Η Gamescom και ο Geoff Keighley ζητούν από τους developers 125.000 ευρώ για κάθε 1 λεπτό παρουσίασης
Στο Opening Night Live.
Η προβολή ενός παιχνιδιού στο Gamescom Opening Night Live κοστίζει 125.000 ευρώ...το ένα λεπτό!
Η τιμή εντοπίστηκε από τον Lex Luddy του Start Menu. Μια θέση 30 δευτερολέπτων ξεκινά από 85.000 €. Τα 60 δευτερόλεπτα έχουν 125.000 ευρώ, ε νώ τα 90 δευτερόλεπτα κοστίζουν 165.000 ευρώ.
Η Gamescom αρνήθηκε να απαντήσει στα δημοσιεύματα, αλλά είπε ότι η πλειονότητα των games που εμφανίζονται στην εκπομπή περιλαμβάνονται δωρεάν. Βέβαια το οξύμωρο είναι ότι
την είδηση αυτή την έγραψε το PC Gamer
, το οποίο έχει το PC Gaming Show, όπου πιθανόν παίζει...λίιιγο ανταγωνισμός, έτσι παιδιά; Επίσης και αυτό το σόου είναι γεμάτο χορηγούς, με μεγαλύτερη την AMD, η οποία κάθε χρόνο κλείνει αρκετά λεπτά.
Η τιμή ενός τμήματος στο Opening Night Live φαίνεται τσουχτερή, αλλά αυτό δεν είναι καν το πλήρες κόστος της συμμετοχής σε μια μεγάλη εκδήλωση του κλάδου όπως η Gamescom. Φέτος είναι διαθέσιμο μόνο σε «συνεργάτες» που έχουν ήδη παρουσία στο event της Gamescom, η οποία είναι επίσης ακριβή. Η φθηνότερη επιλογή για την προβολή ενός παιχνιδιού στους πελάτες, ένα terrace stand στον όροφο της έκθεσης, κοστίζει 149,50 € ανά τετραγωνικό μέτρο χώρου, αν και έχετε μια μικρή έκπτωση εάν το περίπτερό σας καταλαμβάνει περισσότερα από 500 ή 1.000 τετραγωνικά μέτρα.
Η Gamescom δήλωσε ότι έχει ειδικές τιμές για indie developers, χωρίς να διευκρινίσει τι παίζει. Μπορείτε να δείτε την πλήρη ανάλυση
σε αυτό το Gamescom 2022 PDF
.
Το 2020, η Reedpop, διοργανωτής της PAX που θα έχει τώρα την E3, ήλπιζε να πείσει
publishers
όπως η Microsoft και η Sony να πληρώσουν 250.000 $ για να έχουν ένα πολυτελές ψηφιακό "περίπτερο" κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που θα πραγματοποιηθεί μόνο...online. Σύμφωνα με την ανάλυση του Virtualeconcast, το ακριβότερο ψηφιακό περίπτερο του Reedpop που τελικά πωλήθηκε πραγματικά κόστιζε 18.500 $.