The Outer Worlds
Nέες λεπτομέρειες για τα RPG στοιχεία του.
Σε συνέντευξή τους για το DualShockers, ο Charles Staples, Lead Designers του The Outer Worlds και η Megan Starks, Senior Narrative Designer στο game αναφέρθηκαν σε συγκεκριμένα στοιχειά του παιχνιδιού, που αφορούν τους πιο πιστούς RPG fans.
Ένα από τα πρωτότυπα συστήματα του The Outer Worlds θα είναι το flaws (μειονεκτήματα/ψεγάδια) system, το οποίο όπως αναφέρει η Starks, παρότι δεν φαίνεται πως θα έχει κρίσιμη επίδραση στην αφήγηση, θα έχει ορισμένες εφαρμογές και εκτός συστημάτων combat και εξερεύνησης, όπως στο διάλογο. Για παράδειγμα αναφέρει ότι, "μου άρεσε πολύ το robophobia flaw, όπου καμιά φορά όταν μιλάς με ρομπότ έχεις επιλογή διαλόγου που απλά ουρλιάζεις μπροστά στα μούτρα τους."
Σχετικά με την επίδραση των επιλογών του παίκτη στον κόσμο και στην αφήγηση, ο Staples απαντά πως "το game θα τελειώνει με slides τέλους που λένε ότι αυτό είναι το αποτέλεσμα του παιχνιδιού σύμφωνα με τις πράξεις και τις επιλογές σου. Ανάλογα με τα διαφορετικά πράγματα που έχεις κάνει, θα υπάρχουν δραματικά διαφορετικά αποτελέσματα. "Όσον αφορά τον κόσμο και τα περιβάλλοντα του The Outer Worlds, ο Lead Designer αναφέρει πως, "έχουμε ένα αρκετά μεγάλο εύρος περιοχών". Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχει μια τεράστια περιοχή και πολλές άλλες μικρότερες, ενώ οι παίκτες θα ενθαρρύνονται να εξερευνούν βρίσκοντας νέα όπλα και ιστορίες.
Σύμφωνα με τους developers, το χιούμορ έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και στις εύρεση νέων ιδεών για το παιχνίδι. Συγκεκριμένα ο Staples αναφέρει πως, καθώς παίζουν διάφορα builds του game, η ομάδα συναντά διάφορες αστείες, διασκεδαστικές στιγμές τυχαία και στη συνέχεια αναρωτιέται πώς θα μπορούσε να τις αναπαράγει στοχευμένα για την εμπειρία του παίκτη. Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί το Mandibular Rearranger, ένα science gun που προέκυψε από ένα bug, αλλά και άλλα όπλα όπως το Shrink Ray συρρικνώνει τους αντιπάλους σας, μειώνοντας ταυτόχρονα το health και το damage τους.
Η Megan Starks, όταν τη ρωτούν τι άλλο θα ήθελε να γνωρίζουν οι δυνητικοί παίκτες για το game, απαντά πως ακόμη δεν έχουν αποκαλυφθεί τα δύο companions για τα οποία έχει γράψει, ενώ ο Staples προσθέτει πως είναι πολλά ακόμη τα πράγματα για τα οποία δεν μιλά η εταιρεία ανάπτυξης και πιστεύει ότι ο κόσμος θα τα βρει διασκεδαστικά.