Το επόμενο παιχνίδι Fable φαίνεται πως αναπτύσσεται με την χρήση της engine του Forza, αφού η εταιρία ανάπτυξής του, η Turn 10 Studios, δημοσίευσε πως προσλαμβάνει software engineer για να εργαστεί με την ForzaTech engine.
Πιο συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι θα κληθούν να «υποστηρίξουν ένα open-world action RPG- Fable». Οι νέοι εργαζόμενοι θα είναι επίσης υπεύθυνοι και για το «να προσθέσουν νέα features, όπως το ray tracing» στο παιχνίδι για να βελτιωθεί οπτικά, γεγονός το οποίο θα έχει «σημαντικό ρόλο σε τρεις AAA τίτλους, που βρίσκονται σε ανάπτυξη».
Η ForzaTech engine έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν για μερικά από τα πιο όμορφα games του Xbox, και πιο συγκεκριμένα, κόσμους και οχήματα που είναι ταυτόχρονο ζωηρά και ρεαλιστικά. Επομένως, λογικό είναι η Microsoft να θέλει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία αυτή για να «αναστήσει» το franchise του Fable.
Περισσότερες λεπτομέρειες, ωστόσο, δεν έχουν γίνει γνωστές, πέρα από ένα περσινό showcase τρέιλερ. Το μόνο που γνωρίζουμε με σιγουριά είναι πως το studio του Forza Horizon, η Playground Games, χειρίζεται την ανάπτυξη μέσω ενός δεύτερου studio, που σχηματίστηκε το 2017.
Μέχρι στιγμής το παιχνίδι έχει καταφέρει να εντάξει αρκετό ταλέντο στο δυναμικό του, Συγκεκριμένα τους: Anna Megill, narrative director του Dishonored: Death of the Outsider, Will Kennedy από το GTA V ως chief designer, Hellblade's Juan Fernández de Simón ως principal game designer και Adam Olsson από το The Division 2 ως lead environmental artist.
Το νέο Fable δεν έχει ακόμα ημερομηνία κυκλοφορίας.
Είστε ενθουσιασμένοι με τα αυτή την αναβάθμιση στην ανάπτυξη του νέου Fable;