Αναλυτικό άρθρο για το Shroud of the Avatar
Ξέρω ότι αργήσαμε να το ανεβάσουμε, ωστόσο κατά το παρελθόν δεν είχαμε λάβει κάποιο δελτίο τύπου από την Portalarium.
O Garriott έχει μια μικρή ομάδα ανάπτυξης 25 ατόμων, την Portalarium και κατάφερε να συγκεντρώσει 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια στο Kickstarter. Το παιχνίδι αναμένεται εντός του 2016 για PC και Mac. Θεωρητικά πάντα γιατί με βάση τα όσα έχω δει στα βίντεο, βλέπω ότι χρειάζεται ακόμη δουλειά.
Χαρακτηριστικό γνώρισμα του παιχνιδιού είναι ότι ο χαρακτήρες που θα δημιουργήσετε δεν θα έχει class. Θα βασίζεται στην ανάπτυξη των skills του και θα αποφασίζει ποια θα ανεβάσει κάθε φορά. Το συγκεκριμένο σύστημα δανείστηκαν αρκετά RPG/MMORPG που διαδέχθηκαν το Ultima όπως το Ελληνονορβηγικό Darkfall Online. Ωστόσο, στο Shroud of the Avatar θα έχετε μια περιορισμένη ικανότητα στο να αλλάξετε τα skills σας. Στη μάχη, τα skills θα δίνουν το παρόν κατά τύχη και ο αριθμός των skills που θα μαθαίνετε θα μειώνει την πιθανότητα να μπορέσετε να μάθετε νέα.
Στο crafting θα υπάρξουν οι κατηγορίες mining, hunting, foraging, woodsman και fishing. Συλλέγοντας resources θα μπορείτε να κάνετε craft αντικείμενα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιλογές σας θα καθορίζουν το πως θα σας αντιμετωπίζουν οι άλλοι NPC.
Gameplay video: