Το PlayStation Experience 2017 ολοκληρώθηκε και μπορούμε να πούμε πως ήταν το υποδεέστερο όσων έχουμε δει μέχρι σήμερα.
Η Sony απλά αναπαρήγαγε το τρέιλερ του Death Stranding που παρουσιάστηκε στα The Game Awards 2017, έδειξε το ίδιο gameplay video του Detroit: Become Human που βλέπουμε σε E3 και Gamescom, με ορισμένες παραλλαγές στο gameplay και αρκετά τρέιλερ από third-party games.
Τα μόνα αξιόλογα ψεγάδια που άξιζαν ήταν οι πληροφορίες για την διάρκεια και τα στοιχεία gameplay του νέου God of War και το Medievil Remastered για το PS4. Από εκεί και πέρα τα Donut County και Ricky and Morty δεν θα απασχολήσουν την συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων PS4. Ούτε φυσικά τα άφθονα VR games που είδαμε, μιας και θυμίζουμε ότι μόλις 1 στου 35 κατόχους PS4 διαθέτει PlayStation VR. Το δε Firewall: Zero Hour είναι απλά ένα συμπαθητικό VR FPS απ' ότι φαίνεται και μέχρι εκεί.
Προφανώς η Sony θα έχει να δείξει κάποια πράγματα στη συνέχεια, κατά την διάρκεια των επόμενων παρουσιάσεων, ωστόσο η κεντρική της συνέντευξη τύπου που συγκεντρώνει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον δεν έπεισε. Σε αντίθεση με τα όσα θέλει ο κόσμος και που συνήθως βλέπουμε στην E3 (όπως gameplay videos), εδώ το μεγαλύτερο μέρος της παρουσίασης αναλώθηκε σε πολύωρες συζητήσεις σε panels, οι οποίες στο μεγαλύτερο μέρος τους ήταν άνευ ουσίας. Ήταν σαν να βλέπουμε μια gaming εκπομπή στην τηλεόραση, με μόνιμες συνεντεύξεις μεταξύ των συντελεστών της Sony. Ήταν καλό στην αρχή του αλλά κάποια στιγμή χωρίς την παρουσία ουσιαστικών gameplay videos και κυρίως ηχηρών ανακοινώσεων, κάπου κούρασε.