Bug στο Cyberpunk 2077 καταστρέφει τα saves άνω των 8MB
Αν κάνετε αρκετό...crafting!
Σύμφωνα με μηνύματα χρηστών στο Forum της CD Projekt Red και στο Reddit, τα saves του Cyberpunk 2077 που είναι μεγαλύτερα από 8MB γίνονται σε κάποιες περιπτώσεις corrupt και δεν μπορείτε πλέον να τα κάνετε load.
Αν ένα save είναι corrupted τότε θα εμφανίσει το μήνυμα "Saved data is damaged and cannot be loaded". Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση εντοπίζεται στο crafting. Ένας χρήστης είχε ένα save με 7.96MB, ένα craft ένα σωρό αντικείμενα και ανέβασε το save του σε μέγεθος 8,1MB. Παρότι μετά επιχείρησε να πουλήσει όλα τα αντικείμενα που είχε κάνει craft, το μέγεθος παρέμεινε στα 8,1MB, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι όσο κάνετε crafting τότε το μέγεθος του save σας μεγαλώνει.
Η CD Projekt Red δήλωσε στο Forum της ότι "Γνωρίζει το θέμα αλλά δεν έχει βγάλει επίσημη ανακοίνωση", προφανώς φοβούμενη αντιδράσεις. Εφόσον γνωρίζει το πρόβλημα, λογικά...ελπίζουμε να το διορθώσει με το patch 1.05 της 21ης Δεκεμβρίου. Το θέμα είναι ότι αφενός μεν το patch θα πρέπει να διορθώνει και τα saves αναδρομικά, δηλαδή όσα έγιναν ήδη corrupt, αφετέρου οι Πολωνοί δήλωσαν ότι "μπορεί" να το διορθώσουν στο επόμενο patch.
Ένας moderator του Forum της CD Projekt Red είπε στους χρήστες να κάνουν backup τα save τους με copy-paste σε ξεχωριστό φάκελο και μετά "Verify/Repair" στο παιχνίδι και ύστερα να ξαναδοκιμάσουν να τα τρέξουν. Αν αυτό δεν δουλέψει τότε θα πρέπει να δοκιμάσουν να πάρουν τα saves που έκαναν backup και να αντικαταστήσουν τα παλιά με copy-paste και replace.
Αρκετοί χρήστες παραπονέθηκαν ότι αυτή η λύση που προτείνει η Πολωνική εταιρεία δεν είναι αποδεκτή αφού έχουν ξοδέψει δεκάδες ώρες παιχνιδιού (πάνω από 30, ορισμένοι ακόμα και πάνω από 100) με αποτέλεσμα τα saves τους να μην μπορούν να γίνουν load. Το πρόβλημα αυτό υπήρχε και στο The Witcher 2, όπου το loading ορισμένων saves αυξανόταν και στο τέλος τα saves αυτά γινόντουσαν corrupt.