Απολύσεις στην Hi-Rez ενώ το Smite 2 βρίσκεται σε early access
Τα άλλα games της εταιρείας μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα.
Η Hi-Rez Studios, εταιρεία ανάπτυξης του Smite 2, έκανε μαζικές απολύσεις και ο ακριβής αριθμός δεν έχει γίνει γνωστός.
Όλα αυτά καθώς το Smite 2 βρίσκεται σε ανάπτυξη. Η Hi-Rez ανακοίνωσε ότι οι απολύσεις έγιναν προκειμένου η εταιρεία να «διασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της εταιρείας».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hi-Rez, Stewart Chisam, ανακοίνωσε τις περικοπές θέσεων εργασίας σε μια μακροσκελή δήλωση που κοινοποιήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λέγοντας ότι οι απολύσεις - που υποκινήθηκαν ως μέρος μιας "εσωτερικής αναδιοργάνωσης και επαναπροσδιορισμού προτεραιοτήτων" - θα "επηρεάσουν κυρίως αυτούς που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και το publishing". Το προσωπικό των τμημάτων της Hi-Rez's, τα Evil Mojo, G&A και Titan Forge επηρεάζεται επίσης, με τον Chisam να λέει ότι αυτές οι τελευταίες περικοπές "θα επηρεάσουν δυσανάλογα την ομάδα μας που εργάζεται στη δημιουργία skins για τους χαρακτήρες".
Ο Chisam συνέχισε αναγνωρίζοντας τον "πραγματικό ανθρώπινο αντίκτυπο" των απολύσεων, προσθέτοντας: "Κάθε απολυμένος είναι ένας ταλαντούχος και αφοσιωμένος επαγγελματίας που έχει δώσει την καρδιά και την ψυχή του για να δουλεύει για τα games μας. Το να τους αφήσουμε να φύγουν είναι μια αποκαρδιωτική απόφαση, αντανακλά μια αποτυχία στην ηγεσία μου και για την οποία αναλαμβάνω προσωπική ευθύνη».
Οι απολύσεις ακολουθούν μια "περιεκτική ανασκόπηση της στρατηγικής και των λειτουργιών του [του στούντιο", κατά την οποία το τμήμα παιχνιδιών του Hi-Rez θα "επικεντρώνει τις προσπάθειές του εξ ολοκλήρου στο Smite 2" - αν και μικρές ομάδες θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν updates για τα Paladins and Smite 1. Βραχυπρόθεσμα, η Hi-Rez θα δώσει «σχεδόν αποκλειστικά» προτεραιότητα στην ανάπτυξη του Smite 2.
Το Smite 2 βρίσκεται σε early access στο Steam από τον Αύγουστο.