Το Bravely Default II άργησε να με κερδίσει. Από την μία η ιστορία που στην αρχή κουτσά στραβά πήγαινε και από την άλλη τα γραφικά του που θυμίζουν games πενταετίας με απώθησαν. Σιγά σιγά ωστόσο, άρχισα να μπαίνω στο κλίμα του και να το ευχαριστιέμαι. Δυστυχώς, εκεί που άρχισε να μου αρέσει πολύ ήρθε και το τέλος. Το Bravely Default II είναι ένα κλασικό JRPG. Όσοι έχουν παίξει έστω και ένα JRPG στη ζωή τους δεν θα δυσκολευτούν να βρουν αρκετά κοινά σημεία με τα υπόλοιπα του είδους. Η μόνη διαφορά είναι ότι το "token" του συστήματος μάχης, είναι τα Battle Points. Το soundtrack του είναι φοβερό, καθώς και οι ερμηνείες είναι αρκετά καλές.
Αυτό που με νευρίασε είναι το γεγονός ότι μερικά jobs συμπεριφέρονται "χαζά" και ειδικότερα αυτό του Spiritmaster. Με το που το ξεκλείδωσε το έδωσα κατευθείαν στην Gloria, μιας και την είχα ήδη White Mage, για να είναι υπεύθυνη εξ ολοκλήρου για το healing της ομάδας. Με το που έφτασα το Spiritmaster στο μέγιστο επίπεδο (12), χάρηκα που ξεκλείδωσα την passive του αφού αυτή θα έβγαζε τα τέσσερα spirits (healing, mana, basuna, pure) χωρίς καν να τα κάνω cast και θα ήταν μόνιμα ενεργοποιημένα. Ωστόσο, το purebringer της passive έσβηνε ΌΛΑ τα status effects, είτε ήταν δικά σου είτε του αντιπάλου. Επομένως, ότι και να έκανες για να μπαφάρεις τον χαρακτήρα σου, στο τέλος του turn σου η passive του Spiritmaster τα έσβηνε όλα. Εγώ που είχα και έναν Bard στην ομάδα έφριξα, αφού μετά απο κάθε γύρο η Gloria μου έσβηνε τα buffs.
Εκτός αυτού, τα jobs είναι αρκετά και οι συνδυασμοί που μπορείτε να κάνετε είναι άπειροι. Χαρακτηριστικά, στο τελικό boss που έχει κινήσεις που σου σβήνει όλα τα buffs, είχα βάλει την passive του Hellblade που βγάζει το dmg cap των 9999hp και είχα βάλει στους δύο main job Thief, έναν Bard και έναν Swordmaster. Με το special attack του Swordmaster πήρα buffs για dmg, μετά σπάμαρα τα dmg up του bard και αργότερα το Godspeed Strike. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να νικήσω το τελικό boss με τεράστια ευκολία, χωρίς καν να προλάβει να μου επιτεθεί.
Το Bravely Default II δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Δεν είναι "groundbreaking" όσον αφορά την πρόοδο των JRPG. Είναι απλά ένα κλασικό JRPG. Σίγουρα οι κάτοχοι του Switch, που δεν έχουν και άπειρες επιλογές όσον αφορά τα JRPG, θα το τιμήσουν.
Science isn’t about why! It’s about why not!