Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Divinity: Dragon Commander

More
11 Jul 2013 21:34 #128099 by Βασίλης Καμακάρης
[center:3e712ohd] [/center:3e712ohd]

Σε αυτό το topic θα μιλάμε για το Divinity: Dragon Commander ένα νέο rpg από την Larian Studios και θα κυκλοφορήσει στις 6 Αυγούστου για pc. Η AlineWare Arena κάνει ένα giveaway με betakeys του παιχνιδιού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Feb 2014 16:56 #141003 by Alex Filos
Η πικρή αλήθεια είναι ότι το παιχνίδι δεν ικανοποίησε όσο θα θέλαμε. Οι μάχες, τουλάχιστον στο επίπεδο του campaign σε normal δυσκολία, είναι ίσως ο πιο αδύναμος κρίκος. Τα άλλα δύο κομμάτια του παιχνιδιού όμως, δηλαδή το στρατιγικό που μοιάζει με risk και το κομμάτι των πολιτικών αποφάσεων είναι πολύ καλά. Ειδικά το δεύτερο έχει ένα τεράστιο αριθμό δυνατών αποφάσεων που μπορείς να πάρεις ως ο αυτοκράτορας, όλες εκ των οποίων έχουν συνέπειες και πολλές από αυτές ανοίγουν με τη σειρά τους νέα δέντρα αποφάσεων.

Το ιδιοφυές που κάνει και το παιχνίδι να ξεχωρίζει είναι ότι τα ζητήματα στα οποία καλείσαι να λάβεις αποφάσεις είναι ΟΛΑ μεταφορές για πολιτικά και ηθικά διλήμματα του πραγματικού κόσμου. Μάλιστα οι 5 φυλές αντιστοιχούν γενικά (αλλά όχι απόλυτα) σε πραγματικές ιδεολογίες ως εξής (θα χρησιμποποιήσω αμερικάνικους όρους γιατί είναι πιο καθαρός ο διαχωρισμός σε σχέση με αυτό το μπάχαλο που έχουμε στην Ελλάδα):
Dwarves: Conservative Right Wing
Undead: Religious Zealots
Lizards: Liberals
Elves: Ecologists
Imps: Technocrats
Όπως μπορεί να φανταστεί κανείς τα Elves και οι Lizards βρίσκουν συχνά κοινό τόπο, όπως και τα Undead με τα Dwarves. Δεν συμφωνούν όμως στα πάντα.

Εκτός όλων αυτών έχεις τους στρατηγούς σου και την πριγκίπισσα που θα παντρευτείς (έχεις επιλογή ανάμεσα σε 4) που σου θέτουν διάφορα ηθικά και πολιτικά διλήμματα, πρεσβέβοντας διάφορες ιδεολογίες αλλά ταυτόχρονα ως χαρακτήρες μπορούν να επηρεαστούν από τις δικιές σου πράξεις, σε αντίθεση με τους πρεσβευτές των φυλών που πάντα μένουν σταθεροί στις απόψεις που αντιπροσωπεύουν.

Αυτό το πολιτικό κομμάτι είναι τόσο ενδιαφέρον που αξίζει να παίξει κανείς το παιχνίδι γι αυτό και μόνο. Σε αυτό προστίθεται και το γεγονός ότι δεν χρειάζεται να κάνεις ούτε μια real time μάχη, μπορείς απλά να τις κάνεις simulate και να παίξεις το παιχνίδι ως turn-based strategy. Μάλιστα μπορείς αντί για το κανονικό campaign με τα τρία κεφάλαια, να παίξεις σε custom χάρτη, με την ίδια υπόθεση και πολιτικές επιλογές (οι οποίες εμφανίζονται με κάποια τυχαιότητα, οπότε δε θα δεις ακριβώς τις ίδιες σε κάθε νέο παιχνίδι) και με διάφορες επιλογές για το custom campaign, οπώς δυσκολία, εχθροί κλπ.

Παρενθεντικά να σημειώσω ότι ενώ το παιχνίδι προέρχεται από μια σειρά που όλα ήταν RPG, το ίδιο είναι καθαρά strategy τίτλος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Feb 2014 19:14 #141035 by Γιώργος Λόλας
Βρίσκω αρκετά ενδιαφέρουσα την απόφαση της προγραμματιστικής εταιρείας να φύγει από τα στενά όρια της RPG σειράς και να πάει το παιχνίδι σε strategy-grand strategy μονοπάτια. Προσωπικά δε το έχω παίξει ακόμα, αλλά με ψήνει άγρια να ασχοληθώ κάποια στιγμή.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Apr 2014 05:20 #142886 by Γιάννης Μοσχονάς
Ολοκλήρωσα μόλις το review του Divinity: Dragon Commander και μπορώ να πω ότι μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα, ειδικά όταν τα αρχικά επιφωνήματα θαυμασμού έδωσαν την θέση τους σε έντονα χασμουρητά :lol: :lol: :lol:

Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες στο ότι τελικά το πιο συναρπαστικό κομμάτι του είναι οι πολιτικές αποφάσεις και η επιρροή που έχουν πάνω στον κόσμο του παιχνιδιού και στις σχέσεις μας με τα υπόλοιπα factions. Το εν λόγω κομμάτι έχει φοβερό χιούμορ και όλοι οι NPCs είναι απολαυστικοί στην εμφάνιση και τις αντιδράσεις τους \:D/ \:D/ \:D/

Στο πεδίο της μάχης όλα ξεκινούν όμορφα με τις διάφορες μονάδες και τον δράκο να αποτελεί "μπαλαντέρ" όταν η μάχη κλίνει προς το μέρος των αντιπάλων, τα επαναλαμβανόμενα τοπία όμως γίνονται γρήγορα βαρετά και προσωπικά με χάλασε το να μην μπορώ να μοιράζω ασταμάτητα fireballs στους εχθρούς :icon bow: :icon bow: :icon bow: :icon bow:

Please Log in or Create an account to join the conversation.