Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Sekiro: Shadows Die Twice

More
11 Jun 2018 01:21 #215351 by Γιάννης Σιδηρόπουλος
Ανακοινώθηκε το Sekiro της FromSoftware.

Κατά την διάρκεια της press conference της Microsoft αποκαλύφθηκε εν τέλει το κρυφό project της FromSoftware το οποίο ακούει στο όνομα Sekiro: Shadows Die Twice. Γνωρίζοντας την εταιρεία σίγουρα θα πρόκειται για ένα RPG, στο τρέιλερ του οποίου είδαμε έναν ικανότατο σαμουράι να ρίχνεται στην μάχη. Εκδότρια εταιρεία του παιχνιδιού θα είναι η Activision πράγμα που σημαίνει πως το παιχνίδι θα είναι κατά πάσα πιθανότητα multiplatform.
Στο παραπάνω βίντεο βλέπουμε πολύ βίαια στιγμιότυπα, ενώ ο πρωταγωνιστής φαίνεται αρκετά εντυπωσιακός.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Jun 2018 18:41 #215533 by Μάνος Γρυπάρης
Αν η σειρά Dark Souls σας έχει δυσκολέψει τότε ετοιμαστείτε για την απόλυτη πρόκληση!

Η εταιρεία ανάπτυξης FromSoftware ανακοίνωσε οτι το Sekiro: Shadows Die Twice θα είναι πιο δύσκολο από τα Dark Souls και Bloodborne. Μετά την παρουσίασή του στην E3 2018 πολλοί είχαν την απορία για το επίπεδο δυσκολίας του. Τελικά ο developer διευκρίνισε ότι η δυσκολία θα ανέβει.

Ο Hidetaka Miyazaki, game director του παιχνιδιού, δήλωσε ότι: "Η διασκέδαση διαφέρει από παίκτη σε παίκτη. Αν είστε παίκτης που θέλει να παίρνει τον χρόνο του και να μαθαίνει τις αδυναμίες και τις κινήσεις των εχθρών και γενικά παρατηρείτε τα πάντα τότε θα περάσετε εξαιρετικά μαζί του. Η έννοια της ανακάλυψης ενώ εξερευνάτε τους 3D χάρτες του μέχρι να βρείτε κάτι και να σκεφτείτε αν θα το χρησιμοποιήσετε στον εχθρό και όντως η τακτική σας δουλέψει, είναι κάτι που θα σας δώσει ένα αίσθημα ικανοποίησης. Αν όμως είστε από τους παίκτες που βιάζονται και προσπαθούν να βρουν μια τακτική για γρήγορη εξόντωση εχθρών θα καταλάβουν πιο έντονα το υψηλό επίπεδο πρόκλησης, το οποίο είναι υψηλότερο από τα προηγούμενα games μας".

Παρά τις ομοιότητες στη δυσκολία, το Sekiro δεν αποτελεί μέρος της σειράς Soulsborne αλλά κάτι τελείως το ξεχωριστό.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Nov 2018 09:08 #220385 by Giorgos Tsolaridis
O Hidetaka Miyazaki λαμβάνει Lifetime Achievement Award
Golden Joystick Award για τον δημιουργό των Dark Souls και Bloodborne.




H σειρά Dark Souls αποτελεί φαινομενικά μέτρο σύγκρισης για τα πάντα πλέον. O όρος "souls-like" έχει καθιερωθεί με οργανικό τρόπο και αναφέρεται σε κάτι συνήθως σχετικά αδιευκρίνιστο αλλά πολύ συγκεκριμένο, καθώς επισυνάπτει στο εκάστοτε game κάποιο από τα γνωρίσματα της σειράς. Ο λόγος που πολλά games είναι souls-like, αλλά Dark Souls μόνο… τρία, είναι ο Hidetaka Miyazaki

Ένας από αυτόυς που θα έφερναν αντιρρήσεις στην παραπάνω εκτίμηση, είναι ο ίδιος. Στο πλαίσιο του 2018 Golden Joystick Awards στο Λονδίνο, ο δημιουργός των Dark Souls και Bloodborne έλαβε το Lifetime Achievement Award, αλλά αρνήθηκε να το αναγνωρίσει ως προσωπικό θρίαμβο. Μάλιστα, ο Miyazaki αφιέρωσε ολόκληρη σχεδόν την ομιλία του σε εκείνους με τους οποίους μοιράζεται την τιμή αυτή.

"Λαμβάνω αυτό το Golden Joystick Award σημαντικού κύρους, προς μεγάλη έκπληξη αλλά και τιμή μου. Είμαι αλήθεια ταπεινωμένος," είπε. "Αυτό το βραβείο δεν είναι μόνο δικό μου. Είναι για όλους όσους εργάστηκαν μαζί μου ανά τα έτη φτιάχνοντας games, όλους αυτούς που μοιράζονται αυτό το πάθος με εμένα και γι’ αυτό θέλω και πάλι να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργάστηκαν με τη From Software και όσους είναι στη From Software, τους εκδότες μας, σας ευχαριστώ και πάλι για όλα. Ευχαριστώ την οικογένειά μου για όλη την υποστήριξή της και, πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ τους παίκτες, τον κάθε ένα που έπαιξε, απόλαυσε και εκτίμησε τα games μου."

"Είναι χάρη σε εσάς, το ότι έχω καταφέρει να συνεχίζω να φτιάχνω games, με τον ένα, απλό στόχο του να δημιουργώ games με ενδιαφέρον. Και χαίρομαι τόσο πολύ που έχω τη δυνατότητα να φτιάχνω games με όλους σας, σε τέτοιους συναρπαστικούς καιρούς. Σκοπεύω να συνεχίσω να φτιάχνω games για όσο μπορώ να το κάνω και θα κάνω το καλύτερο που μπορώ για να διασφαλίσω ότι θα είναι games που θα απολαύσετε, γι’ αυτό σας ευχαριστώ για την συνεχή στήριξή σας εκ των προτέρων."

Ο Miyzaki δεν παρέλειψε να αναφέρει το επερχόμενο game της From Software, Sekiro: Shadows Die Twice. Κλείνοντας την ομιλία του μας υπενθύμισε, ότι "πολύ σύντομα, έχουμε και το Sekiro: Shadows Die Twice, που προορίζεται για κυκλοφορία το Μάρτιο, οπότε μπορείτε να προσμένετε και αυτό," Ο Hidetaka Miyazaki είναι ο έβδομος παραλήπτης του βραβείου, μαζί με τους Satoru Iwata, Hideo Kojima, Ken Levine, Eiji Aonuma και Sid Meier.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jan 2019 12:20 #222365 by Βασίλης Καψάλης
To Sekiro: Shadows Die Twice διαφοροποιείτε από τα Souls games σε δύο κατηγορίες. Πρώτον δεν θα έχει Multiplayer καθώς η FromSoftware υποστηρίζει ότι έτσι θα είναι καλύτερα, αφού το παιχνίδι είναι ήδη ξεχωριστό. Δεύτερον, έκπληξη προκαλεί και το γεγονός ότι θα μπορείτε να κάνετε Pause οποιαδήποτε στιγμή. Μην αφήσετε το Pause κουμπί να σας ξεγελάσει, καθώς δεν κάνει το παιχνίδι ευκολότερο, πόσο μάλιστα όταν οι φήμες λένε ότι θα είναι πιο δύσκολα από την Souls σειρά.

you see but you do not observe...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jan 2019 16:13 #222513 by Ελένη Παρούτογλου
Sekiro: Για πρώτη φορά πρωταγωνιστής σε game της FromSoftware θα μιλάει



Σύμφωνα με επίσημες δηλώσεις.

Η FromSoftware δήλωσε ότι ο πρωταγωνιστής του Sekiro: Shadows Die Twice θα μιλάει. Μετά από τόσα Dark Souls, το Demon's Souls και το Bloodborne, επιτέλους θα δούμε ομιλία χαρακτήρα σε ένα από τα σημαντικά games της Ιαπωνικής εταιρείας ανάπτυξης.

Θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην ιστορία του παιχνιδιού, αλλά στην προκειμένη περίπτωση η FromSoftware θα δώσει βάση στους χαρακτήρες της και βέβαια στον πρωταγωνιστή, τον The Wolf. Ο Yasuhiro Kitao, υπεύθυνος Marketing και Επικοινωνιών, δήλωσε ότι η FromSoftware "θέλει να παρουσιάσει μια δραματική ιστορία των χαρακτήρων κι αυτό περιλαμβάνει για παράδειγμα τον Young Lord και την σχέση που θα έχει με τον πρωταγωνιστή". Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο παραπάνω link αν και θεωρούμε ότι κάπου αναγράφονται και spoilers, έστω για τις πρώτες αποστολές.



Επίσης, ο The Wolf θα μιλάει κι αυτό γίνεται για πρώτη φορά σε παιχνίδι της FromSoftware. Μην φανταστείτε ότι θα μιλάει πολύ, αλλά θα συζητάει σε ορισμένες φάσεις εντός του παιχνιδιού, όχι απλά με μονολόγους αλλά και με άλλους χαρακτήρες. Βέβαια η FromSoftware θα συνεχίσει να παρουσιάζει κομμάτια της ιστορίας σε περιγραφές αντικειμένων και με ψάξιμο στον κόσμο του παιχνιδιού, όπως έχουμε άλλωστε μάθει από τα μέχρι τώρα Action RPG της.

Το Sekiro: Shadows Die Twice θα κυκλοφορήσει στις 22 Μαρτίου για PC, PS4 και Xbox One.
The following user(s) said Thank You: Κωστας Σουφλακος

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Feb 2019 18:19 #222836 by Giorgos Tsolaridis
Το Sekiro: Shadows Die Twice θα περιέχει εναλλακτικά endings
Επιβεβαιώθηκε από την FromSoftware.



Θα υπάρχουν περισσότερα από ένα endings στο Sekiro: Shadows Die Twice.

Ο Hidetaka Miyazaki της FromSoftware μίλησε για το νέο τίτλο της εταιρείας ξεκαθαρίζοντας τις διαφορές του από τα προηγούμενά τους games. Μπορεί να έχουν πολλά κοινά στοιχεία στο gameplay και την όλη νοοτροπία, όπως για παράδειγμα ότι θα είναι αρκετά δύσκολο, παρόλα αυτά υπάρχει ο μηχανισμός respawn που παίζει καθοριστικό ρόλο στο παιχνίδι. Δεν μπορείτε φυσικά να το χρησιμοποιείτε συνεχώς αφού υπάρχουν περιορισμοί. Για παράδειγμα δεν μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε δεύτερη φορά σε quick succession, ενώ απαιτεί ορισμένα resources για να αναστήσετε τον εαυτό σας.

Τα experience points και τα χρήματα που συλλέγετε είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Στα Dark Souls για παράδειγμα θα χρησιμοποιούσατε το in-game currency τόσο για να αναβαθμίσετε τον χαρακτήρα σας όσο και να αγοράσετε αντικείμενα. Στο Sekiro, το XP σας οδηγείται στο σχετικό skill tree, ενώ τα χρήματά σας μένουν μόνο και μόνο για να αγοράζετε αντικείμενα. Το σημαντικότερο κομμάτι των δηλώσεών του αφορούσε το τέλος του παιχνιδιού, υποστηρίζοντας πως το Sekiro θα έχει εναλλακτικά endings, αφού έδωσαν πολύ μεγαλύτερη έμφαση στο storyline. Τέλος ανέφερε πως ίσως υπάρξει και δυνατότητα New Game+.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2019 21:37 #223701 by Βασίλης Καψάλης
To Chained Οgre boss έγινε tease μέσω Twitter] Η FromSoftware μας έδειξε ένα νέο boss βασισμένο σε Ιαπωνικό θρύλο το οποίο θα εμφανιστεί στο Sekiro: Shadows Die Twice.

