόημα να κάνουν κάτι τέτοιο σε τίτλους του final fantasy μιας και υπάρχει απο το 87 και έχει κυκλοφορήσει αυτή η σειρά γενικά σε όλες τις πλατφόρμες xd. Το Ghost of Tsushima όμως ναι, θα ήταν ενδιαφέρον.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Apr 2022 15:02 #263181 by Nikos Georgopoulos
YouTuber φτιάχνει remake του Omega Station από το Mass Effect 3 με Unreal Engine 5




Για να δοκιμάσει τις δυνατότητες της νέας μηχανής γραφικών.

Ο YouTuber Leo Torres φτιάχνει remake του Omega Station από το Mass Effect 3 με Unreal Engine 5.

Ο Omega ήταν ένας διαστημικός σταθμός, ο οποίος εμφανίστηκε σε DLC του Mass Effect 3, το 2012 και ήταν στέκι των χειρότερων εγκληματιών του γαλαξία. Ο Torres δήλωσε: "Δεν είναι βασισμένο σε κάποια συγκεκριμένη σκηνή από το παιχνίδι, αλλά περισσότερο στην ατμόσφαιρα που είχε ο Omega και επιπλέον είναι ευκαιρία να δοκιμάσω την πρόσφατη επίσημη και σταθερή έκδοση της Unreal Engine 5. Ήμουν περίεργος να δω πω οι μηχανισμοί gameplay θα ανταποκρινόντουσαν έναν περίπλοκο, δυναμικό κόσμο και ως τώρα δείχνει πολύ σταθερό με μόνο μικρά προβλήματα".



Η Bioware χρησιμοποιεί επίσης την Unreal Engine 5 για την ανάπτυξη του επερχόμενου πέμπτου Mass Effect.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jul 2022 11:58 #265637 by Nikos Georgopoulos
Συγγραφέας Mass Effect: "Δεν περίμενα ότι οι gamers θα ήθελαν να κάνουν σεξ με εξωγήινους"




Θα ήταν βιολογικά αδύνατο όμως να κάνετε παιδιά.

Ο αρχικός συγγραφέας του Mass Effect εξεπλάγη με το ότι οι gamers ήθελαν να κάνουν σεξ με εξωγήινους και ιδιαίτερα με τον Garrus! Πρόσθεσε δε ότι "Όταν είδαμε τι ήθελαν οι fans, αποφασίσαμε να το κάνουμε πράξη!"

Σε ένα AMA (Ask Me Anything) στο Reddit, ο Drew Karpyshyn, κύριος συγγραφέας των δύο πρώτων παιχνιδιών Mass Effect, εξέφρασε την έκπληξή του για τους ανθρώπους που...ερεθίζονταν με τον Garrus!

Όταν ρωτήθηκε για το πώς οι Garrus και Tali υπήρχαν ως επιλογές για φλερτ, ο Karpyshyn δήλωσε: "Πάντα ξέραμε ότι θα ήταν companions. Ήμουν λίγο έκπληκτος ότι οι fans ήθελαν να εξερευνήσουν τις σεξουαλικές επιλογές. Στην Tali δεν μπορούσες να δεις ποτέ το πρόσωπό της, οπότε ήταν εύκολο να φανταστείς κάτι αόριστα ανθρώπινο. (Αλλά είχε αυτά τα περίεργα πόδια!). Όσο για τον Garrus, όταν είδαμε τι ήθελαν οι fans, αποφασίσαμε να το υλοποιήσουμε!»



Ο Garrus είναι ένας αγαπημένος χαρακτήρας της σειράς, οπότε οποιοσδήποτε τον γνωρίζει θα μπορούσε προφανώς να δει γιατί θα έπρεπε να είναι ένας χαρακτήρας με τον οποίο συνουσιάζεται ο/η Shepard.  Όσο για το αν θα μπορούσατε να κάνετε παιδιά, ο Karpyshyn πρόσθεσε: «Τα διάφορα είδη στο Mass Effect είναι πολύ βιολογικά διαφορετικά για να αναπαραχθούν μεταξύ τους. Εκτός από το είδος των Asari, φυσικά... είναι μέρος αυτού που τους έκανε μοναδικούς. Αλλά αυτό είναι απλώς η προσωπική μου άποψη. Δεν δουλεύω πια στη σειρά, οπότε αν η BioWare θέλει να έχει μωρά Turi-quar, αυτή είναι η επιλογή τους».

