Πρώην developers της Lionhead ανακοίνωσαν νέο project και ταυτόχρονα το "έβαλαν στον πάγο" και έκαναν απολύσεις
Καθώς δεν κατάφεραν να βρουν χρηματοδότηση.
Η Flaming Fowl
ανακοίνωσε το νέο της project
και ταυτόχρονα το έβαλε στον πάγο και έκανε απολύσεις.
Η εταιρεία η οποία ιδρύθηκε το 2016 και αποτελείται από πρώην developers της Lionhead Studios, γνωστή για την δημιουργία της σειράς Fable. Πρόσφατα αποκάλυψε το νέο της project στο Steam, με τίτλο Ironmarked, το οποίο είναι ένα co-op Turn-bases RPG, ενώ κυκλοφόρησε και το demo του.
Στην αμέσως επόμενη ανακοίνωσή της, η Flaming Fowl δήλωσε: "Δυστυχώς, λόγω της έλλειψης χρηματοδότησης στην gaming βιομηχανία, βάζουμε παύση στην παραγωγή και πρέπει να μικρύνουμε την εταιρία μας, διώχνοντας εξαιρετικούς ανθρώπους. Παρότι είναι δύσκολη και λυπηρή στιγμή για όλους μας, είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό που φτιάχναμε και θέλουμε να το μοιραστούμε με όλους. Ελπίζουμε ότι με την κυκλοφορία του demo, θα βοηθήσουμε όσους φεύγουν από εμάς να βρουν θέσεις αλλού, με το να δείξουμε την εξαιρετική δουλειά τους στο project."
Today we are simultaneously releasing a demo of a new game and announcing that production has been put on hold due to the lack of funding in the industry.
t.co/81r7ve3MQb
— Flaming Fowl Studios (@FlamingFowl)
April 23, 2024
Ο CEO της Flaming Fowl, Craig Oman εξήγησε πιο αναλυτικά την κατάσταση: "Δουλεύουμε πάνω στο παιχνίδι για πάνω από ένα χρόνο. Είχαμε
publisher
, αλλά αποχώρησε πέρυσι τον Ιούνιο και αυτοχρηματοδοτούμαστε από τον περασμένο Αύγουστο. Από τότε έχουμε συζητήσει με άλλους publishers άλλα όλοι έλεγαν: "Το παιχνίδι δείχνει τέλειο, η ομάδα δείχνει τέλεια, αλλά δεν θα υπογράψουμε κάτι αυτή τη στιγμή." Μόλις ολοκληρώσαμε το Gloomhaven υπογράψαμε για το Ironmarked. Είχαμε πολλές προσφορές, αλλά 1.5 χρόνο μετά πήγαμε στους ίδιους publishers και λένε ότι δεν ψάχνουν πλέον ένα τέτοιο project."
Η έλλειψη χρηματοδότησης είχε ω ς αποτέλεσμα να πρέπει να γίνουν απολύσεις και ο Oman δήλωσε: "Η Παρασκευή ήταν η τελευταία μέρα για τους περισσότερους ανθρώπους στην εταιρεία. Είμαστε πλέον 9 άτομα από τους 30. Απλά ελπίζω όλοι να βρουν σύντομα δουλειά επειδή αυτό είναι το πιο επώδυνο κομμάτι". Όσον αφορά την κυκλοφορία του demo του Ironmarked, παρόλο που η παραγωγή βρίσκεται επίσημα στον πάγο, ο Oman δήλωσε: "Ήθελα απλά το παιχνίδι να δει το φως της μέρας. Έχω δουλέψει στην βιομηχανία για πολύ καιρό και είναι πολλές οι φορές που ένα project μπήκε στον πάγο και δεν επανήλθε ποτέ. Δεν ήθελα αυτό να είναι ένα από αυτά τα games που δεν κυκλοφορούν ποτέ και τα γνωρίζουν ελάχιστοι άνθρωποι. Είμαστε πολύ ξεκάθαροι ότι το project είναι στον πάγο, λόγω της οικονομική κατάστασης της βιομηχανίας. Αν οι παίκτες θέλουν να βοηθήσουν να επανέλθει στη ζωή, το καλύτερο που μπορούν να κάνουν είναι να το βάλουν στο Wishlist τους στο Steam. Τα Wishlists είναι πολύ σημαντικά καθώς με αυτά πηγαίνεις σε έναν publisher και τους δείχνουν μία ξεκάθαρη εικόνα για την αγορά που μπορούν να μπουν."