Το XCOM: Enemy Unknown reboot επρόκειτο να έχει real-time μάχη και οχήματα
Σύμφωνα με τον lead designer.
Ο Jake Solomon, lead designer του XCOM: Enemy Unknown, ανέβασε ένα έγγραφο στο Twitter, στο οποίο δείχνει σε μία σελίδα πληροφορίες για το πως οραματιζόταν το XCOM reboot το 2005.
Όπως θα δείτε, στη σελίδα αυτή, το δημοφιλές Turn-Based Tactics εμφανίζεται με την περιγραφή "Real-Time 3D Battlefields", συνεπώς τα αρχικά σχέδια έκαναν λόγο για υλοποίηση ενός Real-Time Strategy με οχήματα, κάτι που θα άλλαζε άρδην το gameplay. Τελικά η εταιρεία ανάπτυξης Firaxis Games και ο Jake Solomon αποφάσισαν να πάνε με μια πιο παραδοσιακή συνταγή.
Τελικά το XCOM: Enemy Unknown έγινε greenlit το 2008 και κυκλοφόρησε το 2012, ενώ ακολούθησαν και οι σύγχρονες συνέχειές του.