Ενώ ο πρώην συγγραφέας του Mass Effect σημειώνει ότι δεν είναι πια στη σειρά, η BioWare πιθανότατα θα ακολουθήσει τον ασφαλέστερο δρόμο να μην σας επιτρέψει να κάνετε παιδιά με κάποιο...εξωγήινο είδος.

Διαβάστε περισσότερα για τα δωρεάν DLC που δίνει η EA.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Jan 2023 10:45 #269281 by Nikos Georgopoulos
Ο Mac Walters που βρισκόταν πίσω από τα Mass Effect εγκαταλείπει την BioWare




Μετά από 19 χρόνια στην εταιρεία.

O Mac Walters, director στο franchise της BioWare με τίτλο Mass Effect, εγκαταλείπει το περίφημο RPG studio της EA .

Ο Walters επιβεβαίωσε δημόσια την αποχώρηση του το Σαββατοκύριακο, μετά από 19 χρόνια στην εταιρεία. Ο Mac Walters ξεκίνησε σαν writer στο Jade Empire και στην συνέχεια ανέλαβε σημαντική θέση στο πρώτο Mass Effect, προτού αναλάβει ως επικεφαλής συγγραφέας για το 2ο και 3ο μέρος της τριλογίας.

Ο Walters έγραψε σε ένα post στο LinkedIn πως “Με την νέα χρονιά, έρχονται και νέες περιπέτειες. Όπως πολλοί από εσάς γνωρίζετε, στο τέλος του χρόνου αποφάσισα να φύγω από την BioWare. Τα τελευταία 19 χρόνια ήταν μια εμπειρία που άλλαξε την ζωή μου γι’ αυτό και η αποχώρησή μου ήταν πιο δύσκολη”.

Ο Walters συνέχισε λέγοντας πως “μέσα στα χρόνια εργάστηκα με εξέχοντες ανθρώπους και είχα το προνόμιο να συμμετέχω σε εκπληκτικές ομάδες και projects. Είναι δύσκολο να τα κατανοήσω όλα αυτά και ξέρω ότι θα τα σκέφτομαι για τα επόμενα χρόνια. Ευχαριστώ όλους όσους είχα την τύχη να συνεργαστώ μαζί τους και εύχομαι σε όλους τους εργαζομένους της Bioware τα καλύτερα σε ότι και αν κάνουνε. Ήταν πραγματικά χαρά μου”.



Παρόλο που ο Walters είναι γνωστός για την συμμετοχή του στο Mass Effect, πιο πρόσφατα εργαζόταν ως production director στο επερχόμενο Dragon Age Dreadwolf, την επερχόμενη κυκλοφορία της BioWare και την πολυαναμενόμενη συνέχεια του Inquisition του 2014. Επίσης, κατά την διάρκεια της θητείας του στην BioWare, ο Walters, διετέλεσε διευθυντής αφηγήσεων στο Anthem και διετέλεσε creative director στο Mass Effect Andromeda. Στην συνέχεια διετέλεσε σας project director στο Mass Effect Legendary Edition που πρόκειται για την remastered αρχική τριλογία του franchise. O Walters έγραψε επίσης πολλά graphic novels που αφορούσαν το Mass Effect επεκτείνοντας τον τρόπο της αφήγησης του παρόν τίτλου.

Όσο για την BioWare έχει δεσμευτεί για το μέλλον του Mass Effect, με μια ομάδα με επικεφαλής τον Mike Gamble και όλοι αυτοί μαζί βρίσκονται σε πρώιμη ανάπτυξη για την συνέχεια της αρχικής τριλογίας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.