Όπως φαίνεται το συγκεκριμένο Ogre είναι πολύ δυνατό και θα είναι μία πρόκληση για όσους το αντιμετωπίσουν. Το Chained Ogre βασίζεται στην Ιαπωνική κουλτούρα και σύμφωνα με αυτή είναι ένα κακό τέρας, που παρόμοιο του θα βρείτε σε πολλά manga και anime.
<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="en"><p lang="en" dir="ltr">The Chained Ogre… can you see the rage in his eyes? <a href=" t.co/d1W7c7U4sE ">pic.twitter.com/d1W7c7U4sE

— Sekiro™: Shadows Die Twice (@sekirothegame) February 26, 2019
<script async src=" platform.twitter.com/widgets.js " charset="utf-8">

you see but you do not observe...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Mar 2019 11:59 #223714 by Ελένη Παρούτογλου
To Chained Οgre boss έγινε tease μέσω Twitter

Η FromSoftware μας έδειξε ένα νέο boss βασισμένο σε Ιαπωνικό θρύλο το οποίο θα εμφανιστεί στο Sekiro: Shadows Die Twice.

Όπως φαίνεται το συγκεκριμένο Ogre είναι πολύ δυνατό και θα είναι μία πρόκληση για όσους το αντιμετωπίσουν. Το Chained Ogre βασίζεται στην Ιαπωνική κουλτούρα και σύμφωνα με αυτή είναι ένα κακό τέρας, που παρόμοιο του θα βρείτε σε πολλά manga και anime.

Δείτε το Twitter Post εδώ .

Το Sekiro: Shadows Die Twice θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One στις 22 Μαρτίου 2019.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Mar 2019 12:07 #223717 by Ελένη Παρούτογλου
Συλλεκτικό PS4 Pro στα χρώματα του Sekiro: Shadows Die Twice

Με ξύλινη κατασκευή και ιαπωνικά γράμματα.

Αποκαλύφθηκε μία ειδική έκδοση του PS4 Pro που έχει εμπνευστεί από το νέο τίτλο της FromSoftware.

Με το Sekiro: Shadows Die Twice να βρίσκεται λιγότερο από έναν μήνα μακριά από την κυκλοφορία του, είδαμε και την πρώτη κονσόλα που δανείστηκε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Πρόκειται για μία limited edition έκδοση του PS4 Pro, που δυστυχώς θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά σε Βέλγιο και Ολλανδία μέσω των retail καταστημάτων Game Mania. Στη σελίδα τους φαίνεται πως σε λίγες μέρες θα μπορείτε να κάνετε pre-order, χωρίς να αναφέρονται λεπτομέρειες όπως τιμή και τα σχετικά.



Η εν λόγω κονσόλα διαθέτει ξύλινο περίγραμμα, ορισμένες κόκκινες πινελιές που παραπέμπουν και κηλίδες αίματος και ιαπωνικά γράμματα στο κέντρο, βγαλμένα από το λογότυπο του παιχνιδιού. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το χειριστήριο DualShock 4 ανάλογης χρωματικής διάθεσης, με το όνομα του παιχνιδιού να κοσμεί το touch pad στην μέση. Δεν έχει προκύψει κάποια επίσημη ανακοίνωση από πλευράς FromSoftware ή Activision, παρόλα αυτά φαίνεται βέβαιη η κυκλοφορία της κονσόλας.

Το Sekiro: Shadows Die Twice θα κυκλοφορήσει στις 22 Μαρτίου για PC, PS4 και Xbox One.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Mar 2019 09:11 #223985 by Ελένη Παρούτογλου
Launch trailer

Η FromSoftware έδωσε στη δημοσιότητα το launch trailer του Sekiro: Shadows Die Twice.

Πρόκειται για ένα gameplay trailer που διαρκεί σχεδόν τρία λεπτά και σας δείχνει μεταξύ άλλων το σύστημα μάχης, επικά boss fights και αποσπάσματα από διαλόγους.



Το Sekiro: Shadows Die Twice θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One στις 22 Μαρτίου 2019.

Please Log in or Create an account to join the conversation.